گیم مستر اتاق فرار

گیم مستر اتاق فرار

شرایطی که گیم مستر باید داشته باشد

استخدام گیم مستر

 

استخدام گیم مستر

 

گیم مستری شغلی است که بسیاری از مردم در مورد آن نمی دانند و شما اغلب باید توضیح دهید که مشغول چه کاری هستید و این حتی یک موقعیت جالب برای افرادی است که قبلاً اتاق فرار بازی کرده اند و با اکنور اتاق فرار روبرو شده اند. در پشت صحنه اتفاقات زیادی می گذرد که شاید از آنها اطلاع نداشته باشید. بنابراین اگر تا به حال در مورد شغل گیم مستر کنجکاو شده اید و می خواهید همه اسرار آن را کشف کنید، تا آخر این مطلب با انیگما همراه باشید.

 

 

انیگما

 

گیم مستر اتاق فرار

 

روز شروع می شود و اول از همه چیز، گیم مستر باید اطمینان حاصل کند که همه چیز برای تیم های منتظر درست تنظیم شده و آماده است. این کار شامل بررسی همه قفل های اتاق، تأمین انرژی الکترونیکی مورد استفاده در بازی و اطمینان از کارکردن و آماده بودن همه چیز است.

به محض اینکه تیم وارد شد، کار یک گیم مستر هم تغییر می کند و باید شروع به آموزش های ابتدایی برای شروع بازی کند. همچنین لحظه ای است که ما یکی از چالش برانگیزترین بخشهای کار خود را شروع می کنیم: انتقال قوانین ایمنی خسته کننده اما حیاتی به همان سرگرم کننده ترین حالت ممکن برای اینکه تیم ما را درگیر بازی و بازی کند!

 

آموزش اتاق فرار

 

این وظیفه گیم مستر پیش از انجام مسابقه است و با توجه به ژانر و سناریو اتاق فرار انجام می شود. پس از ورود تیم ها به اتاق، گیم مستر وارد اتاق کنترل می شود. اینجا جایی است که سحر و جادو اتفاق می افتد! ما پیشروی تیم ها را بررسی می کنیم، نحوه حرکت آنها در اتاق و نحوه پیدا کردن جواب معماها را مشاهده می کنیم و شما باید مراقب همه چیز باشید. اطمینان از اینکه همه درگیر هستند، دادن سرنخ در زمان مناسب، تحریک موارد خاص در لحظه مناسب و تشویق تیمها در صورت لزوم برای این کار حیاتی است. گاهی اوقات یک بازیکن ناامید می شود یا یک تیم کار مشترک را متوقف می کند. زبان بدن آنها به شما چه می گوید؟ آیا آنها به تشویق نیاز دارند؟ آیا آنها بیش از حد هیجان زده هستند ، تا جایی که چیزهایی را خرد کنند بدون اینکه معنی داشته باشند؟ اینها همه مواردی است که باید به آنها فکر کرد و در صورت لزوم نسبت به آنها اقدام کرد. وقتی به آن فکر می کنید، کمی شبیه روانشناسان می شوید.

 

 

گیم مستر

 

این نقشی نیست که شما یاد بگیرید و به همان شیوه بارها و بارها انجام دهید. این تجربه باید متناسب با هر گروه باشد زیرا هیچ کدام از دو تیم یکسان نیستند. بعضی از آنها از تعامل زیاد لذت می برند و همراه شما می خندند، در حالی که برخی دیگر آرامش و سکوت را دوست دارند که به تنهایی در مورد معماها فکر کنند. مهمترین قسمت این کار درک نیاز بازیکنان و تأمین خواسته آنها است. دانستن بازی ای که در داخل اجرا می کنید نیز بسیار مهم است. نه تنها معماها بلکه نحوه کار آنها، اصطلاحات اتاق، راه حل های مختلف و نحوه تعمیر چیزها را نیز یاد می گیرید. اتاق فرار یک اجرای زنده هستند. بازیکنان در حال حل معما هستند و اگر چیزی طبق برنامه پیش نرود یا به طور تصادفی خراب شود (که ممکن است اتفاق بیفتد!) ، باید بتوانیم سریع فکر کنیم و عمل کنیم تا بازیکنان متوجه نشوند یا تجربه آنها را مختل نکند.

 

اقدامات لازم گیم مستر در انتهای بازی

 

هنگامی که تیم ها پازل نهایی را به پایان می رسانند و یا وقت خود را تمام می کنند، معمولاً تیم ها بازی را با هجوم آدرنالین به پایان می برند، بنابراین برای ما مهم است که بسیار هیجان زده به سراغ بازیکنان برویم! پس از آن وقت دارید که اتاق را دوباره تنظیم کنید و همه چیز را جوری بچینید که انگار هیچ اتفاقی در آن اتاق نیفتاده است.

 

 

گیم مستر اتاق فرار

 

اتاق فرار انیگما همیشه سعی میکنه گیم مستر اتاق فرار رو از بین جوونا انتخاب کنه. این کار چندتا مزیت داره:

اینکه گیم مستر باید همیشه شاداب باشه تا بازیکنا خسته نشن

گیم مستر باید ساعت های طولانی فعالیت بدنی داشته باشه و همیشه آماده آموزش بازیکنا باشه

خودش اهل بازی و معما و اینجور چیزا باشه

و در آخر مطمئن باشید که گیم مستر اتاق فرار انیگما بهترین لحظه رو برای شما رقم میزنه و شما هم میتونید برای شروع گیم مستری اتاق فرار نام، سن و شماره تماس خودتون رو به شماره 09904858341 بصورت پیامک ارسال کنید تا حداکثر در 48 ساعت آینده با شما تماس بگیریم.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (3)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614