بهترین روش سورپرایز تولد که خز نشده

بهترین روش سورپرایز تولد که خز نشده

این روش با بقیه زمین تا آسمون فرق داره

سورپرایز تولد

 

برای هر فردی سورپرایز تولد یا جشن غافلگیری تولد از اهمیت ویژه ای برخورداره و اگر این سورپرایز تولد در اتاق فرار باشه که چه بهتر اما باید بصورت کلی بگیم که قطعا روز به دنیا اومدن هر کسی یکی از روزهای مهم زندگیش به شمار میاد و دوس داره که این روز رو با همراهی دوستان و عزیزاش به یکی از خاطره انگیز ترین روزهای عمرش تبدیل کنه. 

برگزاری جشن تولد ریشه در باورهای کهن و قدیمی داره و در گذشته مردم باور داشتن که با تولد هر کسی، روح های پاک و پلیدی اونو احاطه می کنه که مسیر زندگی فرد رو تحت تاثیر قرار میده. واسه همین تو روز تولد که احتمال تغییرات ناگهانی توی زندگی بیشتر بود، سعی می کردن با دور هم جمع شدن و برگزاری جشن، فرد رو در برابر ارواح شیطانی محافظت کنن و از پیامدهای نامطلوب این تغییر جلوگیری کنن.

 

میدونستید این روش سورپرایز تولد که ما به شما پیشنهاد میکنیم کاملا رایگانه؟

 

شرایط سورپرایز تولد

 

تا حالا شده ندونی برای عزیزترین فرد زندگیت چجوری سورپرایز تولد بگیری؟؟ اصلا معنی سورپرایز میدونی چیه؟ باید خیلی تلاش کنی واسه سورپرایز همسر یا سورپرایز بچه و خیلی راه های مختلفی برای سورپرایز تولد هست مثل: سورپرایز تو خونه، برگزاری مراسم سورپرایز تولد در محل کار، سورپرایز تو آسانسور و ....... . اما ی روش جدید و رایگان که فرد مورد نظر اصلا انتظار اون اتفاق رو نداره، سورپرایز تولد در اتاق فرار هست.

به این صورت که شما بعد از رزرو بلیط اتاق فرار خودتون گزینه جشن تولد رو روشن می کنید و در روز تولد کیک دلخواه خودتون رو خریداری می کنید و یک ربع تا نیم ساعت قبل از ورود به اتاق فرار به گیم مستر تحویل میدید و بقیه کار رو میسپارید به مجموعه اتاق فرار انیگما.

 

سورپرایز تولد رایگان

 

با پرداخت هزینه بلیط اتاق فرار که به نسبت بازی متفاوت هست، سورپرایز تولد رایگان برگزار میشه و هزینه اضافی از شما دریافت نمیشه. پس اگر تو خونه تولد گرفتید و لو رفتید. اینجا بهترین محل سورپرایز تولد برای شماست که هیچکس روحشم خبردار نمیشه که هدف شما چیه. الان با خودت میگی خب ی عالمه پول بلیط اسکیپ روم باید بدیم تا سورپرایز برگزار بشه اما باید بهتون بگم که با پرداخت هزینه اتاق فرار هم یک ساعت بازی کردید هم سورپرایز تولد خودتون رو به بهترین شکل ممکن برگزار کردید، در صورتیکه اگر جای دیگه این کار رو انجام بدید، بدون اینکه از پولی که پرداخت کردید استفاده ای کنید برای شما تولد گرفته میشه و ی بازی تو اتاق فرار ترسناک از دستتون میره.

اگر بگیم یکی از بهترین روش سورپرایز تولد تو اتاق فرار هست دروغ نگفتیم. حتی فرض اینکه با پول ی تولد ساده، هم میتونید سورپرایز تولد داشته باشید و هم اینکه بهترین دوست یا شریک زندگیتون رو سورپرایز کنید واقعا هیجان انگیزه. برای رزرو اتاق سورپرایز تولد حاضریم تا 5 میلیون تومن هزینه کنیم اما نمیدونیم که با 10درصد این مبلغ میشه تو اتاق فرار بازی کرد و سورپرایز تولد داشت. تازه فیلمی که از شما گرفته میشه هم تا عمر دارید براتون خاطره انگیزه، چون شما تو واقعی ترین حالت ممکن خودتون قرار دارید.

یادتون باشه اگه برای سورپرایز تولد ی عالمه هم پول خرج کنید ممکنه بازم بشه تشخیص داد که میخواید تولد بگیرید ولی اینجا ترس و دلهره به اون کسی که تولدشه اصلا اجازه نمیده که فکرشو بکنه تولدی در کار هست.

 

سورپرایز تولد ساده

 

این سورپرایز در حد یک غافلگیری بوده و محلی برای نشستن و کیک خوردن وجود ندارد، پس هم سورپرایز تولد ساده برگزار میشه هم جذاب. اگر کادویی دارید که میخواید با ی حالت خاص به همسر یا دوست و ... بدید، با انیگما درمیون بذارید.

خیلی جالب میشه اگر بدونید که شما میتونید تعیین کنید هدیه تولد چجوری و چه جایی قرار بگیره تا بتونید فرد مورد نظر رو حسابی سورپرایز کنید.

 

سورپرایز همسر

 

خیلیا میگن فقط سورپرایز برای تولد دارید؟

باید بگیم خیر. بارها شده که در اتاق فرار سورپرایز همسر بعنوان سورپرایز سالگرد ازدواج انجام شده و خیلی هم جذاب شده، چون هیچکس فکرشو نمیکنه قراره توی ی بازی سورپرایز بشه.

 

سورپرایز تولد خاص

 

سورپرایز تولد، مثل شما برای خیلیای دیگه اهمیت زیادی داره، چون زمانی اتفاق میفته که طرف مقابل مطمئنه شما تولدش رو یادتون نمیره اما شما هم نباید وانمود کنید که این تولد اصلی شما نیست. بعد از گرفتن ی تولد دورهمی توی خونه یا قبلش میبریدش ی بازی خفن که اصلا انتظارش رو نداره اونجا سورپرایز داشته باشه. برای همین میگیم یکی از خاص ترین لحظات تولد میتونه تو اتاق فرار اتفاق بیفته.

 

سوپرایز تولد در میان ترس و دلهره

قطعا روز تولد هر کسی خاص ترین و باشکوه ترین روز زندگیشه. شاید به همین خاطر که خیلیا تلاش می کنن تا با برگزاری جشن تولد، میزان و محبت و ارادتشون رو به عزیزاشون نشون بدن. این روزا برگزاری جشن و دادن هدیه به عنوان برنامه های روتین همه روزهای تولد، برای خیلیا جذاب نیست و افراد زیادی ترجیح میدن روز تولدشون رو به گونه ای خاص و متفاوت بگذرونن.

نمی دونم تعریف شما از خاص بودن چیه؟ ولی در مورد تولد و جشن مربوط به اون، وقتی صحبت از خاص بودن می کنیم به یه مفهوم گسترده و بی نظیر اشاره می کنیم، چون تو این مورد استثنایی، تولد خاص، هم می تونه لاکچری و پر هزینه باشه، هم می تونه ساده و کم خرج باشه؛ می تونه پر زرق و برق و لوکس باشه و یا ساده و بی ریا باشه، حتی می تونه هیجان انگیز و جذاب باشه و یا معمولی و تکراری برگزار بشه؛ می تونه شلوغ پلوغ و پر سروصدا باشه؛ و یا یه جشن کوچولو تو یه گوشه دنج و خلوت یه کافه باشه...

شاید این همه تنوع تو برگزاری یه جشن تولد خاص، یه کم گیج کننده به نظر بیاد؛ ولی اگه شما به عنوان برگزار کننده جشن تولد شناخت درستی از دوست یا عزیزتون داشته باشین، می تونین به راحتی بهترین گزینه رو انتخاب کنین و جشن تولدی متفاوت و خاص برگزار کنین. 

تو این بین، یه جشن تولد خیلی خاص هم وجود داره که بهش میگن جشن تولد سوپرایزی... این جشن که تو چند سال اخیر خیلی باب شده و تقریبا برای همه منحصربفرد و متفاوته، یه فرق اساسی با همه جشن ها داره. این فرق اساسی هم بر می گرده به این که خاطره اون لحظه سوپرایز شدن تا همیشه گوشه ی دل افراد می مونه و هر وقت که یاد اون لحظه میفتن یه لبخند قشنگ، مهمون لباشون میشه.

 

رسم و رسومات تولد

همه کارهایی هم که امروزه ما تو جشن تولد انجام میدیم، یه فلسفه بخصوصی داره که شنیدنش خالی از لطف نیست. مثلا گذاشتن کلاه بر می گرده به این که تو گذشته های دور فقط پادشاها روز تولدشون رو با گذاشتن تاج شاهی جشن می گرفتن، بعدها که این موضوع بین مردم رایج شد، گذاشتن کلاه یا تاج هم به یکی از آداب مهم این روز تبدیل شد و یا شمع تولد رو اولین بار آلمانیا استفاده کردن. چون آلمانیها از همون قدیما تو ساختن شمع مهارت خاصی داشتن، کم کم تصمیم می گیرن شمع های کوچیکی درست کنن و روی کیک قرار بدن. آلمانیا باور داشتن اگه کسی همزمان بتونه همه ی شمع های روی کیک تولدش رو خاموش کنه؛ سال بعد براش پر از خوش شانسی و موفقیت میشه. 

البته با وجود چیزای مشترکی مثل خوندن ترانه مخصوص جشن تولد، رقص و پایکوبی، کیک و ... هر کشور یه سری رسم و رسومات مخصوص به خودشون را هم داره که تو این روز برگزار میشه. مثلا تو برزیل رسمه که پدرو مادرا به اندازه سن فرزند، لاله گوشش رو می کشن تا سال آینده موفق و پیروز باشه و یا تو امریکا از شخصی که تولدشه با نیشگون یا مشت استقبال می کنن.

خوردن غذای مخصوص و یا کیک منحصر بفرد هم یکی دیگه از تفاوت های بین فرهنگ ها و سنت هاست. مثلا تو چین خوردن نودل تخم مرغی یا chang shou mian متداوله و یا تو کره جنوبی در روز تولد یه نوع سوپ جلبک دریایی به نام miyeok-guk میخورن. تو بعضی از کشورها هم به جای کیک از نان یا شیرینی مخصوص به خودشون استفاده می کنن، مثلا تو استرالیا نان شاه پریان یا fairy bread  رو میخورن و تو روسیه به جای کیک تولد، با یه نوع کلوچه ی میوه ای مخصوص از مهمونا پذیرایی میکنن.

همه این رسم ها و سنت ها نشون میده که از همون قدیما اطرافیان دوس داشتن با برگزاری جشن های تولد پرشور و جذاب این روز رو به یه روز ویژه و خاص واسه عزیزاشون تبدیل کنن.جشن تولد در اصل یه فرصته؛ برای این که یه روز خوب رو با دوستا و نزدیکامون سپری کنیم و یادمون باشه چقد حضور این آدما تو زندگیمون موثر بوده و انرژیه مثبتی که ازشون دریافت می کنیم چقد برامون الهام بخش و مفیده.

 

عکس سورپرایز تولد

 

عکس سورپرایز تولد

 

عکاسی و فیلمبرداری از این لحظه فوق العاده را از دست ندهید و حتما عکاسی و فیلمبرداری سورپرایز تولد را به ما بسپارید. داخل بازی شما حق استفاده از تلفن همراه را ندارید پس ما این کار را به بهترین شکل برای شما انجام می دهیم.

 

تولد تکراری

 

با این وجود واسه بعضیا شرکت تو جشن تولد چیزی به غیر از خستگی به همراه نداره، چون از نظر اونا کل تولد به صحبت های تکراری و خوردن خوراکی ها و کیک تولد ختم میشه و خبری از هیجان و نشاط تو جشن نیست. شاید به همین خاطره که این روزا برگزاری جشن های سورپرایزی و پر هیجان حسابی باب شده و همه به دنبال برگزاری جشن های کوچیک اما پر انرژی هستن. اینجا ما به چند نمونه از همین جشن های خاص و منحصر بفرد اشاره می کنیم:

 

کمپ های سافاری صحرایی دبی

 

اگه اهل ماجراجویی هستین، قطعا هیچ چیزی جای سافاری تو صحرا رو نمی گیره. هیجان سرعت و شن و ماسه در کنار کمپینگ و فرصت های عکاسی منحصر بفرد می تونه یکی از جشن های تولد پر جنب و جوشی باشه که تا مدت ها حس خوبش همراهتون می مونه.

 

برگزاری جشن تولد بر روی کشتی در ترکیه

 

بدون شک برگزاری جشن تولد روی کشتی؛ یه اتفاق لوکس و خاطره انگیزیه که با انواع غذاها، شمع آرایی و گل آرایی شکوه و جلوه خاصی هم پیدا می کنه. این امکان که در حال حاضر تو شهرهای استانبول و آنتالیا وجود داره، می تونه بسته به سلیقه شما با موسیقی زنده و آتش بازی هم همراه باشه که اگر چه هزینه ها رو بالا می بره؛ ولی تولدتون رو به یکی از خاص ترین و لاکچری ترین تولد های عمرتون تبدیل می کنه. 

 

برگزاری جشن تولد در هتل

 

تقریبا تو تمام کشورهای دنیا، یکی از برنامه های جذاب هتل های معروف و لوکس به برگزرای جشن های تولد اختصاص داره و افراد در صورت تمایل می تونن از این پکیج استفاده کنن. مثل جشن تولد چهل سالگی دیوید بکهام که تو یه هتل مجلل و پنج ستاره تو مراکش برگزار شد. جشن های تولد تو این هتل ها اگر چه خیلی پر هزینه و گزاف هستن؛ ولی اونقدر رویایی و شاهانن که تا سال ها تو ذهن و خاطره ی همه می مونه.

 

برگزاری جشن تولد در اتاق فرار

 

سورپرایز تولد

 

در کنار همه تولد های لاکچری و پر هزینه، پیشنهاد فوق العاده ما گرفتن یه جشن تولد خلاقانه و هیجان انگیزه که با وجود همه کوچیکیش می تونه هیجان انگیزترین تولدی باشه که واسه دوستاتون برگزار می کنین. 

این ایده جذاب که از طرف مجموعه انیگما اجرایی شده، جزء کارهای جالب طراحای این مجموعه ست که خیلی خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. برگزاری جشن تو اتاقی که قرار نیست از شادی و نشاط خبری باشه، حسابی حال و هوای همه رو عوض می کنه و روز تولدتون رو به یکی از متفاوت ترین روزهای عمرتون تبدیل می کنه.

از نظر مجموعه انیگما فرقی نمی کنه که شما کدوم اتاق رو رزرو کنین، فقط کافیه تو زمان رزرو اتاق فرار، تیک برگزاری جشن تولد رو بزنین و روز جشن یکم زودتر با یه کیک تولد و شمع تو مجموعه حضور پیدا کنین. بعد از تحویل دادن کیک، می تونین با عوامل اجرایی در مورد زمان سورپرایز مشورت کنین. باز هم برای مجموعه فرقی نمی کنه که تو لحظات اول بازی این کار انجام باشه یا آخرش. هرچند که تجربه ثابت کرده، لحظات پایانی بازی وقتی با آهنگ تولدت مبارک همراه باشه، هیجان انگیزتر و شوکه کننده تر هم خواهد بود.

 

برگزاری جشن های لاکچری

 

قسمت باور نکردنیه ماجرا اینجاست که شما به خاطر برگزاری این جشن خاطره انگیز و خاص لازم نیست مبلغ اضافه ای به مجموعه ی انیگما پرداخت کنین. بنابراین با رزرو یکی از اتاق های فرار مجموعه انیگما به راحتی می تونین لذتی به مراتب بیشتر از برگزاری جشن های لاکچری و پر هزینه رو نصیب خودتون و دوستاتون بکنین. چند نمونه از این جشن تولدهای لاکچری رو قراره برای شما بگیم:

 

  • سورپرایز تولد در هتل یا رستوران با شیک ترین دکوراسیون و منوهای لوکس

  • برگزاری جشن تولد در یک یخچال فضایی یا زیر آب با فضایی بسیار منحصر به فرد

  • سفر به یک شهر لوکس و بازدید از مکان‌های معروف و گرفتن جشن تولد در یک رستوران لوکس در آن شهر

  • اجاره یک یخچال یا قلعه با تمام امکانات لوکس برای برگزاری جشن تولد

  • برگزاری سورپرایز تولد در یک یخچال در کوهستان با یک شوالیه و شاهزاده / شاهدخت برای سرگرمی مهمانان

 

جشن تولد رایگان

 

البته رایگان بودن این مراسم تنها مزیت برگزاری این جشن تو مجموعه ی انیگما نیست، قبول کنیم برگزاری جشن تولد تو اتاق فراری که قراره پر از ترس و دلهره باشه، انصافا به عقل هیچ کس نمی رسه، واسه همین می تونه یه سورپرایز بی نظیر واسه دوستاتون باشه، چون قطعا همه به نوعی معترفین که این جشن وسط اون همه انرژی و فریاد، یه شادی لذت بخشه که برای همه بازیکنا می تونه خاص و منحصر بفرد باشه چه برسه؛ به کسی که تولدشه و به یه اتاق فرار دعوت شده نه جشن تولد.

 

چرا همه دنبال برگزاری جشن تولد سوپرایزی هستن؟

اصلا چرا سورپرایز تولد این همه فراگیر شده و تقریبا تو هر سطح و جایگاهی دیده می شه؟ قطعا یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این نوع تولدها، به این خاطر که برگزاری این نوع جشن هم برای برگزار کننده و هم برای کسی که قراره سوپرایز بشه، هیجان فوق العاده ای به همراه داره که می تونه به هر نوع رابطه ای طراوت و شادابی دوباره ای ببخشه. البته برگزاری سورپرایز تولد مزیت های دیگه ای هم داره؛ مثلا:

 

ایجاد تغییر

اصولا سوپرایز یا غافلگیری مستقیم با احساسات آدمی درگیره و به همین خاطر می تونه اثر بخشی فوق العاده ای داشته باشه؛ چون همه ما می دونیم که یه رابطه سالم در هر سطحی حتی رابطه خانوادگی سالم باید باعث نشاط و شادی بشه و خشک و بی روح نباشه. بنابراین لازمه اگه رابطه ای دچار یکنواختی و روزمرگی شده، با ترفندهایی گاها ساده از یکنواختی و کرختی در بیاد و هیجان انگیز و دوست داشتنی بشه. یکی از این روش های فوق العاده اثر گذار، سوپرایز کردن به مناسبت های مختلفه که مهم ترینش همین سوپرایز تولده.

 

نشان اهمیت

توی سورپرایز تولد از یه طرف باید یه شناخت درست از عادت های رفتاری دوستتون داشته باشین تا تصمیم بگیرین چه نوع جشن تولدی بیشتر خوشحالش می کنه، از طرف دیگه هم باید ساعتها و یا شاید روزها به این فکر کنین که چجوری دوست عزیزتون رو سوپرایز کنین که براش هیجان انگیزتر و جذاب تر باشه؛ که همه اینها یعنی حفظ این رابطه براتون مهمه.

 

ایجاد هیجان 

وقتی فردی سوپرایز میشه به مغز یک هشدار عصبی قوی ارسال میشه که در این لحظه اتفاقی مهم رخ داده و لازمه که مغز هشیارتر از همیشه به اون توجه کنه. به همین خاطر تمام منابع شناختی و احساسات فرد روی اون لحظه تمرکز می کنه. البته در لحظه اولیه سوپرایز، مغز برای لحظاتی بی نهایت کوتاه ( 25/1 ثانیه ) یخ می زنه؛ ولی خیلی زود می تونه همه اون چیزی که داره اتفاق میفته رو کشف کنه و بر روی اون تمرکز کنه. 

شاید اگه به صورت افرادی که واقعا سوپرایز شدن توجه کنین؛ در لحظه اول غافلگیری با چشمانی از حدقه دراومده یا با دهانی باز، نمی دونن چیکار کنن و چطور احساساتشون رو بروز بدن. این دقیقا همون لحظات فریز شدن مغزشونه که در هر شخصی به نوعی خاص و متفاوت بروز می کنه.

اگه نظر من رو بخواین، همین لحظه می تونه قشنگ ترین و طبیعی ترین عکس العمل واقعی یه فرد باشه، همون چیزی که می تونه خستگی روزها تلاش برای برگزاری یه تولد متفاوت رو از تنتون به در کنه. البته هر سوپرایز کردنی هم جذاب نیست و فکر نکنین که هر چیزی که برای شما جذابه، می تونه برای دیگران هم دوست داشتنی و متفاوت باشه. برای همین دوباره توصیه می کنم؛ با شناخت درست از رفتارها و عادت های فردی یه نفر، تصمیم به برگزاری یه مراسم سوپرایز بگیرین و مطمئن باشین از کاری که می کنین؛ خوشحال میشه.

 

تنوع زیاد

یکی دیگه از مزیت های فوق العاده خوب سوپرایز کردن اینه که قاعده و قانون مشخصی نداره، مثلا شما می تونین با یه شاخه گل تو محل کار همسرتون اونو سوپرایز کنین و یا با برگزاری یه جشن تولد لاکچری و متفاوت، مادرتون رو غافلگیر کنین. تو تولد سوپرایزی حتی مکان برگزاری جشن هم قرار نیست خیلی خاص و منحصر بفرد باشه. یعنی شما برای غافلگیر کردن عزیزاتون، هم می تونین تو ساحل تولد بگیرین؛ هم تو دل کویر. فرق نمی کنه کجا باشه و با چه هزینه ای، مهم اینه که بدونین برگزاری این نوع تولد برای دوست یا اعضای خانوادتون جذاب و دوست داشتنی هست یا نه؟

 

اثرات سورپرایز تولد

 

در حقیقت، سورپرایز کردن باعث میشه تا انسان 25/1 ثانیه از نظر جسمی یخ بزنه. سپس مغزش سعی میکنه تا آن چه را که در حال وقوع هست رو پیدا و کشف کنه.

نکته بعدی از فواید سورپرایز کردن، ایجاد تغییر است. سورپرایز کردن به فرد مقابل این پیام را می رساند که تو برای من مهم هستی و من می خوام هیجان شیرینی را وارد زندگی تو کنم. در این حالت است که می تواند زندگی شما از یکنواختی بیرون آید و کمی تغییرات دلپذیری را در آن حس کنید.

سورپرایزها همچنین احساسات را بهتر یا بدتر می کنند. اگر از چیزی مثبت شگفت زده شویم، احساس خوشبختی یا شادی شدیدتری نسبت به حالت عادی ما را فراخواهد گرفت. اگر از موضوعی منفی غافلگیر شویم، احساس عصبانیت و ناامیدی در ما تقویت می شود.

پس بدون هیچگونه نگرانی این کار را به انیگما بسپارید.

 

متفاوت ترین سورپرایز تولد

البته تو جشن سورپرایز تولد میشه کارهایی کرد که دوز هیجان و انرژی اون رو یه کم بیشتر کرد؛ مثلا برگزاری یه جشن سورپرایز تولد وسط یه برنامه هیجان انگیز دیگه، می تونه اونو به یاد ماندنی تر و متفاوت تر کنه. برای لحظاتی تصور کنین در شرایطی مثل بازی اسکیپ روم ترسناک که پر از حس ترس و هیجانه و به اندازه کافی آدرنالین خون بالاست، یهو آهنگ تولدت مبارک پخش بشه و در کمال تعجب ببینین که میون این همه هیجان، قراره تولدتون رو با بهترین دوستاتون جشن بگیرین.... چه لحظه باشکوهیه، حتی تصورش هم می تونه دلنشین باشه و خنده رو به لباتون بیاره، چه برسه به واقعیت!!!

 

اصلا وقتی امکان برگزاری چنین جشن تولد زیبا و هیجان انگیزی وجود داره، تصور چرا؟

بعد از این همه سخن گفتن از سوپرایز تولد، بد نیست شما رو هم سوپرایز کنیم و بگیم که تو مجموعه اتاق فرار انیگما امکانی وجود داره که شما می تونین یه تولد ساده و خودمونی با دوستاتون برگزار کنین. اگه اهل هیجان و دلهره هستین، این فرصت رو از دست ندین و در هنگام رزرو اتاق فرارهای این مجموعه تیک سوپرایز تولد رو کلیک کنین و با همکاری اعضای مجموعه، وسط تعقیب و گریزهای اتاق فرار یه تولد سوپرایزی برای دوست عزیزتون برگزار کنین. قطعا علاوه بر خاطره خوش این روز، صورت متعجب و غافلگیر شده دوستتون، جزء فراموش نشدنی ترین خاطره های زندگیتون میشه.

 

چرا سورپرایز تولد برای ما مهم است؟

سورپرایز تولد برای خیلی از افراد ی رویداد خاص و جالبه و دلایل متعددی وجود داره که این تجربه برای اونا اهمیت داره. همین زیر چند دلیل برای اهمیت سورپرایز تولد آوردیم که شاید براتون جالب باشه:

احساس توجه و محبت: سورپرایز تولد می‌تونه باعث بشه فرد، توجه و محبت دیگران رو نسبت به خودش احساس کنه. اینکه دوستان یا خانواده برای ی روز خاص زمان و انرژی رو صرف کنن تا جشن تولد رو برای شما خاص و جالب جلوه بدن، می‌تونه احساس مهم بودن و محبت را به شما القا کنه.

لحظات خاص و خاطره‌ساز: سورپرایز تولد می‌تونه لحظات خاص و خاطره‌سازی ایجاد کنه. جشن غافلگیری تولد باعث میشه که شما و دیگران خاطرات خوبی داشته باشین و این لحظات به یاد موندنی بشه.

شادی و سرگرمی: سورپرایز تولد معمولاً با فراهم آوردن محیطی شاد و سرگرم‌کننده فرصتی برای لحظات خوب و جذابه. این ممکنه بعنوان یک فرار از روزمرگی و استرس زندگی روزمره شما بهترین انتخاب باشه.

احساس جوانی و نوجوانی: برخی افراد احساس جوانی و نوجوانی توی روز تولد خودشون دارن. این رویداد می‌تونه یک فرصت برای برگشتن احساسات جوانی و انرژی مثبت باشه.

زمان به اشتراک گذاری لحظات: سورپرایز تولد یک فرصت برای به اشتراک گذاری لحظات خوب با دوستان و خانواده هست. این اتفاق می‌تونه ارتباطات رو بین شما تقویت کنه و به افراد امکان بده که با دیگران احساس ارتباط و نزدیکی داشته باشن.

در کل، این دلایل نشون میده که سورپرایز تولد نه تنها ی رویداد جشنی نیست، بلکه میتونه ی فرصت برای ایجاد خاطرات خوب و تجربه احساسات مثبت با دیگران باشه.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (22)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

۹ تیر ۱۴۰۰

سورپرایز تولد عالی بود. ممنون از اتاق فرار خیلی خوبتون

۹ تیر ۱۴۰۰

خوشحالیم که از سورپرایز تولد تو اتاق فرار راضی بودید

۹ تیر ۱۴۰۰

حرف نداشت. ی سورپرایز تولد متفاوت

۹ تیر ۱۴۰۰

ممنون که اتاق فرار رو برای سورپرایز تولد انتخاب کردید.

امیرحسین ۲۱ آذر ۱۴۰۱

خیلی جالب بود، واقعا ممنونیم از کادر انیگما با اینکه کیک ما خیلی دیر رسید ولی با ما همه جوره همکاری کردن

پریا ۲۳ دی ۱۴۰۲

سلام خسته نباشین بعد قیمتش چقد میشه؟

ادمین ۲۶ دی ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر فقط هزینه بازی رو پرداخت می کنید و سورپرایز تولد رایگان هست. کیک و شمع رو یک ربع قبل از بازی به گیم مستر برسونید.

پوریا ۹ بهمن ۱۴۰۲

سلام،فقط برای تهران هست؟

ادمین ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

بله در شعبه های ایران مال و برج میلاد

09120030269 09120036614