جن زدگی

جن زدگی

چرا یک نفر جن زده میشه و حالت های افراد جن زده چجوریه؟؟

علائم جن زدگی

 

داستان تسخیر روح انسان و جن زدگی توسط اجنه قصه ی امروز و دیروز نیست و در طول تاریخ، تقریبا تو همه ی ادیان آسمانی و فرهنگ ها از علائم جن زدگی صحبت شده و روایات زیادی در موردشون نقل شده که جای دقت و تامل داره و تقریبا توی هر خونه یک بار بحث جن در خانه شده.

از نظر علمی حلول روح یک موجود زنده ی دیگه، به بدن انسان عملا امری محال و نشدنیه ولی با توجه به شنیده ها؛ به نظر می رسه اونچه که در دنیای واقعی رخ میده، چیزی فراتر از منطق عقل و دانش بشریه. شاید بشه گفت همانطور که تو دنیای ما،" اجنه یا از ما بهترون" موجوداتی غیر قابل باور و دور از تصور هستن، در دنیای آنها هم؛ ما انسان ها موجوداتی دور از ذهن هستیم که برای دیدن ما باید به دنیای انسان ها نفوذ کنن. با توجه به این که در اخبار و روایات برخی از رفتارهای بین انسان و جن مشترک ذکر شده، دلایلی مثل حسادت، انتقام، خشم، علاقه و حتی شرارت می تونه برای اجنه انگیزه ای باشه تا در بدن یک فرد نفوذ کنن و برای رسیدن به اهدافشون، کنترل اون فرد رو به دست بگیرن.

 

از کجا بفهمم موکل دارم؟

ارتباط موکل با شخص تسخیر کننده بیشتر از راه گوش باز هست که گوش باز همان گوش جسمی نبوده بلکه صدایی است که در ذهن انسان ایجاد شده که اگر انسان کر هم باشه این صدا رو میشنوه. پس ارتباط بین موکل و انسان از طریق ذهن شکل میگیره. چشم سوم هم در صورتی که باز باشه میتونه موکل رو ببینه که بازم از طریق ذهنه نه چشم فیزیکی.

آدمی که جنی رو تسخیر میکنه میتونه ذهن خودش رو روی خط موج اجنه تنظیم کنه و حرفهای اونا رو بشنوه حالا اگه جن زبان انسان رو بدونه (قبلا با آدمای دیگه ارتباط گرفته) برقراری ارتباط ممکنه. بجز شیاطین که روی تمامی زبانها مسلط هستن بقیه اجنه تمام زبانها را متوجه نمیشن و این بستگی به نوع و قدرت اونا داره. این تفکر توی ذهن عوام جا گرفته که موکل هرکاری برای انسان انجام میده و آدم فقط باید بشینه و دستور بده و بدون هیچ سختی به خواسته خودش برسه.

این فکر کاملا اشتباهه که موکل نیاز به تغذیه انرژی داره که بر عهده شخص تسخیر کننده هست. پس مطمئنا آسیبی برای آدم داره و هربار که کاری انجام میده مقداری انرژی از انسان میگیره و هرچی کار سخت تر باشه انرژی دریافتی بیشتره برای همین آدم گاهی ممکنه بیمار یا حتی دچار ضعف شدید عمومی بشه.

 

برخی دیگر از علائم جن زدگی


دیدن خواب های پریشان
بختک
خندیدن بی دلیل
فراموشی
 حرف زدن با خود
احساس کردن نبض زدن در شکم
عصبی شدن بدون دلیل
ترس بدون دلیل
بیماری بدون دلیل پزشکی
تشنج(در بعضی از موارد)
بدن درد
احساس درد از زانو به پایین
احساس کردن شخصی در خانه ، یا احساس کردن شخصی در پشت سر او
افسرده شدن بدون دلیل پزشکی

 

تسخیر

 

افراد جن زده معمولا چیزی از وقایع جن زدگی، به یاد نمیارن. بعد از تسخیر، از نظر ظاهری صدای فرد جن زده کمی تغییر می کنه و حالت صورتش غیر عادی میشه. بیشترین تغییر تو چشمها دیده میشه که از حالت عادی بازتر و خیره تر به نظر میاد. حالات روحی و روانی این افراد هم عجیب و غیر قابل پیش بینی میشه، به طوری که یهو بهشون حمله ی عصبی دست میده و پرخاشگری می کنن. صحبت کردن با اشیاء و فضاهای خالی، درونگرا شدن و قطع ارتباط با دیگران، خیره ماندن های طولانی مدت به یه مکان مشخص و ... از جمله کارهای عجیب و غریبیه که معمولا ازشون سر میزنه.

بی اشتهایی، انزوا، افسردگی، تند مزاجی، کاهش وزن شدید، میل به تنهایی، اشاره به دوست یا فردی خیالی، آسیب های جسمی به بدن، تشنج، بی حوصلگی، خستگی و سردرد از اختلالات رایج رفتاری و روانی افراد جن زده بیان شده که از نظر پزشکان درمان های دارویی خاصی نداره و معمولا بهترین راه علاج، خارج کردن جن از بدن انسانه.

 

علائم جن زدگی در کودکان

 

معمولا صحبت معینی درباره علائم جن زدگی در کودکان ثبت نشده اما علائم جن زدگی بطور کلی گفته میشه که افراد جن زده بدن سردی دارن و در صورتی که بدنشون رو لمس کنین، احساس سرمای شدیدی می کنین. این موضوع که اخیرا در بعضی از تحقیقات علمی هم مورد تایید قرار گرفته، به این خاطر که اجنه حامل انرژی زیادی هستن که باعث کاهش اشعه ی مادون قرمز شده و انرژی محیط و در نتیجه دما رو به میزان قابل توجهی کاهش میدن.

 

علامت اجنه

 

جن زدگی

 

تو داستانهای قدیمی خیلی درباره ارتباط بین جن و انسان و از همه مهمتر جن زدگی نوشته یا گفته شده و همیشه در حاله ای از ابهام قرار داشته. در داستان ها و روایاتی که از پدر بزرگها و مادر بزرگها شنیدیم، جن ها از نظر ظاهری شبیه انسان ها هستن با این تفاوت که پاهاشون مثل بز سم داره و رنگ موهاشون بوره. مژه های اجنه از مژه های انسان بلند تره و قدرت غیب شدن و طی طریق هم دارن. شاید به همین خاطر که بعضی از رمال ها و جادوگرها برای رسیدن به اهدافشون تلاش می کنن تا با این موجودات، ارتباط برقرار کنن و از اونها برای انجام کاراشون بهره ببرن.

اینو میدونیم که خیلی از شما داستان جن زدگی و ... از قدیمیای فامیل زیاد شنیدید. این وقایع ی جنبه حقیقی و ی جنبه تخیلی داشته اما چیزی که مشخص بوده اینه که اکثر مردم تصور غلطی از دیدن جن داشتن. جن زدگی و علائم جن زدگی خیلی وقته توی ایران نقل محافلی شده که توی اون رفتار یک نفر نغییر کرده یا به قول خودشون از این رو به اون رو شده. قطعا اولین چیزی که میرفتن سراغش جن گیر بوده و افرادی که ادعا میکردن متخصص جن گیری هستن خیلی مواقع تو زرد از آب درمیومدن.

در گذشته بر این باور بودن که جن ها معمولا تو جاهای تاریکی مثل گرمابه های قدیمی، پستوها، ویرانه ها، آب انبارها و ... زندگی می کنن و در صورتی که بهشون آسیبی وارد نکنین، کاری به کارتون ندارن. به همین خاطر باید قبل از ریختن آب جوش یا اب سرد بر روی زمین بسم الله بگین یا حتی پیشنهاد میشه قبل از پرت کردن هر چیزی بهتره این ذکر رو، به طور کامل بگین تا اجنه از اونجا دور بشه و آسیبی از جانب ما بهشون وارد نشه. وگرنه به این راحتیا نمیشه از آتش انتقام اونها دور بود و اجنه حتما به کسی که اذیشتون کرده، آسیب می رسونن.

ترس از اجنه یا موجودات ناشناخته اساسا ترسی طبیعی و منطقی به شمار میاد. خصوصا این که در فرهنگ ما، اجنه اغلب موجودات شرور و بدجنسی هستن که قصد آزار و اذیت انسان ها رو دارن و تو این زمینه غیر قابل پیش بینی و متفاوتن.

 

علائم حضور اجنه در خانه

اینکه علائم حضور اجنه در منزل چیه رو بخوایم بدونیم چیزی رو درست نمیکنه و فقط ذهن شما رو نسبت به هر اتفاقی خراب تر میکنه. به طور کلی تو همه ی خونه ها و مکان هایی که امکان حضور اجنه در اونها وجود داره، یه سری اتفاقات عجیب و غریبی میفته که نشانه ی حضور اونهاست.مانند:

  • شنیدن صداهای مختلف از آشپزخانه مثل بهم خوردن ظرف ها، شکسته شدن شیشه و باز و بسته شدن شدن شیر آب

  • خراب شدن مستمر و غیر عادی وسایل منزل و شکستن وسایل تزیینی و چینی

  • دستکاری شدن ناگهانی برق منزل و وسایل برقی مثل رادیو و تلویزیون ، خاموش و روشن شدن لامپ ها و...

  • منتقل شدن اشیا از جایی به جای دیگر بدون دخالت افراد منزل

  • دیدن سایه هایی که به یکباره از اتاق، حمام یا توالت خارج و یا داخل میشن

  • ایجاد سروصدا های بی دلیل سگ، گربه و سایر حیوانات خانگی و یا امتناع حیوانات از ورود به یکی از اتاق های منزل

  • تغییر ناگهانی دمای هوای اطراف به گرمی یا سردی بدون وجود منبعی خاص یا دلیل مشخص

  • دیدن حشرات موذی،گربه ها و سگ های سیاه که در منزل راه میرن و مانور میدن

البته هیچ کدوم از اینها نمی تونه دلیل قطعی برای حضور اجنه تو یه خونه یا یه مکان مشخص باشه و برای اطمینان از این موضوع احتیاج به شواهد و دلایل  مهم تری هم هست.

 

جن

 

ولی اگه واقعا دلتون می خواد به یکی از جاهای تسخیر شده ی ترسناک سر بزنین و هیجان حضور تو چنین مکان هایی رو با تمام وجود حس کنین، پیشنهاد ما فقط اتاق فرار تسخیر مجموعه ی انیگماست. اتاقی که توسط یه تیم حرفه ای و مجرب راه اندازی شده تا تمام اونچه که تو این سال ها در مورد مکان های تسخیر شده شنیدین رو از نزدیک لمس کنین.

 

اتاق فرار تسخیر

 

مراحل جن گیری

در دید عام مردم مراحلی برای جن گیری وجود داره که یک سری هم خیلی تخصصی به اون نگاه میکنن. جن گیری عملی هست که طی اون شخص مراسم یا دعایی را برای بیرون راندن روح شیطانی یا شیطان از فرد دیگری انجام میده، در واقع فردی که تصور میشه تسخیر شده. این کار اغلب با مذهب مرتبطه و توسط کشیش ها یا دیگر رهبران مذهبی انجام میشه.

جن گیری معمولاً شامل مجموعه ای از دعاها و مناسک میشه که اغلب شامل استفاده از آب مقدس، روغن مقدس یا سایر اشیاء مقدس هست. شخصی که جن‌گیری میکنه ممکنه دعا بخونه، علامت بذاره یا از اعمال دیگری برای بیرون راندن روح شیطانی استفاده کنه.

با این حال، توجه به این نکته مهم هست که اعتقاد به تصرف و نیاز به جن‌گیری به طور کلی پذیرفته نشده و ممکن است شواهد علمی اون رو تأیید نکنن.

 

 آیا می‌توانیم موکل داشته باشیم؟

پاسخ: موکل به صورت عام به کسی گفته می‌شود که کاری را از طرف شخص انجام دهد. اما در امورماوراءالطبیعه موکل به جن یا ملکی می‌گویند که شخص را همراهی می‌کند. رابطه با این موجودات در صورت تسخیر شدن توسط فرد حرام می‌باشد. و در غیر این‌صورت بلامانع است. در روایات بسیاری دیده می‌شود که ملک (فرشته) فقط و فقط مختص ائمه اطهار و پیامبران الهی می‌باشد و همیشه همراه و همنشین با آن‌هاست. اما در مرتبه اجنه می‌توان آن‌ها را به دو قسم تبدیل کرد؛

الف) موکل روحانی؛ به اجنه‌ با ایمانی گفته می‌شود که تقوای الهی را پیشه کردند و با انسان‌هایی که دارای تقوا و نورانیت الهی باشد همراه خواهند شد. باید تاکید کرد؛ این موجودات با مومن واقعی همنشین خواهند شد. و شخص مومن معمولا این روابط را بیان نمی‌کند چون هدف و غایت برای او خداست نه این چیز‌ها. بله می‌شود با داشتن استاد با تقوا و در صورت لزوم، شخص با آن‌ها همنشین شود.

ب) موکل شیطانی؛ همان‌طور که می‌دانید ابلیس و بسیاری از لشکریان وی از جنس جن می‌باشند. و این‌ها با افراد حقیر و بی‌ایمان همنشین می‌شوند. اکیدا توصیه می‌¬نمائیم که برای رفع مشکلات خود به افرادی که مدعی ارتباط با جنیان هستند و موکّل در اختیار دارند، مراجعه نکنید. زیرا در بسیاری موارد این افراد جن‌ها و حتی شیاطینی را برای رفع مشکل شما مامور می‌¬کنند که موجب مشکلات بزرگتر می‌شود، اگرچه مشکل مورد نظر را به طور موقت برطرف سازند. همچنین انسان با مقید شدن به سه عنصر، تقوی، توسل به اهلبیت (علیه‌السلام) و توکل به خداوند می‌تواند بی‌نیاز از هرچیزی شود.

 

در بسیاری از این داستان‌ها و افسانه‌ها، جن به عنوان موجوداتی ماورایی که بین دنیای مادی و جهان غیرمادی وجود دارن، توصیف میشن. اونا میتونن خوب یا بد باشن که قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دارن که انسان‌ها رو تحت تأثیر قرار داده و حتی به کنترل اونا رسیدگی می‌کنن. این مفاهیم یا مفاهیم جن زدگی در بسیاری از داستان‌های مردمی و اساطیر به عنوان عناصر اساسی ترس و جذابیت استفاده میشن.

همچنین، مفاهیم مرتبط با جن و تسخیر روح انسان در ادبیات و هنرهای تجسمی نیز مورد استفاده قرار گرفته‌ و تأثیر زیادی بر فرهنگ و ادبیات جهانی داشته‌ است.

هنرمندان و نویسندگان از این موضوعات برای بیان ایده‌ها و مسائل عمیق‌تر انسانی، اخلاقی و فلسفی استفاده میکنن. در بسیاری از آثار، تسخیر روح انسان توسط جن یا موجودات فراطبیعی به عنوان نمادی برای نبرد بین خیر و شر، ذهن و احساسات، قدرت و ضعف مورد استفاده قرار می‌گیره.

به طور کلی، این موضوعات جن زدگی در هنرها و ادبیات به عنوان یک منبع الهام‌بخش برای بررسی ابعاد مختلف انسانیت و مبارزه‌ی بین نیروهای مختلف، استفاده شده‌ و همچنین برای بررسی سؤالاتی در مورد معنا و واقعیت وجودی نیز به کار گرفته شده‌ است.

 

دلایل منحصر بفرد بودن اتاق فرار تسخیر انیگما

قطعا همه آدما تو زندگی روزمره از چیزهای ترسناک دوری می کنن؛ ولی بسیاری از این افراد با کمال میل ساعت ها از وقت خودشون رو به دیدن فیلم های ترسناک یا داستان های وحشتناک اختصاص میدن. همین موضوع ساده نشون میده که ما با تجربه ترس و وحشت در یه محیط امن و مطمئن؛ می تونیم به راحتی ترس های ناشناخته ای را تجربه کنیم و احساساتمون رو بهتر بشناسیم. ترس از ناشناخته ها که تقریبا تو همه ی فیلم ها و داستان های ژانر وحشت به خوبی ازش استفاده میشه؛ یکی از موضوعات بسیار مهم و پیچیده ایه که به راحتی باعث ایجاد هیجان و جذابیت میشه. این مقوله در مورد اجنه و موجودات ناشناخته ای که منحصر بفرد هستن و نمیشه رفتارشون رو پیش بینی کرد، خیلی مهیج تر و متفاوت تره.

لوکیشن این اتاق فرار ترسناک، خونه ایه که ظاهرا توسط یه روح تسخیر شده و از دیوارهاش صداهای عجیب و غریبی شنیده میشه و شما باید به عنوان یه بازیکن تلاش کنین، تا راه نجاتی برای این روح سرگردان پیدا کنین. ماجرا از این قراره که بعد از اتفاقات عجیب و ترسناک سال 1974 و کشته شدن همه ی ساکنان این خونه به دست پدر خانواده، تا حالا کسی هیچ اثر و نشونه ای از دختر کوچکتر خانواده پیدا نکرده. همه ی کسانی هم که بعدها به این خونه نقل مکان کردن، معترف بودن که صداهای عجیب و غریبی از دیوارهای خونه شنیده میشه که همه رو می ترسونه و باعث میشه تا پا به فرار بذارن. به نظر می رسه تنها راه رهایی، نجات روح این دختر بچه ی بازیگوشه که کار سختیه و هر کسی از عهده ش برنمیاد.

تجربه چیزهای ترسناک تو مکان های شبیه سازی شده مانند اتاق فرار تسخیر انیگما فرصتی استثنایی برای اوناییه که میخوان علاوه بر شناخت درست احساساتشون، بر ترساشون هم غلبه کنن و بدونن تو مواجهه با یه تهدید واقعی چه عکس العمل درستی باید داشته باشن. این تجربه که به هیچ وجه تو سالن های سینما و کنار مادربزرگا و قصه های ترسناک کتابا به دست نمیاد؛ تجربه ای لذت بخشه که می تونه تمرینی برای عکس العمل افراد در موقعیت های خطرناک هم باشه. تو اتاق فرار تسخیر مجموعه انیگما شرایط به گونه ای چیده شده که بازیکن بدون ریسک در یه موقعیت اضطراب آور قرار می گیره؛ تا با تکیه بر تواناییهاش و استفاده درست از اونها، همه تهدید رو پشت سر بذاره.

البته از همون ابتدای امر، گیم مسترهای حرفه ای اتاق تسخیر توضیحات لازم رو بهتون میدن و کمکتون می کنن تا درک درستی از موقعیتی که قراره توش گرفتار بشین، داشته باشین. تو اتاق هم سرنخ های زیادی وجود داره که اگه همه با هم به دنبالش باشین، خیلی زود می تونین به نتیجه برسین. همه ی اینها در کنار هوش و درایتتون می تونه از حضور تو یه اتاق فرار وهم برانگیز و ترسناک، یه روز هیجان انگیز و لذت بخش بسازه که تا مدت ها خاطره ی خوش و دوست داشتنیش لبخند رو مهمون لبهاتون می کنه.

قطعا ما به اندازه انسان های باستانی با تهدیدات زیاد واقعی مواجه نیستیم؛ ولی مکان های شبیه سازی شده مانند اتاق فرار تسخیر مجموعه انیگما که از نظر نورپردازی، رنگ، طراحی دکور و حتی صدا گذاری به عنوان یک لوکیشن کامل حرفه ای در نظر گرفته میشه و به صورت کاملا هوشمندانه ای از ابزارهای دنیای وحشت برای القای ترس استفاده کرده؛ می تونه تا حد زیادی تداعی گر شرایط واقعی باشه. زیرا سناریوی قوی اتاق فرار تسخیر به همراه فضا سازی مرموز و پیچیده، از همان لحظات اولیه بازیکن را به خوبی درگیر بازی می کنه و بهش این امکان رو میده تا با تکیه بر نیروها و احساساتی که شاید تا حالا تو وجودش ناشناخته بودن، به درستی مسائل رو حلاجی کنه و کنترل احساسات و هیجاناتش رو بدست بگیره.

پیچ و تاب های فراوانی که سناریوی داستان را سازمان دهی کرده به نوعی خلاقانه و زیر پوستی فرد رو درگیر داستان می کنه و بدور از کلیشه های تکراری داستان را تو یه فضای غیر قابل پیش بینی جلو می بره و این امکان رو به بازیکن میده تا با آگاهی درست از نقاط قوت و ضعفش مراحل رو پشت سر بذاره. این تمرین که برای مغز بسیار مفیده، قطعا برای همه خصوصا اونهایی که به دنبال مدیریت احساسات و تسلط بر اونها هستن؛ خیلی کاربردی و هیجان انگیزه. علاوه بر این پشت سر گذاشتن اتاق فرار ترسناکی مثل تسخیر می تونه حس موفقیت و تسلط بر تهدید ها رو در افراد تقویت کنه که علاوه بر ایجاد حس شادی حس اعتماد به نفس رو هم تو افراد بالامی بره.

اتاق تسخیر مجموعه ی انیگما یه مکان مناسب برای تخلیه ی هیجان و محک زدن هوش و تواناییهاتونه، جاییه که به شما شناخت درستی از توانمندیهاتون در شرایط بحرانی میده و کمک می کنه تا یاد بگیرین از دل ماجراهای ترسناک و سخت روزگار، با تکیه بر هوش و ذکاوتتون راه فرار واقعی رو پیدا کنین و سرشار از غرور و لذت بشین. پس اگه آمادگی روبرو شدن با روح یه دختر بچه ی بازیگوش رو دارین و مطمئنین که حتی تو اون شرایط هم از عهده ی کنترل ترستون بر میاین و شرایط رو به خوبی مدیریت می کنین، این گوی و این میدان.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (190)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

۷ شهریور ۱۴۰۰

سلام منزل پدری من هم چند سال هست به همین صورته وما گذاشتیم برای فروش ولی هردفعه یه مشکلی پیش اومده ومانع شده فروش نره ومن وخانوادم همه خسته شدیم فقط دعا کنید ارامش بهمون برگرده

رومینا ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

سلام کسی احضار جن رو بلده که واقعی واقعی باشه؟

پروانه ۸ تیر ۱۴۰۲

اره کاملآ واقعی ولی فقط اون که احضار روح میکنه میتونه ببین خلاصه اون کارشو بلده هر کسی تو یا مسله تو جرعت دیدن جن رو ندارن

حنا ۷ آذر ۱۴۰۲

ببین به نظر اصلا پیگیرشون نشو تو بد دردسری میافتی

شیدا ۱۴ مهر ۱۴۰۱

سلام من خیلی وقته این جوری شدم یعنی جن بدن منو تسخیر کرده داخل خواب همش سیاهی می بینم تازه امروز که از خواب پاشدم دستام خونی بود تازه کنار سرا میکنم کولی خون ریخته بود روی بدن یه دفعی کبودی ایجاد میشه دلیلش چی لطفا جواب منو بدین به همتون احتیاج دارم

محمد جواد ۱۸ دی ۱۴۰۱

نمیدونم والا من جن زده نیستم ولی کبودی دارم بعد یهو غیب میشن یجا دیگه کبود میشه

امین ۳۰ مهر ۱۴۰۱

سلام وعرض ادب بنده ۱۸ سالم هستش چند روز پیش با دوستم احوال پرسی میکردم یهو دوستم جیغ کشید فرار کرد بعد من از اون سوال کردم گفت چشمات کلا سیاه شده بود عین چشم سگ میشه بنده رو راهنمایی کنین ممنون

پری ۲۲ دی ۱۴۰۱

دوستت شاید مواد مخدر استفاده کرده. اینک دلیل نمیشه تو جنزده باشی، هزارتا عامل دست ب دست هم میدن تا بطور قطع بگی جن زده شدی،

محمد ۳ آبان ۱۴۰۱

منو هرموقع میخوان ببرند تنم مور میکشه امشب خواب دیدم جلوی در خونه خوابیدم برام سوال پیش اومد کجام تا اینکه فهمیدم خوابم و بیدار شدم دیدم جلوم پر از شاخه دیگه بسم‌الله گفتم تو جای خوابم ظاهر شدم

Nima ۱۶ آبان ۱۴۰۱

این خواب در واقع یه خواب خیلی معروف هستش که تو همه چی رو عینا واقعیت میبینی نگران نباش هیچ جنی تو خونه شما نیست فقط یه خوابه نگران نباش

بهمن ۶ آبان ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر.ایا حیوانات وجود جن رو میفهمن.سگ من یهویی خودشو زد ب پرخاشگری و به پشت سرم حمله کرد در حالی جز من هیچ چیزی نبود.

مهرشاد ۱۲ آبان ۱۴۰۱

سلام من نزدیک یک هفته هست اینجوری شدم هرشب خواب های بد میبینم و ساعت 4صبح از خواب میپرم بعد یه شب پام رو بریده بودم قشنگ حس کردم یکی پامو برید یه دختره هم هست میاد تو خوابم میگه تو باید مال منی بشی لطفا کمکم کنین اصلا شب ها نمیتونم بخوابم هروز داستان دارو با این چیزا

رسول ۱۹ آبان ۱۴۰۱

سلام من یه مدته احساس میکنم شب ها کسی از پشت پنجره منو داره نگاه میکنه سریع میرم ببینم کیه که یهو غیب میشه بخدا صدای پاشم میشنوم توخونه یهویی یه سایه ای رد میشه تو اشپزخونه یه سره صدا ضرف و شیر اب میاد حتی امشب هم اجاق گاز که روشن بود خاستم غذا گرم کنم که شعله اتش تند تند کم و زیاد میشد تورو ب قران قسمتون میدم راهنماییم کنید باید چکار کنم پیش کی برم یه مدته خیلی لاغر شدم قیافه و صورتم عوض شده عجیب شدم مطمعنم که اجنه ها اطرافمن خیلی حس بدیه چطور بفهمم دلیلش چی بوده که اجنه ها اومدن سمتم

Nazi ۱۷ آذر ۱۴۰۲

ببین من تجربه زیادی ندارم ولی شاید باید بیشتر قران بخونی و نماز بخونی قران همراه خودت باشه و از این جور چیز ها و ما هم تو خونمون وسایل ها یهویی میریزن از تو یخچال و وسایل های عجیبی تو خونمون پیدا میشه قبلا یه مداد رنگی تو خونموندپیدا کردم و از همه پرسیدم گفتن:مال ما نیستش به نظرتون خونمون جن داره؟

۱۹ آبان ۱۴۰۱

سلام پسرم با پدرش رفتن اتاق قصه بگه باباش بخوابه یهو از اتاق داد زدن مامان تو بودی .گفتن یکی توپ پرت کرد تو سر پسر کوچیکه

لیلا ۲۶ آبان ۱۴۰۱

سلام.من ۲۵ساله وسواس فکری عملی شدیددرشستشودارم وهرکاری هرکاری انجام دادم خوب نشدم بهم گفتن جن زده شدی کارجن هست اینجورشدی چکارکنم ازدستش راحت بشم افسردگی گرفتم وشب وروزم شده اشک ریختن😭😭😭😭😭😭

صادق ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

وسواس فکری عملی به مرور زمان خوب میشه باید ذهنت رو گول بزنی فکر یه جاده بی انتهاست و فکر کردن چه خوب چه بد طبیعیه

احسان ۲۲ دی ۱۴۰۲

سلام.خیلی خلاصه بگم چون دیدمشون.اگه میخوای حالت خوبشه.بهشون بی اعتنا باشو ازهمه مهمتر اصصصلا ازشون نترس.چرا چون خدا همه جا هست

امیرمحمد ۱۵ آذر ۱۴۰۱

سلام من ۱۴ سالمه من وقتی کلاس سوم بودم یه شب شبنشینی با خانواده رفتم خونه پدربزرگم ... سر شام بودیم وقتی که تو پذیرایی داشتم قذا میخوردم از پذیرایی میشه اتاق دید اون موقه‌ها دخترخالم تازه به دنیا اومده بود ۶ ماهش بود خالم دیدم تو اتاق داره دخترخالم ک ۶ ماهشه گرفته بغل داره تکونش میده من تو دلم گفتم عجب خاله خوبی دارم بجای اینکه بیاد مثل ما غذا بخوره داره بَچَشو آروم میکنه .... به غذا خوردنم ادامه دادم خونه پدربزرگم ۲ تا اتاق داره تو اون اتاقی که دختر خالم نبودش یه اتاق دیگه همه‌ی خاله‌هام مادرم داشتن اونجا قذا میخوردن که مادرم گفت گوجه برامون بیار منم گوجه بردم تو اتاق دیدم همون خالم که تو اون‌یکی اتاق داشته دخترخالم آروم میکرده پیش باقیه خاله‌هامه و چندبار ازش پرسیدم گفت نه من اصلا پیش بچم نرفتم منم با پافشاری گفتم پس کی تو اتاق داشت بچه بغل میکرد ... چندبار از کل خاله‌هام مادرم پرسیدم اونا گفتن اصلا ما از اول غذا خوردن تو اون اتاق نرفتیم حتما توهم زدی یا خیالاتی شدی ... البته من شنیدم ک جنا میتونن خودشون به شکلای مختلف در بیارن حتما اون جنه که من دیدم خودش به شکل خالم در آورده

یاسین ۲ دی ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید دیروز خونه دختر داییم بودم یهو به یه عروسکش نگاه می‌کرد و می خندید خیلی بلند و یهو چشماش سفید شد همه ترسیده بودن بعد چند دقیقه خوب شد ازش سوال میکردیم هیچی نمی گفت بچه هست نمیدونم جن زده شد. به خدا راست میگم. مادر پدرش هم میرن سرکار تنهاش میزارن خواهشا کمک کنید

ناشناس ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سلام من داشتم غذا درست میکردم احساس کردم یکی از پشتم رد شد وقتی برگشتم کسی نبود احساس کردم یکی داری زیر پامه داره قلقلکم میده وقتی که میخاستم بخوابم یکی اومد تو خوابم میگت فردا میبرمت اون دنیا بعد که بلند شدم یکی انگار داشت از پشت پنجره نگام می‌کرد بعد پام هم خونی بود حالت تهوع داشتم لطفا مرا راهنمایی کنید ممنون

ابراهیم ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سلام .یکی دوبار اجنه به چشم خودم دیدم ..حتی داخل رختخواب دیدم ..جای تعجب اونجاست یکی دوبار هنگام خواب یک دختر کوچولوی جن البته به نظر نمی یاد تنها باشه بالای سرم صدام میزنه بابا ..هر چند بار هم مثلا نیت دلسوزانه داشته .یکیش این بود دو روزی بود تند و بی خیال رانندگی میکردم شب بهم میگفت بابا خواهش میکنم تند نرو تا بیدار میشم بالای سرم ونگاه کنم ببینمش غیبش میزنه ..لطفا

فاطمه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سلام من دیشب بدن پسرم خیلی عرق سرد کرده بود روشو کشیدم ولی هنوزم بدنش خیلی سرد بود خوابیدم تو خواب دیدم خونم رو تسخیر کردن پسرمم اونجا بود روی دیوارا یه مربع بزرگ ک داخلش مربع های کوچیک کشیده بودن توشون پر از حرف بود مثل جدول بود البته من خیلی وقت پیش ی جن واقعی دیدم ک رو تختم نشسته بود همش سیاهی میبینم شبا چیزی بالا سرمه هرموقع خواب اینطوری میبینم بیدار میشم دسام بالا سرم ضربدری رو همه خیلی میترسم چیکار کنم یبار با شوهرم و بچم ک خوابیده بودیم اشپزخونه صدا ظرف میومد همش برقو میزدیم چیزی نبود ولی یکم بعد دوباره صدای بلند ظرفا میومد

ساسان ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

سلام من با این مقاله فهمیدم که واقعا جن زده شدم ممنون

اميرحسين ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

سلام من یک شب که تا ساعت 2 بیدار موندم صدای نفس کشیدن، باد یا مثل سوت زدن باشه از بالای سرم میومد میتونه جن باشه یا....

محمد ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

سلام من شب ها که میخوابم وسط شب سیاهی میبینم یه تصویر کدر میاد جلو چشمم بعد چند لحظه میره بعد از خواب بیدار میشم، این شده یه عادت چون هرشب من همینطوری میگذره...

سارینا ۲۲ تیر ۱۴۰۲

خیلی باحاله من که خوشم اومد هم ترسناکه هم باحاله هیچم ترس نداره

امیر علی ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

سلام وقتی من ۹ سالم بود بابام و دوست بابام میرفتیم مرغ بار میزدیم یعنی من کنارش نشسته بودم و نگاه میکردم ولی این بار تو کامیون دوست بابام نشستم ساعت ۲:۳۰ صبح بود و همه جا تاریک بود و یه عالمه خونه متروکه بود جلوتر یهو یه کسی رو دیدم که انگار کمک میخواد اما ساعت ۳ صبح تو جاده؟؟؟؟ بعد بابام دید وایسادیم بعد گفت بزار سوارش کنیم کار خیره نشست صندلی عقب تریلی بعدش من قیافه شو دیدم معلوم نبود جنه انسانه زنه مرده پسره دختره انگار دو جن سه بود و دوست بابام رسول یهو دید سم داره منم دیدمش زبونمون بند اومد بابام اومد دید یارو رو بعد گفتم یارو سم داره بعد گفتیم آقا پیاده شید لطفا بعدش یه دقیقه پشتمو ندیدم دیدم یارو آب شد تو زمین از اون موقع انگار تو خونمونه ولی خب کار خاصی نکرده فقط تا حالا ۲ تا لامپ رو خاموش کرده و در رو یبار بست ولی فهمیدم خودشه

گلناز ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

من خیلی دوس دارم بیام ببینم تو این اتاق فرارچخبره

یاسمن ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

سلام من تو خونمون بودم بعد بابام نون خرید و آورد روی میز گذاشت بعد منم تلوزیون نگاه میکردم که یهو یک نون افتاد و یا همش از آشپزخانه صدا میاد و چهره هایی میبینم اصلا قشنگ حس میکنم کسی هست یا مثلا شیر آب یک دفعه باز شد برق خاموش شد همش هم خواهرم خواب می بینه من تسخیر شدم حتی خواهرم گفت که یک شب من تو اتاق بودم یهو خودم از اتاق دیگری در اومدم بابا چرا من بیچاره

فاطمه ۲ مهر ۱۴۰۲

سلام خوبین خسته نباشید خدمت همه میخواستم واسه تسخیر کردن واقعی جن بایدچکارکنم که اون درامرمن باشه لطفا جوابموبدین

عبدالقهار ۲۲ آبان ۱۴۰۲

اینکار رو اگه تازه واردید نکنید

سید امیر ۹ دی ۱۴۰۲

سلام تو مراسمات (به زبان خودشون بهش حفله یا دگ میگن) اینایی که زار دارن به تکرار شرکت کن اگر بدنت و روحت شرایط تسخیر رو داشته باشه وارد جسمت میشن ، ولی بعدش باید کلی هزینه کنی واسه پذیرایی از اون ملک یا جنی که وارد بدنت شده یا به اصطلاح خودشون همون زاری که تو جلدت رفته خلاصه باید کلی هزینه کنی براش تا بتونی باهاش کانکت بشی و درخدمتت باشه، ولی من با توجه به تجربه ای که دراین زمینه دارم اصلا اینکار رو بهت پیشنهاد نمیکنم چون سختی و دردسر زیاااااااااادی داره ....

آوا ۱۲ آبان ۱۴۰۲

من احساس میکنم یکی داره نگاهم میکنه یا وقتی خونه تنهام هندزفری نمیزارم چون فکر میکنم پشت سرمه و من صدای نفس ش رو نمیشنوم یا همیشه در رو قفل میکنم نمیدونم چِم شده یه حس بدی دارم ولی نظر خودم فکر میکنم یه جن عاشق دارم! شب ها فکر میکنم یکی از زیر تخت یا بالای تخت داره نگاهم میکنه...

محمد ۱۲ آبان ۱۴۰۲

من یه شب خواب بودم حوالی ساعت ۵ صب بود یهو بیدار شدم ولی نمی تونستم دستا یا حتی سرمو تکون بدم. دهنم وا نمی شد و چون همه جا تاریک بود نمیدیدمش ولی واقعا داشت خفم میکرد، چیزی به ذهنم نمی رسید و اینکه داشتم تسلیم میشدم که صدای اذان اومد و اشک از گوشه چشمم سرازیر شد یهو حس رهایی پیدا کردم چون ندیدمش نمیدونم دقیقا چی بود ولی حدس من اینه ک جن بوده

فرهاد ۲۲ دی ۱۴۰۲

دوست عزیز خدا رو از یاد نبر

۱۳ آبان ۱۴۰۲

با علائمی که خوندم فهمیدم من جن زده شدم😂😂😂😂من خیلی خوبم اصن عالی

ملی ۲۸ آبان ۱۴۰۲

همه نظرای همتونو خوندم و واقا دیگه ذهنم داره به جاهای بدی کشونده میشه‌. یه شب به یه سری دلایل (شخصی) مث صگ ترسیده بودم، بعدش خابیدم ولی مثلا یه ساعت بعدش دوباره بیدار شدم و دیگه خابم نبرد:) چراقو خاموش کردم و وقتی سرمو روی بالشم گذاشتم از سالن صداهای عجیبی میومد مثلا یکی داشت مبلای خونمونو میکشید اینور اونور و انگار یکی داشت اهنگ میخوند و هی احساس میکردم الان یکی میاد سمتم و خابم نبرد ، ولی با ترس و لرز خابیدم ولی هر یه ساعت یبار بیدار میشدم. کسی میدونه چی شده و من چمه تروخدااا بم بگیددد کمکم کنید واقا دیگه نمیتونم.

ابوالفضل ۱۹ آذر ۱۴۰۲

من همیشه این مشکلاتو دارم اما وقتی بهش فکر میکنم این اتفاقات برام میفته ولی جالب اینجاست که وقتی دارم جلو اینه لباس عوض میکنم احساس ارامش دارم اما وقتی میخوام بخوابم یکی داره نزدیک گوشم برام آهنگ میخونه

مهسا ۶ دی ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر من حدود یه دو سالی میشه که تو خواب یه چیزایی میبینم مثلا نمیتونم تکون بخورم همه چیز هم شبیه جاییه که خوابیدم انگار که یکی پشت سرمه و هرچی سعی میکنم ببینمش نمیزاره انگار نمیخواد که چهره اشو ببینم و همیشه وقتی میگم " الله " واکنش میده من بیشتر وقتی تو اتاق خواهرم میخوابیدم میدیدمش دیشب هم دیدمش اما این بار بیشترشو تونستم ببینم و روبروم نشسته بود مثل همیشه همون جایی بودم که خوابیده بودم همه چیز شبیه واقعیت بود هرچی میخواستم ببینمش نمیزاشت چشامو باز کنم که ببینم کیه یهو گفتم الله و تونستم پاهامو فقط تکون بدم اونم مثل یه جور باد رفت توی عروسک خرسیم منم عروسکمو به شکل یه جور نور دیدم و یه فشاری به شکمم وارد شد چون عروسکمم بغل کرده بودم حتی خواهرمم که پیشم خوابیده بودو هم تونستم ببینم واقعا فکر میکنم که واقعیته بعد از اون دیگه بیدارشدم و درد توی شکمو سینمو حس میکردم خیلی ترسیده بودم امروز رفتم پیش یه دعانویس گفت که قبل از خواب سه بار قل هو الله و احد بخون و اینم گفت که ممکنه تو خونتون جن وجود داشته باشه لطفا راهنماییم کنید واقعا میترسم

امیرمحمد ۱۰ دی ۱۴۰۲

سلام من چند مدتی هست ک همش یه چیزی اذیتم می‌کنه. صدام میزنه . از کنارم ردمیشه ولی وقتی برمی‌گردم ببینم سریع غیب میشه . همش کابوس میبینم . توخواب راه میرم. بطوری که یه شب رفته بودم زیر دوش حموم دوشو باز کرده بودم بعد مامانم اومد منو هشیار کرد و وقتی هشیار شدم خودم از شدت ترس بدنم سرد شده بود 

بهار ۱۵ دی ۱۴۰۲

سلام ما چند روزیه سگ خریدیم اون روز من تلویزیون داشتم می‌دیدم سگ هم پیش من خوابیده بود بعدش خود ب خود بلند شد شروع ب پارس کردن کرد کسی خونه نبود کسی قرار نبود بیاد خونه حدود1ساعت پارس میکرد و ب کنار پنجره نگاه میکرد وقتی میرفتم اونطرف خیلی بیشتر و بلند تر پارس میکرد امروز ظهر هم جلوی آشپزخونه نگا میکرد عصبی میشد لطفاً راهنمایی کنید

علی ۱۷ دی ۱۴۰۲

سلام اسمم علیه چند وقتی هست داخل خواب هام انگار دارم از یه جایی سقوط میکنم یا مثلاً خواب هایی میبینم ک فردا برام اتفاق میوفته آیا من موکل دارم ؟

نهال ۲۵ دی ۱۴۰۲

سلام ما زیر خونمون قبلا گورستان بوده و الان وقتی تنها هم ی عجیبی وسایه ای که رد میشه میبینم

زهرا ۴ بهمن ۱۴۰۲

سلام کامنت همتونو خوندم بله وجود داره و این روزها هم زیاد شده همسایمون گرفتارشون شده انشاالله مشکل همه بر طرف بشه

یسنا ۵ بهمن ۱۴۰۲

سلام مادر من یک دوست داره که به مامانم گفته بود خانه ی ما چند تا واحد داره یک روز فقط من خانه بودم توی واحد دیگه ای صدایی می آمد رفتم نگاه کردم کسی نبود دوباره اومدم تو خانه ی خودم دوباره صدا شروع شد صدای وسیله جابجا شدن بود

آراد ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

سلام دوستان میشه لطفن جواب بدین من 1ماه پیش سر کار بودم یه دفعه استرس اضطراب شدید گرفتم به قدری که میگفتم الان قلبم میاد بیرون از دهنم الان 1ما گذشته استرس دارم فکر می کنم دهنم بسته میشه زبونم تکون نمیخوره بعضی موقع ها استرس منو دیونه کرده لطفن بگید یعنی جن آمده توی بدنم

حنانه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

ممنون بابت این مقاله من خیلی خوشم اومد

عظیمه ۷ اسفند ۱۴۰۲

سلام خوب هستین ببخشین یه سوال دقیقن نمیدونم کی شروع شد ولی شبا یه نفر روح یا جن نمیدونم میاد چند دقیقه یا چند ثانیه میاد انگاری دست وپامو محکم میگره واسه چند دقیقه ومن احساس تنگ نفس میگیرم ولم میکنه میره وبعد میاد همون کارارو میکنه یادم ۳یا۴ماه پیش هم این اتفاق افتاد ومن قبل ازاین که اون بره من زودتر چشمامو باز کردم ویه سیاه رنگ درشت وسط خونه دیدم اون دقیقه فقط گفتم بسم الله ورفت ومدتی بازم برگشت لطفا راهنماییم کنین چطوری باهاش ارتباط برقرار کنم

مریم ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

سلام من خالم خودش موکل داره و خیلی اذیتش میکنن و خواسته دارن از خالم که در توانش نیست که انجام بده و واقعا خیلی ترسناکه

منصوره ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

بوی جن وحشتناکه خیلی مزخرفه اگه همچین بویی استشمام کردین بدونین اطرافتون هستن مثل بوی سوختگی یالجن بوی چوب سوخته یابوی پارچه سوخته من همچین بوهایی رواستشمام میکردم تا اینکه کتاب آنسوی مرگ روکه خوندم فهمیدم راسته و اجنه تنهاخونه ادمهای تنها نیستن همه جامیرن حتی بوهایی که من اطرافم میاد یه بویی شبیه بوی نمه گاهی اوقات میاد گاهی نه حتی اول فک کردم شیراب خراب شده یادیوارنم کشیده بعدها متوجه شدم بوی همین اجنه اس فقط اگه کاری بهشون نداشته باشی کاری باهات ندارن

ناشناس ۷ فروردین ۱۴۰۳

مقالش جالب و خوندنی بود ب طوری ک مغز و احساسات انسان در بر میگیره و مطالبی و ارائه داده بودند عالی و خوندنی بود ممنون از زحمتی ک کشیدین

محمدعلی ۸ فروردین ۱۴۰۳

اگر اشتباه نکنم حدود دو ماه پیش بود که با برادرم که کوچک تراز خودم هست دریک روز کاملا آفتابی تصمیم گرفتم که چند تا عکس که شبیه بعضی ازجن هابود روببینیم ، بقیه اعضای خانواده هم بیرون بودند، و خلاصه بعد ازاین که این تصاویر رودیدیم ناگهان روی دستگیره در کوبیده شد !!!، داخل حیاط کسی نبود چون حیاط خونه ماهم کوچیک هست وبرادرم هم نزدیک من بود و امکان نداشت مسخره بازی اون باشه. یکی نیست بگه آخه جن حسابی روز روشن روی دستگیره درمیکوبی که چییی

هستی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سلام. من یک سال پیش که خواب بودم نصف شب احساس کردم یکی بالا سرمه..یکم که چشامو باز کردم متوجه شدم مامانم بالا سرمه و نگام میکنه..ولی تا دیدمش خیلی زود رفت و هرچی ازم دور تر میشد کوچیکتر و لاغر تر میشد، و رفت تو تارکی و دیگه ندیدمش..منم بدون هیچ واکنشی خوابم برد...اون موقع همیشه یه آیه قرآن رو همراهم داشتم اما الان چند وقته گمش کردم...و احساس میکنم چه تو تنهایی چه تو شلوغی یه سایه از کنارم رد میشه و همش احساس میکنم همه جا هست انگار وجودشو حس میکنم..و تازگیا صدای شیشه و چوب و اینا میشنوم

09120030269 09120036614