خاص ترین سرگرمی ها در برج میلاد

خاص ترین سرگرمی ها در برج میلاد

توی برج میلاد چه تفریحاتی داریم

سرگرمی های برج میلاد

 

درسته که برج میلاد با ارتفاع 435 متر به عنوان ششمین برج بلند مخابراتی دنیا از معماری خاص و منحصر بفردی برخورداره و در سطح بین الملل شهرت بسیار زیادی داره ولی قطعا دیدنی های برج میلاد به اینجا ختم نمیشه. حتی بالکن یا سکوی دید باز برج که در نوع خودش کم نظیره و امکان دیدن مناظر بسیار زیبا و وصف ناپذیر شهر تهران رو به بازدید کننده ها میده هم تنها دلیل محبوبیتش نیست و تو بخش های مختلف برج میلاد، یه سری دیدنی های خاص و زیبا برای بازدید کننده ها در نظر گرفته شده که تجربش اصلا خالی از لطف نیست.

به طور کلی دیدنی های برج میلاد به سه بخش  فرهنگی، هنری و سرگرمی تقسیم میشن که میشه هر کدوم از جاذبه های این برج رو تقریبا تو یکی از بخش ها قرار داد. مثلا موزه مشاهیر، موزه شهرداری، سکوی دید سر بسته و گنبد آسمان تو بخش هنری برج میلاد و سالن های سینما، دهکده اقوام ایرانی و مرکز همایش های بین المللی برج تو گروه دیدنی های فرهنگی قرار می گیرن. پینت بال، زیپ لاین و پیاده روی بر روی پل معلق برج، کاربازیا، سینما گیم، اتاق فرار انیگما و پارک دلفین ها هم جزء بخش سرگرمی های برج میلاد هستن که همگی با هم تو معروفیت و محبوبیت این برج نقش اساسی داشتن. رستوران گردان لوکس و بسیار مجلل برج با یه عالمه غذای تازه و باکیفیت رو هم عملا میشه تو همه گروه ها قرار داد و سرو غذای لذیذ و خوشمزه رستوران رو بخش پایانیه همه گشت و گذار ها در نظر گرفت.

 

اتاق فرار برج میلاد

 

از بین این همه سرگرمی جذاب و هیجان انگیز که هر کدوم به تنهایی خیلی خاص و منحصر به فردن، اینجا میخوام از هر گروه یکی از بهترین ها و متمایزترین دیدنی های برج رو بیشتر معرفی کنم:

 

گنبد آسمان برج میلاد

 

گنبد آسمان برج میلاد

 

گنبد شیشه ای آسمان که قطعا باید تو طبقه پایانی برج یعنی طبقه دوازدهم قرار داشته باشه؛ با 13 متر ارتفاع، از معماری زیبا و بی نظیری برخورداره که هنر دستان توانمند استاد رضا یحیایی، معمار برجسته ایرانیه. این اثر خاص و بی نظیر برگرفته از چهار عنصر آفرینشه ( آب،باد، خاک و آتش) که افراد رو به یاد عدالت، صلح و مبارزه میندازه. این گنبد زیبا که نشان دهنده تاریخ غنی امپراطوری پارسه، قطعا یکی از زیباترین بخش های برج به شمار میره که از چندین کیلومتر دورتر هم قابل رویته.

 

دهکده اقوام ایرانی

 

دهکده اقوام ایرانی

 

این بخش از برج میلاد که تقریبا محل برگزاری جشنواره های رنگارنگ ملی و قومیتی ایرانیه، فرهنگ و تمدن غنی ایرانی رو به نمایش میذاره و پر از سوغاتی ها، صنایع دستی و کلی المان فرهنگیه که می تونه برای همه خصوصا بچه ها آموزنده و جذاب باشه.

 

اتاق فرار انیگما

 

اتاق فرار انیگما

 

تیم انیگما در یک حرکت هوشمندانه بخشی از این مجموعه گردشگری رو به یک اتاق فرار بسیار بزرگ با کلیه تجهیزات اختصاص داده که در کنار یه عالمه بخش پرهیجان برج ، اتاق فرار مثل نگینی میدرخشه و به عنوان بخش تکمیلی سرگرمی ها و دیدنی های برج محسوب میشه.

اتاق فرار برج میلاد از اون جاهاییه که فقط برای علاقمندان به بازیهای معمایی و ترسناک جذاب نیست و تقریبا هر قشری رو به خودش جذب می کنه. این مجموعه خودش بخش های مختلفی داره و اتاق های مختلفش مثل اتاق جنگ، قتل مرموز، اتاق تسخیر،کلبه وحشت، اتاق روانی و اتاق رویا هر کدوم برای سلیقه خاصی تعبیه شده.

تنوع اتاق های فرار در مجموعه انیگما و تمرکز این همه تنوع تو بهترین و بزرگترین برج تفریحی کشور که متناسب با هر سلیقه و سنیه، از اون ویژگیهای خاص و لذت بخشیه که کمتر جایی پیدا میشه. مثلا برای اکیپ دوستانه جوون عاشق ژانر وحشت و اتاق فرار ترسناک، اتاق روانی و یا تسخیر پیشنهاد فوق العادیه که هیچ وقت از انتخابش پشیمون نمیشین و یا اگه دنبال یه سرگرمی پرهیجان و شاد میگردین که برای همه اعضا خانواده مناسب باشه، اتاق فرار رویا رو انتخاب کنین که هم تجربش تکرار نشدنیه و هم پر از تحرک و انرژیه.

اصلا هم فک نکنین که چون این اتاقا معماگونه و یه کم ترسناکن، پس واسه همه اعضای خانواده مناسب نیست و بهتره به دنبال یه بازی و سرگرمی جایگزین واسه نوجوونا باشین. دقیقا برعکس تصور خیلیا تو طراحی معماهای اتاق فرار انیگما خیلی تیزبینانه و زیر پوستی تفریح و سرگرمی هم دیده میشه و پر از تحرک و خلاقیته.

البته بازی هالای پوزان اتاق فرار انیگما تنها بازی این مجموعه هست که تو برج برگزار نمیشه و مکان برگزاریش تو کرجه. واسه همین اگه قصد رزرو دارین به صفحه اتاق فرار کرج برید.

در هر صورت اگه رفتین برج میلاد به هیچ وجه مجموعه اتاق فرار انیگما رو از دست ندین و با تجربه یه حس متفاوت، خاطره ای خاص و دوست داشتنی واسه خودتون و عزیزاتون بسازین.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614