راه حل معماهای اتاق فرار

راه حل معماهای اتاق فرار

نکات اصلی حل یک معما در اتاق فرار

حل معماهای اتاق فرار

 

وقتی شما دنبال اینجور تیترها می گردید دو حالت بیشتر نداره: شما رفتید اتاق فرار و به معماهای سختی برخورد کردید و الان اومدید دنبال جواب یا قراره برای اولین بار برید و نمی دونید چی در انتظارتونه. اصلا نگران نباشید و توی ذهن خودتون از این بازی غول نسازید و فقط از بازی لذت ببرید. اولین بازدید از اسکیپ روم قطعاً یک تجربه هیجان انگیز است و احتمالا در شروع بازی بسیار سردرگم و گیج خواهید بود. اما نباید مضطرب و نگران باشید زیرا معماهای اتاق فرار کاملا قابل حل هستند و باید از تکنیک‌ها و مهارت‌های خود در حل معمای اتاق فرار استفاده کنید.

 

سخت ترین معمای جهان با جواب

 

حل معمای اتاق فرار

 

در اتاق فرار نیاز است که جستجوگر باشید، فعالیت بدنی داشته باشید، استرس نداشته باشید، منطقی عمل کنید و از هوشتان استفاده کنید. برای بازی در اتاق فرار نیازی نیست تا باهوش‌ترین فرد جهان باشید بلکه کافی است به دنبال حل معما بگردید و از قدرت تشخیص خود استفادده کنید. از سوی دیگر برای موفق شدن در اتاق فرار نیاز است تا ریاضیات و محاسبات خاصی بلد باشید یا دانش پیچیده‌ای داشته باشید.

در کار تیمی اتاق فرار باید مسئولیت‌ها را تقسیم بندی کنید و هرکس بخشی از حل معما را به عهده گیرد. صمیمیت در تیم اهمیت زیادی دارد و نباید در یک تیم با یکدیگر رقابت داشته باشید بلکه باید همه با همکاری هم معما را حل کنید. مدیریت زمان در اتاق فرار بسیار مهم است پس وقت خود را در بخش‌های بیهوده هدر ندهید و متمرکز باشید.

تنوع معمای اتاق فرار بسیار بالا است و طراحان اتاق فرار معماهای زیادی را در کنار هم قرار داده‌اند تا به صورت تیمی بتوانید از این اتاق‌ها پیروز بیرون بیایید. نکته‌ی آخر اینکه بهترین راه حل را برای معما پیدا کنید، با یکدیگر در اتاق فرار مشورت داشته باشید و سرخود اقدامی انجام ندهید. همه‌ی افراد می‌توانند با هر سن و هوشی اتاق فرار را شکست دهند و با موفقیت از این اتاق خارج شوند.

 

علت محبوبیت اتاق های فرار

 

معمای اتاق فرار

 

در حال حاضر، بیش از ۲۸۰۰ اتاق فرار در سراسر جهان موجود است و هر روز اتاق‌های جدیدی به لیست اضافه می‌شوند. اما چرا اتاق‌های فرار اینقدر محبوب شده‌اند؟ خوب، پاسخ بسیار ساده است. اکثر ما زندگی پر‌مشغله‌ای داریم و برای کار‌، تحصیل، مراقبت از بچه‌ها و غیره تلاش می‌کنیم. هر یک از ما یک سری مسئولیت‌ها داریم که باید به طور روزانه با آنها کنار بیاییم. از سوی دیگر اتاق‌های فرار به ما این امکان را می‌دهند تا از روال روزمره خود خارج شویم و متفاوت بودن را تجربه کنیم. برای مثال می‌توانیم در شخصیت یک کتاب یا فیلم قرار بگیریم و قهرمان اتاق فرار باشیم. این بازی تنها حدود یک ساعت طول می‌کشد اما تجربه منحصر به فرد و فراگیر اتاق‌ فرار، افراد را به واقعیت دیگری می‌رساند.

اتاق فرار بسیار جذاب‌تر از بازی‌های ویدیویی هستند و تجربه‌ی بسیار جذابی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. زیرا در اتاق فرار به جای خیره شدن به صفحه کامپیوتر، می‌توانید کارهای فیزیکی و واقعی انجام دهید و در بازی غرق شوید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت اتاق‌های فرار، عشق بی‌نهایت ما به بازی است. بازی کردن و برنده شدن با احساس پاداش و موفقیت همراه است. تلاش برای پیروزی همیشه در طبیعت بشر بوده است و ما از دریافت تحسین و پاداش برای هر چیزی لذت می‌بریم.

اتاق‌های فرار همچنین از تمایل انسان برای کنجکاوی استفاده می‌کنند. ما کنجکاو به دنیا آمده‌ایم و کشف و حل اسرار در خون ماست. در واقع ما با حل یک معما احساس خوبی بدست می‌آوریم و به همین دلیل است که افراد به اتاق فرار معتاد می‌شوند زیرا از حل معما لذت می‌برند.

از سوی دیگر اتاق‌های فرار به ما احساس مهم بودن می‌دهند و به ما این حس را می‌دهند که بخشی از یک تیم هستیم. کار گروهی، احساس اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند در طول بازی لذت‌بخش باشد. اتاق های فرار برای هر کسی، صرف نظر از جنسیت، سن و سابقه مناسب است و نیازی به دانش یا شرایط خاصی ندارد.

با رزرو اتاق فرار تیم خودتون رو به این چالش جذاب دعوت کنید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (1)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614