بهترین اتاق فرار کرج

بهترین اتاق فرار کرج

لیست کامل اتاق های فرار کرج

بهترین اتاق های فرار کرج

 

یکی از دغدغه های مردم برای تفریح و رفتن به بهترین اسکیپ روم کرج از بین اسامی موجود در لیست اتاق های فرار کرج بوده و هست و به طور کلی بهترین اتاق های فرار کرج به دو دسته تقسیم می شوند:

دسته اول: مجموعه اتاق های فرار فعال در شهر کرج که از چندین اتاق فرار تشکیل شده و در ژانرهای مختلف جنایی، ترسناک، معمایی، دلهره آور و ... سناریوهای جذابی را در اختیار علاقمندان قرار می دهند و افراد می توانند بسته به سلیقه خود، از یکی از اتاق های این مجموعه ها استفاده نمایند.

دسته دوم : اسکیپ روم های کوچکی که تنها یک اتاق فرار داشته و تلاش می کنند با ارائه ی یک سناریوی قوی و جذاب، فضای بازی را هیجان انگیز و پر نشاط ساخته و رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نمایند.

اگه اهل کرج هستین و فک می کنین اتاق های فرار شهر تهران خیلی بهترن و برای بازی ترجیح میدین تا با دوستاتون بیاین تهران، پیشنهاد می کنم تا آخر این مطلب ما رو همراهی کنین، بعد تصمیم بگیرین کدوم اتاق فرار بهتره.

شهر کرج به دلیل نزدیکی به تهران یکی از مهم ترین گزینه های انتخاب شعبه برای مدیران کسب و کارها و برندهای معروف تو تهرانه، چون از یه طرف این نزدیکی راه کمک می کنه تا نظارت بیشتر باشه و از طرف دیگه این شهر امکاناتی داره که کلان شهری مثل تهران نداره.

استفاده از کلمه بهترین اتاق فرار کرج برای هر بازی که توی کرج وجود داره واقعا آرزو محسوب میشه و اینکه توی بازی های اتاق فرار کرج بتونی بهترین باشی واقعا کار سختیه. سلیقه های متفاوت مهمترین چیزیه که این سختی رو درست کرده. برای انتخاب بهترین اسکیپ روم کرج یا حتی داشتن لیست بهترین اتاق های فرار کرج حداقل باید 20تا اتاق فرار رو تست کرده باشید تا بتونید ادعا کنید این بازی میتونه بعنوان بهترین اسکیپ روم کرج انتخاب بشه. این همون مرحله ای هست که اگه اون بازی رو به هرکسی معرفی کنید، قطعا خوشش میاد.

 

بهترین اسکیپ روم کرج

مهم ترین امکانات کرج برای ساخت اتاق فرار چیه؟

با وجود این که کرج چند سالیه که از تهران جدا شده و به عنوان مرکز استان خیلی بزرگتر از قبل شده؛ ولی تو این شهر همچنان باغ ها، ویلاها و مکان های خاص و هیجان انگیزی وجود داره که فرصتی استثنایی برای طراحای اتاق فراره. زیرا یکی از مهم ترین چالش های پیش روی طراحا، انتخاب لوکیشن برای سناریوی مورد نظره که این محدودیت تو شهر کرج خیلی کمه. همین ویژگی باعث شده تا مجموعه های مطرح و کارامدی مثل انیگما، بهترین و هیجان انگیزترین اتاق فرارشون رو تو شهری مثل کرج اجرا کنن. چون وقتی لوکیشن یه بازی باور پذیر باشه؛ خیلی راحت تر میشه بازیکن رو تو روند بازی درگیر کرد و حس ترس و هیجان رو بهش القا کرد. 

لوکیشن خاص و منحصر بفرد اتاق فرار دلاک تو یه حمام قدیمی 1000 متری اجرا میشه که پیاده کردنش تو تهران عملا غیر ممکنه، به همین خاطر این اتاق فرار با دالان های تو در تو و معماهای خاصش یکی از اون اتاق های فرار خاص کل کشوره که از همه جا مراجعه کننده داره. 

اجرای اتاق های فرار هیجان انگیزی مثل دلاک تو شهر کرج نشون میده که لوکیشن های خاص و منحصر بفرد این شهر، امکان خاصی رو در اختیار طراحا قرار میده که به جای اجرای یه سناریوی قوی و جذاب تو یه اتاق سه در چهار، اون رو تو یه خانه قدیمی یا باغ بزرگ اجرا کنن که از همون لحظه اول بازیکن رو تو فضای داستان درگیر کنه. چنین لوکیشی، شرایطی فراهم می کنه تا معماها و چالش هایی هم که برای یه اتاق فرار در نظر گرفته میشه، تو یه فضای مناسب اجرا بشه و بازیکن نه تنها از حل کردن معماها بلکه از پیدا کردن سرنخ ها هم لذت ببره. 

قطعا همه مجموعه ها نمی تونن مثل انیگما از یه لوکیشن بی نظیر و خاص با شرایط استثنایی استفاده کنن، ولی شهر کرج به خاطر گستردگی این قابلیت رو داره که حتی اسکیپ روم هایی که تنها با یه اتاق و فقط تو شهر کرج فعالیت می کنن، به راحتی سناریوی مورد نظرشون رو تو یه فضای واقعی و باور پذیر اجرا کنن. مثلا اتاق فرار هالای پوزان مجموعه انیگما که تو گلشهر اجرا میشه، علاوه بر یه سناریو قوی، از نورپردازی و صداگذاری فوق العاده ای برخورداره که این بازی رو قابل رقابت با اتاق های فرار شهر تهران می کنه و از نظر حرفه ای های این بازی، ارزش چند بار امتحان کردن رو داره.

یکی دیگه از اسکیپ روم های پرطرفدار کرج، مجموعه ی اسکیپ دات آر آی که تو تهران فعاله، این مجموعه که از سال 96 اتاق های فرار مختلفی رو تو شهر کرج اجرا می کنه؛ در حال حاضر بازیهایی تو ژانر ترسناک، اتاق فرار تئاتر تعاملی و رقابتی داره که تو کرج حسابی پرطرفدار و محبوبه.

 

لیست اتاق های فرار کرج

 

 

نام مجموعه

نام بازی های مجموعه

آدرس بازی اتاق فرار

مجموعه اتاق فرار انیگما

اتاق های فرار دلاک و هالای پوزان

کرج، گلشهر و کمالشهر

مجموعه اتاق فرار دات آر آی

اتاق های فرار ظلم آباد، خط سفید، مجنون، اغما، مرتاض، دهکده مرگ، لیمیا و هلاکستان

کرج، عظیمیه

مجموعه اتاق فرار دررو

اتاق های فرار بخش یازده و اونتور

کرج. 45 گلشهر، بلوار پونه

مجموعه اتاق فرار دیاموند

اتاق های فرار جیغ، رد روم، اتاق آدر و بازگشت

کرج، شاهین ویلا

مجموعه اتاق فرار کیج

اتاق های فرار چهره و سلاخی

کرج، منطقه چهارصد دستگاه

مجموعه اتاق فرار اسکیپ ایلوژن

اتاق های فرار نفرین خانوادگی، فرار ناشناخته و گرگینه 

کرج، گوهردشت

مجموعه اتاق فرار مخمصه

اتاق های فرار ارواح سرگردان، دلقک،گنج فرعون، جن گیر و تناسخ  

کرج، گوهردشت

مجموعه اتاق فرار پازل روم

اتاق های فرار ضحاک، هم خون و طمع

کرج، خیابان شهید بهشتی

مجموعه اتاق فرار د دارکنس

اتاق های فرار ناقوس مرگ، نگاتیو و آوانگارد

کرج، باغستان

مجموعه اتاق فرار وی اوت

اتاق های فرار ساحره و سجین

کرج، فردیس

مجموعه اتاق فرار سناتور

اتاق های فرار بتشیبا و داس مرگ

کرج، فردیس

مجموعه اتاق فرار فوبیا

اتاق های فرار نوعروس و دربار

کرج، چهار راه طالقانی

مجموعه اسکیپ اکو کلاب

اتاق های فرار جوکر، ناشناخته، جک قاتل، کد داوینچی، کلاه دوز دیوانه و چرنوبیل

کرج، ابتدای جاده مشکین دشت 

مجموعه اسکیپ آندر گروند

اتاق های فرار مهمان سرا و کابوس در خیابان الم

کرج، خیابان سیزدهم فاز 2

مجموعه اتاق فرار هکس روم

اتاق های فرار خون بس و فرصت 

کرج، دولت آباد

 

آدرس اتاق های فرار کرج

 

بهترین اتاق فرار کرج

 

البته شعبه ی اصلی بعضی از مجموعه اسکیپ روم های کرج، مانند اتاق فرار اسکیپ دات آی آر و یا مجموعه ی انیگما در شهر تهران می باشد و این مجموعه های موفق و محبوب در شهر تهران بعد از کسب تجربه های فراوان و مفید، فعالیت های خود را با سبک و سیاقی جدید در شهر کرج در اختیار علاقمندان قرار می دهند. ممکنه بهترین اتاق فرار کرج برای شما ی اتاق فراری باشه که ته ی کوچه بن بست و تو یه خونه قدیمیه. چون شما اونجا بهترین حس دنیا رو داشتید و بهتون خوش گذشته براتون بهترین اتاق فرار کرج همونه اما این وسط هم کسایی هستن که انتظار دارن تمام پارامترهای اتاق فرار رو باهم داشته باشن. از گیم مستر و اکتور تا طراحی معما و فضای بازی و ... مو به مو باید همه چی تو بهترین حالت ممکن باشه تا رضایت اونا رو جلب کنه و لقب بهترین اتاق فرار تهران رو بگیره.

جدول زیر شامل اتاق های فرار کوچکی است که  در حال حاضر تنها با یک بازی فعالیت می کنند و تلاش می کنند تا با ارائه ی آن به بهترین شکل ممکن، لحظات شاد و پر هیجانی را برای مخاطبان خود بسازند.

 

بهترین اسکیپ روم های کرج

 

نام مجموعه

نام بازی های مجموعه

آدرس بازی اتاق فرار

وایا روم

اتاق فرار غریبه

کرج، چهار راه هفت تیر

وکس روم

اتاق فرار طلسم شوم

کرج، هفت تیر

Maze room

اتاق فرار کارآگاه

کرج، محدوده بلوار باغستان

اسکیپ تیم

اتاق فرار هلاکستان

کرج، چهار راه گلزار

آلارم اسکیپ

اتاق فرار نامادری

کرج، مهرشهر، بلوار امام زاده طاهر

اسکیپ لند

اتاق فرار هانیبال

کرج، خیابان اصلی گوهر دشت

اسکیپ پارادوکس

اتاق فرار پلاک 641

کرج، چهار راه طالقانی جنوبی

اسکیپ هاوس

اتاق فرار عروسک شکارچی

کرج، گوهر دشت

مایند اسکیپ

اتاق فرار ارثیه ی شوم

کرج، سه راه گوهر دشت

اسکیپ ایکس

اتاق فرار رستاخیز مردگان

کرج، هفت تیر

 

چه جوری بهترین اتاق فرار شهر کرج رو انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین اتاق فرار هیچ وقت کار آسونی نیست، چون سلیقه آدمایی که این اتاق ها رو تجربه می کنن با هم فرق داره، حتی میزان جذابیت یه اتاق هم از یه نفر به نفر دیگه فرق می کنه. مثلا یه نفر اتاق فرار ترسناکی رو می پسنده که معماهاش مفهومی باشه و ذهن رو حسابی درگیر کنه، یکی دیگه همون اتاق فرار ترسناک رو با چالش های هیجانی و فضای دلهره آور می پسنده.  پس برای انتخاب بهترین اتاق فرار، لازمه حواستون به موارد زیر باشه:

 

اکیپ خودتون رو بسازین

 برای انتخاب بهترین اتاق فرار تو شهر کرج، بهتره قبل از هر چیز به دنبال یه گروه خوب و باحال باشین. تجربه نشون میده هر چقد اعضای یه گروه یکدست تر باشن؛ نتیجه بهتر و باحال تر میشه. منظور از یکدستی هم تک جنسیتی بودن گروه نیست، بلکه یه گروهی بسازین که همه اعضاش تقریبا همفکر و اهل ماجراجویی و کارهای هیجان انگیز باشن.

 

سلیقه اعضای گروه رو مشخص کنین

بعد از انتخاب یه گروه یکدست، به دنبال علاقه و سلیقه اعضای گروهتون باشین، چون تو کرج از هر نوع ژانری یه اتاق فرار خوب وجود داره. پس بهتره بر اساس سلیقه اعضای گروهتون عمل کنین. مثلا بهتره بدونین اعضای گروهتون از بودن تو فضاهای رعب آور و ترسناک لذت می برن یا همه به دنبال یه اتاق فرار پر از چالش و معما و هیجانن. 

 

آنچه که در این مطلب بیان شد تنها نمونه ی کوچکی از لیست بهترین اسکیپ روم های کرج که پرطرفدار و محبوب می باشند است که به همت تیم اجرایی مجموعه اتاق فرار انیگما جمع آوری شده است. قطعا در لیستی که ارائه شد، نام همه ی مجموعه اتاق فرار های کرج نیامده است و اتاق های فراری در این شهر در حال فعالیت و ارائه خدمات می باشند که جایشان در این مطلب خالی است. بنابراین اگر شما تجربه ی خوب و دلچسبی از حضور در یکی از این اتاق های فرار شهر کرج را دارید، در ذیل همین مطلب می توانید اسم اسکیپ روم کرج مد نظر خود را به دیگران هم معرفی نمایید تا مردم برای رزرو اتاق فرار کرج اقدام کنند.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (4)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614