اتاق فرار زامبی

اتاق فرار زامبی

درباره‌ی اتاق فرار زامبی چه چیزهایی لازم است بدانیم

اسکیپ روم زامبی

 

اسکیپ روم زامبی یک اسکیپ روم جالب، هیجان‌انگیز، ترسناک و سرگرم‌کننده هست که برای تفریح با دوستان انتخاب خوبی میتونه باشه. در این مطلب قصد داریم درباره‌ی اتاق فرار زامبی اطلاعاتی رو در اختیارتون قرار بدیم. راستی قبل از اینکه توضیح کامل درباره این اتاق فرار به شما بدیم باید بهتون بگیم که اولین اتاق فرار معمایی بوده و زمانی که ایده های مختلف وارد این بازی شد مردم به فکر راه انداختن اتاق فرار ترسناک افتادن.

 

فرار از زامبی

 

در این اتاق فرار، شما و هم تیمی‌هایتان در اتاقی در وسط حمله زامبی‌ها گرفتار شده‌اید. در این بازی‌ها حدود یک ساعت زمان دارید تا از اتاق و از دست زامبی‌ها خلاص شوید. در واقع شما باید قبل از حمله‌ی زامبی‌ها اتاق فرار را ترک کنید در غیر این صورت با روبرو شدن با زامبی‌ها، خودتان هم به زامبی تبدیل خواهید بود و عملا در بازی شکست خواهید خورد. فراموش نکنید که اتاق‌های فرار زامبی گاهی زامبی‌های واقعی یا عروسکی دارند تا وحشت شما را افزایش دهند در نتیجه از این زامبی‌ها نترسید و فراموش نکنید که این فقط یک بازی سرگرم‌کننده است.

 

اتاق فرار زندان زامبی

 

اتاق‌های فرار زامبی، یک ماجراجویی پرکشش و سرگرم کننده برای همه سنین هستند. این اتاق‌های فرار از فیلم‌های زامبی جذاب‌تر خواهند بود و برایتان هیجان زیادی را به همراه خواهند داشت. اتاق فرار زامبی حتما مستلزم این است که شما با خانواده، دوستان یا همکاران خود در یک اتاق تعاملی بتوانید موفق شوید. معماها شما را تشویق می‌کنند تا خارج از چارچوب فکر کنید و هنگام حل معماها احساس غرور را تجربه خواهید کرد. در اتاق فرار زامبی هیچ مانعی بین شما و سرگرمی وجود ندارد. همه‌چیز معمولا بسیار طبیعی و جذاب طراحی می‌شود و هیجان این سری اتاق‌های فرار بسیار بالا است. در این اتاق‌های فرار معمولا صدای زامبی‌ها نیز به گوش می‌رسد تا هیجان، ترس و جذابیت چندین برابر شود.

برای برنده شدن در اتاق فرار لازم است تا مثل یک تیم عمل کنید و با یکدیگر همکاری داشته باشید. چندین دسته مختلف اتاق فرار زامبی وجود دارد که با معماهای متنوعی را ارائه شده‌اند. در ادامه به برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

اتاق فرار زامبی با پازل‌های فیزیکی

 

معمولی‌ترین دسته از اتاق‌های فرار زامبی آن‌هایی هستند که با پازل های فیزیکی ارائه شده‌اند. در این نوع اتاق‌ها بیشتر باید فعالیت‌های فیزیکی انجام دهید، گره‌های پیچیده را باز کنید، با چوب و تخته سر و کار داشته باشید و سرنخ‌های عجیب را پیدا کنید. اصولا در اتاق فرار زامبی نیازی به جابجا کردن تجهیزات دکور مانند مبلمان نخواهید داشت.

 

زندان زامبی

 

زندان زامبی

 

گاهی اوقات سرنخ هایی در مقالات و مجلات موجود در اتاق فرار وجود دارد. گاهی اوقات کلید فرار شما از اتاق فرار زامبی بیان یه کلمه است یا گاهی اوقات برای باز کردن قفل‌های ترکیبی به حروف نیز نیاز دارند، بنابراین مراقب باشید. حروف برجسته یا جدول کلمات متقاطع ممکن است ترکیب مورد نیاز را به شما ارائه دهد.

 

بیمارستان زامبی

 

بیمارستان زامبی

 

برای غلبه بر زامبی‌های اتاق فرار، نیازی نیست تا نابغه ریاضی باشید. با این حال، در برخی اتاق‌های فرار زامبی، معماهای ریاضی ارائه شده که باید از پس این معماها بر بیایید. حل یک معادله ساده ممکن است عدد مورد نیاز را برای رمز عبور یا پیدا کردن کلید در اختیارتان قرار دهد در نتیجه مراقب هرگونه نشانه یا علامت ریاضی باشید. همچنین، اگر یک پازل سودوکو روی دیوار آویزان بود، ممکن است برای ادامه فرار نیاز به حل آن داشته باشید.

 

فرار از زامبی

 

همه سرنخ‌ها برای شکست زامبی‌های اتاق فرار ساده نیستند. گاهی سرنخ‌ها یک صدا هستند که اطلاعات مهمی را در اختیارتان قرار می‌دهد. شاید کد مورس است که باید آن را کشف کنید. سرنخ همچنین می‌تواند نوشته‌ها یا تزئینات خاصی باشد که در مجله، قاب عکس، ساعت دیواری یا حتی کاغذ دیواری اتاق فرار ظاهر شده است. در نهایت، به نورپردازی اتاق توجه کنید و به سمت روشن‌ترین قسمت اتاق بروید. با این حال، اگر گوشه‌ی تاریک‌تری وجود دارد می‌توانید چراغ قوه‌ای پیدا کنید تا سرنخ های پنهان را در آنجا کشف کنید.

 

بازی زامبی

 

بازی زامبی

 

بخشی از سرگرمی اتاق فرار با زامبی‌ها این است که پازل‌ها و معما، چالشی برای فرار هستند. بنابراین، به ندرت پیش می‌آید که سرنخی در فضای عادی ارائه شود تا به راحتی متوجه آن شوید. در نتیجه بسیاری از سرنخ‌ها به صورت پنهایی ارائه شده‌اند. برای مثال ممکن است برخی سرنخ‌ها در قفسه‌ی‌ کتاب و لای کتابی توخالی قرار گرفته باشد. یا ممکن است برخی از سرنخ‌ها در کشو‌ها و کمدها دور از چشم شما مخفی شده باشند. پس برای فرار از اتاق فرار زامبی همه‌ جا بگردید، سرنخ‌ها را پیدا کنید و قفل در را باز کنید. در نهایت قبل از اینکه تبدیل به زامبی شوید باید از اتاق خارج شده و برای پیروزی خود شادی کنید.

برای حضور توی اینجور فضایی به صفحه رزرو اتاق فرار برید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614