برترین بازی های ترسناک جهان

برترین بازی های ترسناک جهان

5 بازی ترسناک دیگر در قسمت دوم بازی های ترسناک پرطرفدار

ترسناک‌ترین بازی‌های جهان

 

قراره شما رو با ترسناک‌ترین بازی‌های جهان آشنا کنیم و اینم می دونیم که هر زمان بحث بهترین ها میشه، سلیقه ها هم متفاوت میشه و هرکسی برای خودش ی بازی ترسناک رو انتخاب میکنه اما همیشه سوال اینه که ترسناک ترین بازی جهان چیه؟ امروز قراره برای شما از بازی های ترسناک جدید هم بگیم.

 

بازی The Evil Within

 

بازی The Evil Within

 

بازی The Evil Within یا شیطان درون را می‌توان یک بازی +18 دانست که نزدیک به 94 درصد از کسانی که آن را اجرا کرده‌اند، تأیید می‌کنند که The Evil Within یکی از بهترین بازی‌های ترسناک است. این بازی که نسخه نهایی آن در اواخر سال 2014 معرفی شد، در ژانر ترس-بقا است که بسیار هراس انگیز بوده و جالب است بدانید که «شینجی میکامی» کارگردان این عنوان به این بازی لقب پدر سبک وحشت را داده است.بازی The Evil Within در بخش روانشناختی، اثر شیطان و موارد از این دست، دارای داستان پردازی بسیار قوی و در عین حال مرموز است. اگر به دنبال یک بازی با ترکیب وحشت-معما هستید که شما را حسابی درگیر خود کرده و دیگر بعد از آن تا مدتی در فکر فرو می روید.

 

بازی Little Nightmares

 

بازی Little Nightmares

 

Little Nightmares نه تنها یکی از بهترین‌ها در ژانر وحشت است، بلکه یکی از عجیب‌ترین بازی‌های جهان است. اگرچه با یک بازی دو بعدی روبرو هستیم، اما باید گفت که Little Nightmares بسیار عجیب و غریب است. توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه اجازه اجرای این بازی را به کودکان و نوجوانان ندهید. Little Nightmares دارای محیطی افسرده و روانی است.

 

در این بازی حس عجیبی از ترس را شاهد هستیم که از نظر فلسفی بسیار مریض گونه است! در این بازی باید از هیولاهای عجیب و غریب فرار کنید؛ در صورتی که دست آنها به شما برسد، اتفاقات بد و عجیبی در انتظارتان خواهد بود. Little Nightmares در بسیاری از رسانه‌ها در لیست برترین بازی‌های ترسناک است که آخرین نسخه از آن در بهمن ماه سال 1399 منتشر شد.

 

بازی Until Dawn

 

بازی Until Dawn

 

بازی Until Dawn در سبک ترس و بقا است که توسط سوپرمسیو گیمز ساخته شده و به‌وسیله سونی کامپیوتر انترتینمنت به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است. تصور کنید که با دوستان خود به دنبال یک تفریح جذاب به طبیعت می‌روید؛ اما بلاهایی شوم انتظار شما را می‌کشند. در کنار دوستان خود، ناچار به پیدا کردن راه حل‌هایی به منظور فرار از شرایط تلخ و مرگبار هستید.

 

 

از هوش خود استفاده کرده تا جان خود و دوستانتان را نجات دهید! Until Dawn شما را در فضایی قرار می‌دهد که مرگ خود و دوستانتان را در دم گوشتان احساس خواهید کرد. توصیه می‌کنیم که برای اجرای این عنوان از دوستان صمیمی خود دعوت کرده تا گیم پلی را مانند یک فیلم ترسناک تماشا کنند؛ در این شرایط شما نیز حس بهتری در حین اجرای آن خواهید داشت!

 

بازی Outlast

 

بازی Outlast

 

تصور کنید که یک خبرنگار کار کشته هستید که از منابعی غیر معمول اخباری را دریافت می‌کنید؛ زمانی که در حال استراحت هستید، یک SMS از تیمارستانی خبر می‌دهد که در آن آزمایش‌هایی عجیب بر روی بیماران صورت می‌گیرد.  زمانی که مایلز (خبرنگار داستان) وارد بیمارستان روانی می‌شود، متوجه می‌شود که تمام کارکنان آنجا کشته شده و جنازه نگهبانان و کارکنان این تیمارستان را می‌بیند که در راهروها به طرز فجیعی کشته شده‌اند.

 

زمانی که چند پلیس میخ شده به دیوار را می‌بینید که نیمه جان هستند، درمیابید که باید به سرعت کاری کرده و جان خود را نجات دهید. باقی ماجرا با بیماران روانی عجیب و شیاطین دست و پنجه نرم خواهید کرد. در این بازی نیازمند استفاده از نهایت هوش خود، به منظور فرار از وضعیت مرگبار هستید.

مجموعه اتاق فرار انیگما در این دو قسمت بازی های ترسناک جهان سعی داشت که شما را در دانلود بازی ترسناک دلخواه راهنمایی کند اما بدلیل گسترده بودن نظرات شخصی نمی توانیم به یک مقاله بسنده کنیم پس با اتاق فرار همراه باشید تا مطالب بروز در زمینه های ترس، هیجان و .... را برای شما جمع آوری کنیم.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

۱۴ خرداد ۱۴۰۰

سلام میشه از این بازی ها بیشتر معرفی کنین؟بازیهایی که سیستم های متوسط هم بتونه اجراشون کنه اینا خوبن

09120030269 09120036614