تفریحات تابستانی جذاب

تفریحات تابستانی جذاب

چرا باید برم اینجا توی تعطیلات تابستونی

تفریحات تابستانی

 

من مطمئن هستم اولین چیزی که هنگام ترک مدرسه یا دانشگاه برای تفریحات تابستانی به آن فکر می کنید این است که: من می خوام با وقتم در تعطیلات تابستانی چی کار کنم؟ یا اینکه برای تعطیلات تابستانی کجا بریم؟ برای پاسخ به این سوال، ما قصد داریم به شما  از فواید اتاق های فرار بگیم.

اتاق فرار انیگما به شما 10 دلیل میده که چرا شما باید برای تفریحات تابستان امسال اتاق فرار بازی کنید. جایی که ترس، هیجان و استرس رو در کنارهم تجربه خواهید کرد.

در مرحله اول ، انیگما قصد داره در مورد یک شوق جدید معروف به اتاق فرار با شما صحبت کنه و اینکه اتاق فرار چه سودی به شما میده؟ در حقیقت، اتاق های فرار تجربیاتی هستند که کار گروهی، حل معماها و یافتن سرنخ هایی را برای تکمیل هدف تشویق می کنند.

اتاق های فرار تجارب آموزشی، شناختی و یادگیری هستند. اتاق فرار سناریوهای آموزشی را در اختیار شما قرار می دهد که احساس رضایت، خوشحالی و باهوشی را در شما ایجاد می کند.

 

تفریح تابستونی

 

ده دلیل استفاده از اتاق فرار

 

1. ممکن است یک یا دو چیز یاد بگیرید

 

همانطور که گفته های قدیمی گفته می شود: ما همیشه در حال یادگیری هستیم

این طبیعت انسان است که برای آموزش دیگران حقایق، دانش و اطلاعات را کشف می کند. در اتاق های فرار، ما را مستقیماً به یک محیط ملموس و غوطه ور منتقل می کنند. محیطی که ما را به تعامل فیزیکی با فن آوری ها، متون و کدها تشویق می کند. یک تجربه یادگیری واقعاً تعاملی که مانند هیچ تجربه دیگری نیست.

 

2. همه حواس شما را جمع می کند

 

زیبایی اتاق های فرار این است که شما دقیقاً در مرکز عمل قرار گرفته اید. اینجا جایی است که مناظر، اصوات، کاراکترها را تجربه کرده و محیط اطراف را به خوبی لمس می کنید. لحظه ای که وارد اتاق فرار می شوید، حواس شما جمع می شود. هنگامی که به عنوان یک تیم کار می کنید تا راه خود را برای خارج شدن از این مکان ناآشنا پیدا کنید، یک احساس ناگهانی همانند تمایل به بقا در شما پدیدار می شود.

 

3. مهارتهای حرکتی ظریف را توسعه می دهد

 

ما حتی می بینیم که پازل ها می توانند از توسعه مهارت های خوب پشتیبانی کنند. این امر بعضاً به عنوان هماهنگی چشم و دست یا آگاهی فضایی شناخته می شود. همانطور که رشد می کنیم، دانش و آگاهی ما از جهان پیرامون رشد می کند و تعامل با کارهای منحصر به فرد می تواند توانایی ما را در مورد مهارتهای حرکتی ظریف رشد دهد.

 

4- ارتباط و توانایی اجتماعی را افزایش می دهد

 

انسانها به تعامل اجتماعی احتیاج دارند، این غریزه ماست. وقتی در شرایط فشار بالا قرار می گیریم ، اتاق های فرار از ما می خواهند برای غلبه بر چالش ها با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنیم، مانند اتاق فرار کلبه وحشت، که تیم ها را در شرایطی قرار می دهد که ارتباط بین افراد ضروری است. همانطور که کاملاً در دنیای دیجیتال غرق شده ایم، ممکن است عمل فیزیکی گفتگو به سرعت به گذشته تبدیل شود. از طرف دیگر بازی های اتاق فرار این اشتیاق درونی را برای بحث در مورد راه حل ها و غلبه بر چالش ها به صورت تیمی دوباره زنده می کنند.

 

اتاق فرار

 

5. از رشد مهارت های حرکتی اصلی می کند

 

این مورد با مهارتهای حرکتی ظریف اشتباه گرفته نشود، مهارتهای حرکتی اصلی در مورد حرکات بزرگی مانند راه رفتن، پریدن و دویدن است. حرکات بدنی با تمرین بهتر می شود. فعالیتهایی مانند اتاق های فرار می توانند ما را از منطقه راحتی خارج کرده و مهارتهای حرکتی اصلی ما را از طریق حرکات بدنی سریع و بزرگ تنظیم کنند.

 

6. میزان توصیه شده ورزش روزانه را برای ما به همراه دارد

 

به ما بطور منظم می گویند که ورزش کنیم. اما واقعاً چه کسی می خواهد هر روز با دويدن بيرون بيايد يا 500 برپی انجام دهد؟ اگر ورزش سرگرم کننده باشد، دلتان می خواهد بیشتر آن را انجام دهید. 1 ساعت ورزش در اتاق فرار رویا می تواند یک روش عالی برای سلامتی مغز، قلب و عضلات شما باشد.

 

7. ظرفیت و توانایی حافظه ما را افزایش می دهد

 

هر چه پیرتر می شویم، همه می دانیم که حافظه ما رو به کاهش است. معماها و چالش ها می توانند از طریق تعامل با کد، نماد یا زبان راهی عالی برای تقویت حافظه و یادآوری حافظه شما باشند. برخی از اتاق های فرار مانند اتاق قتل مرموز نیاز دارند که انرژی خود را برای حفظ اطلاعات و به خاطر آوردن آنها در ادامه بازی متمرکز کنید. این عمل می تواند به طور گسترده ظرفیت حافظه و طول عمر ما را افزایش دهد.

 

8- فرایندهای شناختی ما را افزایش می دهد

 

اصطلاحی فانتزی برای کسب دانش جدید. مثلاً وقتی وارد برخی از اتاق های فرار می شویم، به طور موقت از دنیای واقعی دور می شویم. ما ناگهان در موقعیتی قرار می گیریم که از ما خواسته می شود دانش جدیدی از این جهان بدست آوریم و آن را به روشهای منحصر به فرد و جالبی به کار گیریم. هنگامی که این چالش را تسخیر می کنیم، به طور ناگهانی فرایندهای شناختی ما افزایش می یابد.

 

اسکیپ روم

 

9. سطح شادی و رضایت ما را افزایش می دهد

 

ما همچنین با تکمیل چالش و معماها لذت و رضایت زیادی کسب می کنیم. وقتی آدرنالین در اتاق فرار افزایش می یابد، یک موفقیت واقعی به حساب می آید و رفاقت تیمی و احساس موفقیت به طور ناگهانی در ذهن شما خطور می کند.

 

10. خاطرات بی نظیر ایجاد می کند

 

هنگامی که از اولین اتاق فرار خارج می شویم، می دانیم که به چیز بزرگی دست یافته ایم. بنابراین در طول تجربه به اوقات خوب و سخت فکر می کنیم. سپس می فهمیم که چه خاطراتی ساخته ایم که هرگز فراموش نخواهیم کرد. خاطراتی که به عنوان یک تیم، بازی را کامل کردیم. این احساس موفقیت همان چیزی است که ما با خود می بریم.

زمانی فراموش نشدنی با افراد فراموش نشدنی. حالا وقتشه شما هم این تفریح جذاب توی تابستان رو تجربه کنید و به اتاق فرار انیگما بیاید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (1)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614