بهترین اتاق فرار غرب تهران

بهترین اتاق فرار غرب تهران

چی باعث میشه ی اتاق فرار بهترین باشه

اتاق فرار غرب تهران

 

تو این مقاله می‌خوایم درباره بهترین اتاق فرار غرب تهران صحبت می‌کنیم و میگیم که چه بازی‌هایی جزء بهترین اتاق‌ فرارهای غرب تهران هستند و چه ویژگی هایی باعث شده این اسکیپ روم های غرب تهران، بهترین باشن. پس اگر می‌خواین درباره اتاق فرار یا اتاق های فرار تهران بدونین و بازی‌هاش رو بیشتر بشناسید، ادامه‌ی این مقاله رو بخونین شاید خوشتون اومد و یه سری به بهترین اتاق فرار غرب تهران و اتاق فرار انیگما زدید.

 

لیست اتاق فرار غرب تهران

 

اگه اهل تهران هستین، پس میدونین که غرب تهران جای خوبی واسه تفریح و سرگرمیه. تو غرب تهران هم میشه تو پاساژ‌ها و فروشگاه‌ها چرخید هم میشه تفریحات جالب دیگه انجام داد. یکی از بهترین تفریحات غرب تهران، اتاق فراره.

اتاق فرار در واقع یک مکان پر از بازی‌های معمایی، ترسناک و ماجراجویانه هست که واسه کارآگاه بازی و غرق شدن تو دنیای بازی یه جای بی‌نظیره. در واقع تو اتاق فرار، شما نقش اصلی یه بازی یا یه فیلم کارآگاهی و معمایی میشین و باید معماهای اتاق رو حل کنین. وقتی بتونین معماهای اتاق فرار رو حل کنین در واقع می‌تونین با موفقیت از اتاق خارج بشین. برای تجربه‌ی هیجان و ترس، اتاق فرار جای خیلی خوبیه و با یه هزینه‌ی متوسط می‌تونین یک ساعت یا بیشتر رو با دوستاتون خوش بگذرونین. حالا یه بار بیاین و تجربه کنین مطمعناً معتاد بازی تو اتاق فرار میشین. کلاً اتاق فرار واسه آدمایی که خوره‌ی فیلمای معمایی و بازی‌های کارآگاهانه و ماجراجویانه هستن عالیه.

 

اتاق فرار انیگما

 

بهترین اتاق های فرار غرب تهران

 

اتاق فرار واقعا سرگرمی جذابیه و تو همه‌ جای دنیا مردم واسه سرگرمی به اتاق‌های فرار سر می‌زنن. یکی از بهترین اتاق‌ فرار غرب تهران، اتاق فرار انیگما هست که پر از بازی‌های جالب، معمایی و ترسناکه. پس واسه تجربه‌ی هیجان و ترس و جیغ زدن چرا یه بار تجربش نمی‌کنید.

تو اتاق فرار انیگما بازی‌های زیادی طراحی شده و تا حالا نوجوونا، جوونا و حتی بزرگسالای زیادی اومدن به انیگما سر زدن و بازی کردن. انصافا تا امروز اکثرا از تجربه‌ی بازی تو اتاق فرار انیگما راضی بودن. ادامه‌ی مقاله بازی‌های اتاق فرار انیگما رو معرفی می‌کنیم و یه سری جزییات جذاب ازشون میگیم.

 

بازی‌های اتاق فرار غرب تهران

 

اولین فاکتوری که اتاق فرار انیگما داره اینه که معمایی محوره و متمرکز. یعنی شما در اسکیپ روم برج میلاد با 6تا اتاق روبرو هستید و میتونید هر نوع سناریوای که خواستید رو برای رزرو اتاق فرار کنید.

 

اتاق فرارهای غرب تهران

 

۱) بازی کلبه وحشت

 

یکی از باحال‌ترین بازی‌های اتاق‌ فرار انیگما، بازی کلبه وحشت هست که یه خط داستانی خیلی جذاب داره. ماجرای این اتاق فرار اینجوریه که شما با دوستاتون رفتین سفر و یه خونه‌ای رو رزرو کردین که توش اقامت داشته باشین اما وقتی به خونه‌ی اقامتیتون میرسین  با صاحب خونه که یه پیرمرد و پیرزن مهربون هستن روبرو میشین. بعدش وسایلتونو تو اتاقتون میذارین و واسه شام میاین سر میز و بعد خوردن غذا بیهوش میشین. وقتی به‌هوش میاین میبینیم دست و پای خودتونو دوستاتون بسته شده و ۱ ساعت وقت دارین تا از دست پیرزن و پیرمرد فرار کنین. داستان بازی خیلی هیجان‌انگیزه و یکمم تم ترس داره. خلاصه عین تو فیلماست با این تفاوت که شما شخصیت اصلی فیلم هستین.

 

۲) قتل مرموز

بهترین اتاق فرار غرب تهران برای کسایی که تازه شروع کردن یا فقط بازی معمایی میخوان. جریان این بازی اینه که یه قاتل سریالی ۱۱ نفر رو به یه روش خاص کشته و پلیسا تا الان کاری از دستشون بر نیومده و موفق نشدن قاتل رو پیدا کنن. یه کارآگاه خیلی ماهر این وسط ۴‌ تا مظنون پیدا می‌کنه تا بهشون رسیدگی کنه اما به شکل عجیبی خود کارآگاه تو دفتر خودش کشته میشه. حالا این پرونده از سمت همه‌ی پلیسا تحت بررسیه ولی به کارآگاه‌های بیشتری برای حل معمای این قتل مرموز نیازه در نتیجه شما با تیمتون می‌تونین وارد دفتر کارآگاه بشین و یه سری سرنخ از قاتل پیدا کنین. کلاً یک ساعت وقت دارین تا قاتل رو پیدا کنین و از اتاق خارج بشین. بهتره تو این یک ساعت قاتل رو پیدا کنید چون اگه خیلی طولش بدین ممکنه بلایی که سر کارآگاه قبلی اومد سر شما هم بیاد.

 

۳) تسخیر

 

اگه می‌خواین تو اتاق فرار ترسناک یکم جیغ بزنین و بترسین چرا بازی تسخیر اتاق فرار انیگما رو نمیرید؟ بازی تسخیر ماجراش اینه که برای یه خانواده‌ای که تو یه خونه‌ای زندگی می‌کردن اتفاقات خوفناکی میفته و جسد تکه تکه‌ شده‌ی این خانواده تو خونه پیدا میشه. البته این وسط جسد دختر کوچک خانواده پیدا نشده و روحشم تو خونه سرگردانه. از طرفی پدر خانواده زندست و به قتل و زن و بچش اعتراف می‌کنه و یه سال بعد هم اعدام میشه. بعدها خانواده‌های مختلف اومدن تا تو همون خونه زندگی کنن اما همشون گزارش دادن که صدای یه دختربچه رو تو خونه میشنون. حالا شما تو این بازی یکی از اون خانواده‌ها هستین که میخواین تو این خونه زندگی کنین اما با ارواح این خونه میخواین چیکار کنین؟ باید یه راهی واسه آزاد کردن این روح پیدا کنید وگرنه ممکنه جوون‌ترین عضو خانواده رو از دست بدین. این بازی خیلی ترسناک و هیجان انگیزه پس اگه طرفدارشین زودتر رزور کنین و با دوستاتون این بازی رو تجربه کنین.

 

لیست اتاق فرار غرب تهران

 

۴) اتاق جنگ

 

این بازی درباره‌ی جنگ جهانی سومه و درمورد اینه که عملیات آمریکا تو کوبا ناموفق بوده و حالا شوروی وارد داستان شده تا از کوبا محافظت کنه و قراره یه سری موشک‌های اتمی رو در خاک کوبا مستقر کنه اما آمریکا با هواپیماهای جاسوسی متوجه این موشک‌های اتمی میشه و خودشو آماده می‌کنه. تو این بازی شما و تیمتون در کوبا هستید و به اتاق جنگ نفوذ کردین و پشت در اتاق جنگ هم یه سری سرباز هستن که در تلاشن بیان داخل اما نمیتونن چون شما درها رو بستید. هدف شما اینه که تو اتاق جنگ دکمه‌ی قرمز رو فشار بدید تا زمین رو از این جنگ نجات بدین. این بازی برای کسایی که به بازی‌های جنگی علاقه دارن خیلی جذابه و با توجه به تجربه‌ی بازیکنا، باید هوشتون رو تو این بازی به کار بندازید و بهتره بگم کسایی که فک میکنن خیلی باهوشن اینجا محک خوبی میخورن.

 

۵) روانی

 

یه بازی جالب دیگه، بازی روانی تو اتاق فرار انیگما هست که در واقع ماجرای یه هتل مرموز تو شیکاگو آمریکا رو روایت می‌کنه و پرطرفدارترین اتاق فرار انیگماس. ماجرا اینه که هرکی وارد این هتل میشه یه اتفاق شومی براش میفته. تو این هتل کلی اتاق بدون پنجره و یه عالمه درهای مخفی و اتاق‌های شکنجه وجود داره که ماجرارو یکم ترسناک می‌کنه. مالک این هتل یه آدم روانیه که هرکی وارد هتلش میشه رو اذیت میکنه و به قتل می‌رسونه. حالا شما یکی از کسانی هستید که به این هتل اومدین و ۱ ساعت وقت دارین تا از این هتل و اتفاقای عجیب و غریب و مالک روانی این هتل فرار کنید. ژانر بازی روانی ترسناکه و جزو اتاق فرار ترسناک حساب میشه اما تجربه‌ی جالب و جذابی داره و خیلی خوب طراحی شده.

 

۶) رویا

 

این اتاق تمرکزش رو فعالیت بدنیه ولی خیلی باحال و جذابه. در واقع این بازی یه دنیای رنگارنگ و جدید رو بهت نشون میده و کاملا فانتزیه که قوانین خاص خودشو داره. واسه اینکه از این اتاق بتونی بیرون بری باید محدودیت‌ها رو کنار بذاری. تو این اتاق می‌تونی کلی فعالیت کنی، بخندی، خوش بگذرونی و هیجان رو تجربه کنی. این بازی خیلی جذاب و فراتر از واقعیته.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (1)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614