بهترین اتاق فرار‌‌ تهران

بهترین اتاق فرار‌‌ تهران

لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهران(تمامی مناطق تهران)

اتاق فرار تهران

 

توی این لیست اسم بهترین اتاق فرار تهران رو پیدا میکنید و اگر اینجوری نبود حتماااا برای ما کامنت بذارید و اینو بدونید که سلیقه ها همیشه متفاوته و از بین اتاق فرار های تهران هرکسی با سلیقه خودش بهترین اسکیپ روم تهران رو انتخاب میکنه.

بازی اتاق فرار به عنوان یک بازی گروهی و جذاب که برخلاف بازی های کامپیوتری از دنیای واقعی الهام نگرفته و بیشتر برگرفته از فیلم ها و بازیهای کامپیوتری می باشد، در ژانرهای جنایی، معمایی، دلهره آور و ترسناک در مدت زمان 60 تا 120 دقیقه قابل اجرا می باشند. لیست بهترین اتاق فرار تهران دقیقا اون چیزیه که خیلیا دنبالش میگردن و اینکه بهترین اتاق فرار تهران با جای معتبر و دکور خفن و ... تبدیل به دغدغه کسایی شده که اسکیپ باز ماهری هستن.

بازی اسکیپ روم اولین بار در سال 2007 در شهر کیوتو ژاپن توسط شرکت  SCRAP  برای یک گروه 6 نفره افتتاح شد. خیلی زود این بازی جذاب توانست طرفداران پر و پا قرص خود را پیدا کند و در جهان گسترش پیدا کند. به طوری که در حال حاضر تقریبا در تمام کشورها به این بازی به عنوان مکانی برای تخلیه انرژی و محک زدن هوش و ذکاوت در شرایط بحرانی نگاه می شود. شاید اون زمان که این بازی اختراع شد چیزی به اسم بهترین اتاق فرار وجود نداشت و پیدا کردن ی بازی خودش غنیمتی بود.

گرفتن لقب بهترین تو هر زمینه ای سخت و مشکله مخصوصا اگه اون چیز ی بازی مثل اتاق فرار باشه. انقدر سلیقه ها متفاوته که سازنده بازی باید باتوجه به سلیقه شما اسکیپ روم طراحی کنه و بتونه تمامی فاکتورهای مدنظر شما رو داشته باشه تا لقب بهترین اتاق فرار تهران رو به خودش اختصاص بده. ما بخش کامنت ها رو باز گذاشتیم تا شما اسم اسکیپ رومی که میشناسید و از نظر شما بهترین اتاق فرار تهران بوده رو برای ما بنویسید.

 

لیست بهترین اسکیپ روم های تهران

 

در کشور ما هم اولین اتاق فرار در سال 95 توسط تیم اسکیپ روم در شهر تهران طراحی و به اجرا گذاشته شد. این بازی جذاب، خیلی بیشتر از تصور طراحان بازی مورد استقبال واقع شد و محبوب گشت. به طوری که خیلی زود آوازه جذابیت و هیجان این بازی در تمام ایران  پیچید و طرفداران ماجراجویی و سرگرمی را شیفته و شیدای خود ساخت. با وجود آن که مدت زمان زیادی از طراحی اولین اتاق فرار در ایران نمی گذرد، در حال حاضر تعداد مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، بسیار قابل ملاحظه می باشد.

لیست بهترین اتاق فرار تهران ممکنه شما رو دچار سردرگمی کنه، پس اینو بدونید که بهترین اتاق فرار تهران همونیه که شما رو از هر لحاظی راضی کنه و اینکه شما بگید این بازی اصلا صلاحیت بهترین اتاق فرار تهران بودن رو نداره کاملا حق شماست. پس اگر در لیست بهترین اتاق فرار تهران بازی خودتون پیدا نکردید اصلا خودتونو اذیت یا ناراحت نکنید چون سلیقه شما کاملا محترمه و میتونید با دلایل، اسم بازی مورد علاقه خودتون رو تو بخش کامنت همین صفحه بنویسید تا بقیه از سلیقه شما باخبر بشن و برن اون بازی رو تجربه کنن.

 

اتاق فرار ایرانمال

 

در این بخش لیست بهترین اتاق فرار های تهران رو برای شما آوردیم تا از هرکدوم که خواستید دیدن کنید و از تجربه حضور توی بهترین اتاق فرار تهران لذت کافی رو ببرید. ضمنا نام تمامی بازی های بهترین اسکیپ روم های تهران در انتهای مقاله آورده شده است.

تعداد اسکیپ روم های فعال در سطح شهر تهران نیز بسیار زیاد بوده و تقریبا می توان در همه مناطق و محله های این شهر، یک اسکیپ روم فعال و خوب پیدا کرد. با توجه به این که هدف همه فعالان این حوزه ارتقا بخش های کیفی و کمی این بازی بوده و تلاش شده تا همه چیز کاملا بر اساس سلیقه ایرانی بومی سازی گردد، مجموعه ی انیگما تصمیم دارد در این مقاله شما را با اسکیپ روم های فعال در سطح شهر تهران آشنا نماید. حالا از این صحبت ها که بگذریم، اگر 200 تا اتاق فرار توی تهران داشته باشیم قطعا 160 بازی ترسناک توی اونا میشه پیدا کرد.

 

بهترین اتاق فرار تهران لقب خیلی سنگینیه که هیچوقت به هیچ اسکیپ رومی داده نشده. انقدر سلیقه ها متفاوته، چیزی پیدا نمیشه که همه رو راضی نگه داره. بهترین اتاق فرار تهران هم دوتا ناراضی پیدا میکنه. پس دنبال علاقه خودتون باشید. یک سری از اتاق های فرار تهران دنبال ترسوندن شما هستن و اصلا نمیدونن فاز معمایی اولویت این بازی هست اما یک سری دیگه اتاق فرار تهران داریم که واقعا فاز معمایی بازی رو رعایت کردن و علاوه بر سناریو بازی، شما باید حواستون به حل معما باشه.

تو تهران رقابت عجیبی سر تفریح مردم هست. چون همه از شنبه تا پنجشنبه درگیر کار خودشون هستن و این غرق شدن تو زندگی نیاز به استراحت و آرامش داره ولی این انتخاب سخت ترین کاریه که میتونید بکنید چون اگه بهتون خوش نگذره کل هفته بعد رو خسته هستین و ... . برای همینه که لیست بهترین اتاق های فرار تهران میتونه راهنمای خوبی برای شما باشه که از سردرگمی انتخاب اتاق فرار دربیاید.

در واقع اون اوایل که اتاق فرار اومده بود همه به این قضیه فکر میکردن که اتاق فرار باید معمایی باشه فقط اما بعد از ی مدتی به این نتیجه رسیدن که چرا این بازی رو توی ژانر ترسناک نسازن؟ یعنی در حین اینکه دارن معما حل میکنن ی استرسی هم داشته باشن که نکنه الان ی چیزی جلوم سبز بشه. وقتی هم که این اتاق فرار ترسناک ساخته شد دیگه کسی ول کن نبود چون انقدرررررر طرفدار پیدا کرد همه رفتن سراغ این ژانر و حسابی راه کسب و کار اتاق فرار رو عوض کرد.

 

چه جوری بهترین اتاق فرار خودتون رو پیدا کنین؟

تا حالا شده با خودتون فک کنین؛ چرا یه دسته بندی درست و مشخصی از بهترین اتاق های فرار وجود نداره؟ فقط کافیه یه چند دقیقه ای وقت بذارین و یه سرچ کوچولو تو اینترنت انجام بدین؛ می بینین که تعداد اتاق فرارها تو شهری مثل تهران، اونقدر زیاده که اگه تازه کار باشی و بخوای از بین اونا یه اتاق فرار هیجان انگیز و سرگرم کننده رو انتخاب کنی؛ احتیاج به ساعتها صرف وقت داری که در نهایت هم، چیزی جز خستگی و سردرگمی برات نداره؟

واقعا چرا یکی زحمت نمی کشه و به صورت حرفه ای حداقل اتاق فرارهای شهر تهران رو با همدیگه مقایسه نمی کنه و از بهترین و حرفه ای ترین اتاق های فرار پایتخت، یه فهرست شُسته رُفته به عنوان مرجع، در اختیار علاقمندان به این بازی قرار نمیده؟ 

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که از اعضای یه گروه بپرسین: اتاق فراری که امتحان کردین؛ چطور بوده و از جوابهاشون متعجب بشین؟ چون با وجود این که همه اعضای این گروه دوستانه با هم یه سرگرمی رو امتحان کردن؛ هر کدوم یه نظر متفاوت دارن که کاملا با اون یکی فرق می کنه. به طوری که یه اتاق فرار یکسان برای یه نفر بهترین تجربه و برای یکی دیگه خسته کننده ترین تجربه زندگیشه!!!

فکر می کنین مشکل از کجاست؟ از اتاق فرار یا از این آدمایی که خودشون هم نمی دونن چی میخوان؟

همه ما می دونیم، واژه بهتر یا بهترین صفت هایی هستن که به نوعی نسبیت رو نشون میدن که با در نظر گرفتن سلایق افراد می تونه از فردی به فرد دیگه متفاوت باشه. با توجه به این که در مورد مقایسه اتاق های فرار نیز همین حساسیت وجود داره، عملا امکان تهیه یه فهرست از بهترین تا بدترین اتاق فرار وجود نداره. علاوه بر این جذابیت این بازی چند گانست، مثلا برای بعضیا اتاق فراری جذابه که پر از ترس و دلهره باشه، برای یه گروه دیگه معماها و چالش های یه اتاق فرار می تونه جذاب و دوست داشتنی باشه، در حالی که برای یه سریهای دیگه سناریو و فضاسازی اتاق مهمترین بخش بازی به شمار میاد....

با این اوصاف امکان مقایسه کلی اتاق های فرار تقریبا امری محاله، البته مجموعه ها می تونن مقایسه ای بین بازیهای مختلفی که تو ژانرهای متفاوت ارائه می کنن؛ داشته باشن. چون طبیعتا هر چه میزان استقبال از یه بازی بیشتر باشه، یعنی اون بازی پرطرفدارتر و جذاب تر بوده. پس میشه به طور کلی نیاز جامعه مخاطب رو تشخیص داد و برای ارائه سناریوها و داستان های بعدی از المان ها و فاکتورهای موفق اتاق فرارهای پرطرفدار استفاده کرد.

تعداد بسیار زیاد اتاق فرار تهران، در درجه اول نشان دهنده میزان استقبال و علاقمندی افراد، خصوصا قشر جوان جامعه به این بازی زیبا و دست داشتنیه، در درجه دوم این تنوع می تونه میزان حساسیت سازندگان این مجموعه ها برای راضی کردن انواع سلیقه ها رو نشون بده.

قطعا یکی از دلایل مهم تنوع بازی در مجموعه های مختلف، بالا بردن سطح رضایت مراجعه کنندگان برای انتخاب بعنوان بهترین اتاق فرار تهران هست. این موضوع مهم که به یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی سازندگان این اتاق ها تبدیل شده، با در نظر گرفتن تنوع سلیقه های افراد مراجعه کننده، سخت تر هم میشه. بنابراین عملا مجموعه ای موفق تره که در گام نخست با در نظر گرفتن همه المان های بازی از یه سناریوی باور پذیر و جذاب برخوردار باشه و برای ایجاد هیجان از موضوعات تکراری و کلیشه ای استفاده نکنه.

 

خفن ترین اتاق فرار تهران

شاید دادن لقب به اتاق فرار تهران اشتباه باشه اما این روزا هرجای شهر رو که نگاه میکنی هرکسی برای اتاق فرار تهران خودش ی لقب گذاشته. از خفن ترین اتاق فرار تهران بگیر تا بزرگترین اتاق فرار تهران. خیلی از بازی هایی که رفتین یا حداقل اسمشو شنیدید توی واقعیت نباید این القاب رو برای خودشون بذارن. درواقع شما وقتی این اسکیپ روم تهران رو امتحان می کنید متوجه میشید اون چیزایی که راجع به این بازی میگفتن اصلا درست نبوده و شما گول ظاهر اسم این بازی رو خوردید و برعکس چه بازی های ساده ای که رفتید و برای شما بهترین اتاق فرار تهران بوده.

پس به القاب اصلا توجه نکنید و سعی کنید اگر یک بازی از بین اتاق فرارهای تهران انتخاب کردید، صرفا ی تجربه باشه و ذهنیت قبلی نسبت به اون برای خودتون نسازید که از غولی که توی ذهنتون ساختید موش درنیاد. اینجوری هم اون بازی برای شما تجربه میشه هم انتظار نداشتید خفن ترین اتاق فرار تهران رو جلوتون ببینین.

 

بهترین اسکیپ روم های تهران

 

بهترین اسکیپ روم تهران

 

اسم های که درباره بهترین اتاق فرار تهران گفته میشه لزوما نشونه برتری یا بهترین اسکیپ روم تهران بودن نیست و اینکه شما تو همه زمینه ها بهترین باشی ی مقدار سخته و در ضمن از قدیم گفتن که راضی نگه داشتن همه هم سخته هم بی فایده چون فقط خودتو اذیت میکنی. پس برای بهترین اتاق فرار بودن نباید ی سری فاکتورا رو زیر پا بذاریم. چون هرچیزی که شما ازش لذت میبرید، دقیقا ممکنه همون چیزی باشه که یکی دیگه بدش میاد مثلا ژانرهای مختلف اتاق فرار طرفدارای خاص خودشو داره. انتخاب بهترین اتاق فرار همیشه با خودتونه و قطعا زمانی که به چند نفر پیشنهاد بدید، از توی اون نفرات چندتا ناراضی درمیاد.

 

 

پیشنهاد بهترین اتاق فرار تهران

برنامه‌ریزی و آمادگی لازم قبل از شروع بازی در بهترین اتاق فرار تهران، می‌تونه کمک بزرگی به ما برای موفقیت در بازی کنه. به دنبال یک مکان مناسب برای پارک خودرو و بررسی ترافیک منطقه، می‌تونه باعث کاهش استرس و نگرانی های ما قبل از شروع بازی بشه. یعنی به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه لذت بیشتری از بازی ببرید، خیلی از مسائل دیگه مثل داشتن پارکینگ کافی مثل اتاق فرار برج میلاد رو مدنظر قرار بدید. یادتون نره اگر شما بیرون بازی استرس بگیرید قطعا این استرس به داخل بازی هم کشیده میشه و بهترین اتاق فرار تهران رو برای شما بدترین جلوه میده.

همچنین، همراه داشتن یک فرد بالای ۱۸ سال برای تیم های کم سن و سال به عنوان مسئول تیم، می‌تونه به ما در انجام بازی کمک کنه و اطمینان بیشتری به ما بده. در نهایت، آمادگی لازم برای حل معماها و چالش‌های اتاق فرار تهران، می‌تونه به ما کمک کنه تا به بهترین نتیجه در بازی اسکیپ روم تهران برسیم.

 

بهترین اتاق فرار چه خصوصیاتی داره؟

 

بهترین اتاق فرار تعهرا

 

اما شرایط تو شهرهای بزرگی مثل تهران خیلی فرق می کنه، تعداد این بازیا تو تهران به قدری زیاده که اگه بخوایم یه لیست کامل و جامعی ازش تهیه کنیم؛ خیلی سخته. تنوع و تعدد این بازیا تو شهری مثل تهران نشون میده که اتاق های فرار با موضوعاتی که معمولا معمایی و ترسناک هستن، طرفدارای زیادی دارن و افراد زیادی حاضرن لحظات دورهمی های دوستانه و خانوادگی شون رو به صورتی متفاوت و هیجان انگیز بگذرونن.

البته همه بهترین اتاق فرار‌‌های تهران به یه اندازه کاربلد و حرفه ای نیستن، هر چند که همه اونها تلاش می کنن تا رضایت مخاطب رو جلب کنن، ولی قطعا گروهی موفق تره که علاوه بر نوآوری بتونه پاسخگوی نیاز مخاطب هم باشه. مثل مجموعه اتاق فرار انیگما که برای جلب رضایت بازیکنا از همه امکانات استفاده میکنه و تلاش کرده تا بازیهاش مورد پسند هر نوع سلیقه و سن و سالی باشه. 

یکی از مهم ترین و متفاوت ترین تاکتیک های مورد استفاده تو مجموعه انیگما، تنوع موضوعه که به مخاطب حق انتخاب میده و فرصتی رو براش ایجاد می کنه تا مثل فیلم های ترسناک که از زیر ژانرهای مختلفی تشکیل میشه، بازیکن هم بتونه از بین بازیهای مختلفی که همشون تو ژانر ترس و وحشت قرار می گیرن، چیزی که مطابق میل و خواسته گروهشون هست رو انتخاب کنن.

برای نمونه فرض کنید که شما تصمیم دارین با یه جمع خانوادگی یه روز متفاوت رو تو مجموعه انیگما بگذرونین. قطعا علاوه بر سلیقه، سن و سال اعضای گروهتون هم می تونه شما رو با محدودیت هایی مواجه کنه که با خودتون فک کنین بهتره بی خیال اتاق فرار بشین. ولی قطعا با امتحان اتاق فرار رویا کاملا نظرتون عوض میشه. اتاق فراری با سبک و سیاقی متفاوت که نه تنها باب دل بچه ها و جوون ترهای هر گروهیه، بلکه می تونه هر پدر و مادری رو هم سر ذوق بیاره.

 

بهترین اتاق فرار غرب تهران

 

نام مجموعه

نام بازی های مجموعه

آدرس بازی اتاق فرار

مجموعه اتاق فرار انیگما

اتاق رویا، تسخیر، کلبه وحشت، قتل مرموز، اتاق جنگ، اتاق روانی

منطقه دو،

اتاق فرار برج میلاد 

مجموعه اتاق فرار وست روم

اتاق فرار انتقام دیویدف

منطقه پنج، فردوس غرب تهران

مجموعه اتاق فرار اسکیپ می

اتاق فرار معمای تسلا، فرار از زندان یک، سرقت بانک، بمب شیمیایی فریتز هابر و متل بوداپست

منطقه پنج

اتاق فرار اسپیرال

اتاق فرار قرارداد

منطقه پنج، صادقیه

مجموعه دژاوو

اتاق فرار غرب تهران

آخرین نفر و طالع نحس

منطقه پنج، صادقیه

مجموعه اتاق فرار

بوم اسکیپ

وارونگی، حریم شخصی و رستگاری بیولوژیکی

منطقه دو،

سعادت آباد

اتاق فرار غرب

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

شبح بازارچه

منطقه دو

سعادت آباد

مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب

گیزموندو، OCEANS SIX

منطقه دو

سعادت آباد

مجموعه ویرا پارک

اسکیپ روم غرب تهران

کما، جوکر، مصر و مرد هلندی

منطقه 11

خیابان استاد معین

 

بهترین اتاق فرار شرق تهران

 

نام مجموعه

نام بازی های مجموعه

آدرس بازی اتاق فرار

مجموعه اتاق فرار اسکیپ رومیست

راز

منطقه هشت، تهران پارس بین حجر بن عدی و رشید

مجموعه اتاق فرار

اسکیپ رومیست

اتاق فرار تنهایی و نفوذ
منطقه هشت، تهران پارس خیابان جعفر بای

اتاق فرار دیم اسکیپ

اتاق فرار نفس نکش

منطقه چهار، تهران پارس

مجموعه اتاق فرار اسکیپ پلن

اتاق فرار هواپیما ربایی و قتل در مترو مخوف
منطقه چهار، تهران پارس
شرق تهران
مجموعه اتاق فرار اپیک
اتاق فرار رخنه، حصار مه و آخرین تقاص

منطقه چهار،  مترو تهران پارس

مجموعه اتاق فرار لوکو
اتاق فرار پاد زهر و زنده بمان

منطقه چهار، تهران پارس، بالاتر از میدان پروین

اتاق فرار اینفینیتی

اتاق فرار بیمارستان زامبی

منطقه هفت، شریعتی بالاتر از پل سید خندان

مجموعه اتاق فرار شرق تهران
وست روم
اتاق فرار سوئینی تاد و قربانی یک

منطقه هشت، رسالت نرسیده به دردشت

مجموعه اتاق فرار امگا اسکیپ روم

اتاق فرار شوم

منطقه هشت، نارمک

مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر

اتاق فرار شکنجه و عتیقه

منطقه هشت، نارمک خیابان سمنگان

مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر

اتاق فرار توهم و شوم

منطقه هشت، نارمک خیابان طاهری

اتاق فرار مایندر اسکیپ

اتاق فرار ناگفته

منطقه هشت، میدان رسالت، فرجام
اسکیپ روم شرق تهران

 

بهترین اتاق فرار مرکز تهران

 

نام مجموعه

نام بازی های مجموعه

آدرس بازی اتاق فرار

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

اتاق فرارطهران 1346

منطقه 11 ،نوفل لوشاتو
مرکز تهران

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

اتاق فرار نجات شهر

منطقه 12، بهارستان

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

اتاق فرار میراث لاله (اتاق فرار فضای باز)

منطقه 6 ، پارک لاله

مجموعه اتاق فرار اسکیپ رود

اتاق فرار بازگشت آنابل و کینه

منطقه 6 ، ولیعصر جنوبی

مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ

اتاق فرار گرمابه

منطقه 6 ، میدان ولیعصر

مجموعه اتاق فرار اسکیپ هوم

اتاق فرار گروگان، پاپوش، خانه اشباح و ماموریت غیرممکن

منطقه 6 ، کریم خان، خیابان ویلا

 

بهترین اتاق فرار شمال تهران

 

نام مجموعه

نام بازی های مجموعه

آدرس بازی اتاق فرار

مجموعه اسپیرال
اتاق فرار شمال تهران
اتاق فرار پنهان شده در سایه

منطقه یک، تجریش

مرکز بازی های فکری
شمال تهران

اتاق فرار جنون زندان، هفت، گمشدگان، دور دنیا در 60 دقیقه، موزه و مالیخولیا

منطقه یک، تجریش

مجموعه اتاق فرار دالون

اتاق فرار ذهن تاریک، فرار از تگنا و تله مرگ

منطقه یک، شمیرانات

مجموعه اتاق فرار نکست اسکیپ روم

اتاق فرار زار

منطقه سه، خیابان جلفا

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

اتاق فرار سرقت و شام آخر

منطقه سه، جردن

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

اتاق فرار کمپ آلفا و آرماگدون

منطقه سه، میرداماد

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

اتاق فرار احضار، کابوس، طاعون و شب سیزدهم

منطقه سه، چهار راه جهان کودک، بزرگراه حقانی

مجموعه اتاق فرار ذهن برتر

اتاق فرار بیگانه و فرعون

منطقه یک ونک

 

بهترین اتاق فرار جنوب تهران

 

نام مجموعه

نام بازی های مجموعه

آدرس بازی اتاق فرار

مجموعه اتاق فرار تهرومز

اتاق فرار عمارت تسخیر شده و فرار از سلول انفرادی
منطقه 11 ، امیریه
اتاق فرار جنوب تهران

مجموعه اتاق فرار شانس فرار

اتاق فرار بی گناه

منطقه ، نازی آباد

 

اتاق فراری مطابق ژانر مورد علاقتون انتخاب کنین

بعد از پیدا کردن یه اکیپ خوب، پیدا کردن اتاق فرار خوب تو تهران اصلا کار سختی نیست. چون از یه طرف تو تهران از محدودیت های فضا، تعداد بازی و خیلی از مشکلات شهرهای دیگه خبری نیست، به همین خاطر خیلی راحت تو عصر یه روز جمعه می تونین یکی از بهترین اتاق های فرار تهران رو امتحان کنین و از یه طرف دیگه گستردگی اتاق های فرار تهران خیلی زیاده و تقریبا هر محله ای یکی، دو تا بازی خوب داره.

مثلا اتاق فرار سنگ جاودانگی مجموعه انیگما که یکی از بهترین اتاق های فرار ایرانه که توی ایران مال اجرا میشه. این بازی شاید به جرات میتونیم بگیم که یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران توی ژانر معمایی محسوب میشه. وقتی اسم بهترین اسکیپ روم تهران از این به بعد بیاد یاد این بازی میفتید.

اگه جزء اون دسته از افرادی هستین که تا حالا تجربه بهترین اتاق فرار رو نداشتین؛ شاید برای شما هم این سوال پیش بیاد که چرا این بازی این همه طرفدار داره؟ 

از اونجا که تو چند سال اخیر محبوبیت بهترین اسکیپ روم های مختلف، خیلی زیاد شده و تقریبا تو هر کوچه و محله ای میشه یه اتاق فرار حرفه ای یا نیمه حرفه ای پیدا کرد که یکی از ژانرهای مختلف این بازی رو اجرا می کنن؛ میشه به این نتیجه رسید که اسکیپ روم در زمره تفریحات سرگرم کننده و جذاب قرار داره. علاوه بر این استقبالی که از این بازی میشه؛ نشون میده این بازی نه تنها تو جهان بلکه تو ایران هم در زمره پرطرفدارترین و هیجان انگیزترین بازی های گروهی قرار داره.

با توجه به این که در حال حاضر تنوع این بازی خیلی زیاده، توصیه میشه قبل از تجربه این بازی، یه سری اطلاعات کلی و مناسب از نحوه اجرا و فضای کلی اتاق های فرار کسب کنین و بعد با آگاهی کامل نسبت به انتخاب بهترین گزینه ممکن اقدام کنین.

لیست بهترین اتاق فرار تهران رو دیدید؟ حالا بگید بهترین اسکیپ روم تهران که رفتید توی این لیست بود یا نه؟ برای چندمین بار میگیم که این لیست دلیل بر این نیست که بازی شما خوب نیست یا ما به سلیقه شما احترام نذاشتیم. فقط دلیلش اینه که بهترین اتاق فرار تهران شدن نیاز به ی سری آیتم ها داره و این لیست بالا اون آیتم ها رو داشتن اما آیتمی که شما مدنظرتون بوده فقط توی اون بازی پیدا شده که به نظر شما بهترین اتاق فرار تهران باید اعلام میشده پس بدون هیچ نگرانی اسم بهترین اسکیپ روم مدنظر خودتو برای ما کامنت کن.

در گام بعدی هم از همه آن چیزی که در اختیار داره؛ برای راضی نمودن مخاطب استفاده کنه. قطعا بهترین اتاق فرار تهران باید علاوه بر طراحی دکور حرفه ای از نور پردازی، صحنه پردازی، موسیقی و معماهایی متناسب با حال و هوای بازی برخوردار باشه تا بتونه در کنار سرگرمی، حس هیجان و دلهره ای که مخاطب به دنبالشه رو ارضا کنه. تنها در این صورت امکان داره که یه اتاق فرار به عنوان یه پیشنهاد فوق العاده در بین هوادارای این بازی عنوان بشه.

بنابراین هیچ وقت به دنبال بهترین اتاق فرار از دید دیگران نباشین، بلکه سعی کنین با تجربه اتاق فرارهای مختلف، بهترین اتاق فرار مخصوص به خودتون رو پیدا کنین. چون تنها در صورتی که بدونین از یه اتاق فرار چی می خواین، می تونین برای تجربش لحظه شماری کنین و حس خوبش را تا مدت ها از یاد نبرین.

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این بازی، تا به امروز بیش از صد اتاق فرار در ژانرهای مختلف در شهر تهران طراحی و اجرایی شده که در این مطلب سعی شده به فعال ترین مجموعه های اسکیپ روم اشاره شود. 

بنابراین اگر تجربه بازی در اتاق فرارهای شهر تهران را دارید، می توانید تجربیات خود را با ما و دوستداران این بازی به اشتراک بگذارید. در ضمن برای کرجیها هم از اینجور اطلاعات داریم که میتونید تو لیست بهترین اتاق های فرار کرج ببینید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

 

میزان محبوبیت (18)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

۲۴ تیر ۱۴۰۰

سلام خوبین ؟ یه سوال بهترین اتاق فراری ک تا حالا خودتون رفتین کدومه برای بالای 30 سال

امیرحسین ۱۰ شهریور ۱۴۰۱

اتفاقا خیلی دنبال لیست اتاق های فرار بودیم و هی میریم این بازی و اون بازی تا آخر ببینیم بهترین اتاق فرار کدومه؟ ولی خدایی تا الان دلاک حرف نداشته

09120030269 09120036614