بهترین تفریح در زمستان

بهترین تفریح در زمستان

چرا اتاق های فرار بهترین فعالیت زمستانی هستند

تفریح زمستونی در تهران

 

در زمستان شاهد روزهای کوتاه و شب‌های بسیار بلند هستیم. به همین دلیل در شب‌های طولانی و روزهای کوتاه زمستان نیاز به تفریح دورهمی‌ بیشتری خواهیم داشت. اتاق فرار یکی از بهترین روش‌ها برای وقت‌گذاری و سپری کردن شب‌های زمستان است و می‌تواند خانواده‌ها و دوستان را کنار هم جمع کند. اتاق فرار در عین حال می‌تواند پر از ماجراجویی، رازهای هیجان انگیز و مجموعه‌ای از معماها برای حل باشد. به همین دلیل بهترین تفریح زمستانی در روزهای سرد و کوتاه این فصل است.

 

تفریح دسته‌جمعی

 

تفریح دسته جمعی

 

مکانهای تفریحی سرپوشیده تهران در زمستان

 

خوشبختانه، اتاق‌ فرار موقعیتی برای فرار از سرما هستند زیرا در اتاق‌هایی با دمای کنترل‌شده و ماجراجویی همراه با آدرنالین بسیار لذت‌بخش خواهند بود. بنابراین وقتی فعالیت‌های خارج از منزل به دلیل برف یا سرما و هوای نامناسب محدود می‌شوند، اتاق فرار می‌تواند اوقات خوشی را برایمان به ارمغان آورد و تجربه‌ی خوبی را در روزهای سرد ایجاد کند.

 

مراکز تفریحی تهران در زمستان

 

گرد هم آوردن کل خانواده، دوستان، عزیزان یا همکارانتان در ماه‌های زمستان به خودی خود یک چالش است. در حالی که بسیاری از ما گردهمایی‌های خانوادگی را خسته کننده می‌دانیم، تجربه‌ی اتاق فرار به صورت دسته جمعی بسیار متفاوت خواهد بود. در نتیجه در این فصل بهترین کار آن است که برنامه‌های تفریحی خود را به اتاق‌های فرار انتقال دهیم و ساعات خوشی را به همراه دورهمی‌ها با خانواده و دوستان در بازی های گروهی مثل اسکیپ روم تجربه کنیم.

 

مکانهای تفریحی سرپوشیده

 

در زمستان شب‌ها بسیار طولانی هستند و فرصت زیادی برای دیدن دوستان یا تفریحات مختلف مانند گشت و گذار در طبیعت یا بازار وجود ندارد. در نتیجه بهترین کار آن است که به دنبال تفریحات شبانه باشیم. اتاق‌های فرار در ساعات خاصی از شب نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرند و با این بازی‌ها و معماها می‌توانید شب‌های طولانی زمستان را سپری کنید.

 

اتاق فرار در فصل زمستان

 

اتاق فرار

 

در بحبوحه جنگ سرد، تنش‌ها در حال افزایش است. دولت‌ها فشار را احساس می‌کنند و جاسوس‌ها پشت درهای بسته در حال فعالیت هستند. اینجاست که وارد می‌شوید و در کنار کارآگاهان دیگر، باید از افشای اطلاعات جلوگیری کنید و قبل از تمام شدن زمان، شواهدی برای محکوم کردن جاسوس دستگیر شده خود بیابید. یا ممکن است به دهه 1920 برگردید، جایی که جنایت در خیابان‌های پورتسموث موج می‌زند. یا باید اسرار تاریک و شوم را از یک مرکز پزشکی مخفی دولتی که ساکت شده است، کشف کنید. در صورت عدم موفقیت، در سال 2050 سوار یک سفینه فضایی می‌شوید، جایی که باید با خرابکاری یا یک توطئه شوم مقابله کنید. در نتیجه بارها و بارها می‌توانید وارد اتاق فرار شوید و سبک‌های مختلف اتاق فرار را تجربه کنید و این روزهای سرد زمستان را پشت سر بگذارید. اتاق‌های فرار برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای و نوجوان تا بزرگسال، جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

 

سرگرمی برای زمستون

 

اتاق‌های فرار بسیار سرگرم‌کننده هستند و جذابیتشان نه تنها به خاطر انواع معماهایی که حل می‌کنید، بلکه به دلیل تم پیچیده‌ای است که در هر اتاق وجود دارد و بازی را زنده می‌کند. در واقع یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی، طراحی و تم اتاق‌ها است. اتاق‌های فرار محیط‌های کاملاً غوطه وری هستند که یک بازی زنده و واقعی را با موضوعات مختلف در اختیارمان قرار خواهند داد. تم اتاق‌های فرار در هر سبکی می‌تواند باعث افزایش هیجان بازیکنان شود. در نتیجه قبل از اینکه اتاق فرار را برای گروه خود رزرو کنید، مطمئن شوید که اتاق‌های موضوعی با تم‌های خوبی طراحی شده‌اند. در ادامه به برخی از محبوب‌ترین تم های اتاق فرار می‌پردازیم.

 

انواع تم اتاق فرار برای زمستان

 

تم جاسوسی

 

اتاق فرار جاسوس

 

آیا می‌خواهید هیجان یک فیلم 007 را بازسازی کنید؟ یک اتاق فرار با موضوع مامور مخفی برای جویندگان سرنخ که به دنبال یک جاسوسی هیجان انگیز هستند عالی است. چنین اتاق فراری، بازیکنان را به یک مامور مخفی در مخفیگاه تبدیل خواهد کرد و بازیکنان باید برای کشف حقایق به دنبال سرنخ‌ها باشند.

 

تم ماجراجویی اکتشافی

 

اگر فیلم‌های ایندیانا جونز مورد علاقه شماست باید به دنبال اتاق فراری با ماجراجویی باستان شناسی، کاوش در غارها، معابد باستانی و مقبره‌های گمشده بروید. این یک تم محبوب است و اتاق‌های فرار متعددی در این سبک طراحی و ارائه شده‌اند.

 

تم نجات جهان

 

بازی اتاق فرار جنگ

 

همه عاشق یک معمای خوب مبتنی بر علم هستند، به خصوص وقتی چیزهای زیادی مانند نجات جهان مطرح باشد. این تم‌ها معمولا کمی خطر و هیجان را به همراه دارند. برای مثال اتاق‌های فراری در مورد ذوب هسته در یک نیروگاه، یا نجات مردم از آلودگی آب‌ها آشامیدنی یا حتی نجات مردم از بیماری وجود دارد که اگر علاقه‌ دارید می‌توانید به سراغ این سبک بروید.

 

تم‌های مبتنی بر زمان

 

اتاق فرار روانی

 

سفر در زمان همیشه یکی از موضوعات پرطرفدار در داستان‌های علمی-تخیلی است و می‌تواند یک اتاق فرار فوق‌العاده سرگرم کننده ایجاد کند. در نتیجه اگر به این سبک علاقه دارید می‌توانید به سراغ تم وسترن یا تم دهه‌ی هشتاد و نود میلادی بروید و در این فضا درگیر اتاق فرار شوید.

 

به طور کلی تنوع زیادی میان تم‌های اتاق فرار وجود دارد که می‌توانید براساس علاقه‌ی خودتان به سراغ هر موضوع بروید. البته هرچه تم‌های اتاق فرار جذاب‌تر باشد، بازی‌ها همه‌جانبه‌تر شده و غوطه‌وری بیشتری خواهند داشت. در نتیجه بهتر است قبل از انتخاب اتاق فرار به تم‌ها توجه کنید و بهترین طراحی تم را انتخاب کنید تا تجربه‌ی بهتری را بدست آورید.

 

بهبود عملکرد مغز و حافظه در اتاق فرار

 

افزایش هوش

 

دکتر Emer MacSweeney، متخصص مغز و اعصاب معتقد است که پیشگیری بهتر از درمان بوده و اگر زودتر تغییر شیوه زندگی را شروع کنید، برای مغز شما بهتر است. این تغییرات در شیوه زندگی، می‌تواند شامل تمرینات منظم فیزیکی و خوردن غذاهای غنی از ویتامین B و اسیدهای چرب امگا ۳ باشد. با این حال، افزودن تمرینات مغزی به برنامه روزمره، واقعاً می‌تواند بزرگترین تفاوت را در سلامتی شما ایجاد کند. انجام تمرینات مغزی و فکری، نیاز به ضریب هوشی بالایی ندارد اما به افزایش تمرکز شما کمک خواهد کرد و سرعت و تقویت حافظه را بهبود خواهد بخشید.

در قدم اول برای افزایش بهبود عملکرد مغز، باید چند وظیفه‌ای بودن را فراموش کنید. برخی افراد هستند که قابلیت چند وظیفه‌ای دارند بدان معنا که می‌توانند به صورت همزمان چندین فعالیت مختلف را انجام دهند. طبق یک دهه مطالعه روانشناسی دانشگاه استنفورد مشخص شد که افراد دارای قابلیت چندوظیفه‌ای با کاهش عملکرد حافظه روبرو خواهند شد و ضریب هوشی این افراد در دراز مدت کاهش می‌یابد. در نتیجه سعی کنید متمرکز باشید و تمرکزتان را در لحظه بر روی یک کار بگذارید. همچنین بد نیست بدانید که استرس و اضطراب عملکرد و سلامت مغز را کاهش خواهند داد در نتیجه سعی کنید استرس خود را مدیریت کنید.

از تماشای تلویزیون در مدت زمان طولانی خودداری کنید و سعی کنید کارهای فکری بیشتری انجام دهید. تلاش کنید تا چیزی حفظ کنید، شعر بخوانید و در حافظه‌ی خود نگه‌دارید. همچنین می‌توانید از فیلم‌های معمایی استفاده کنید یا به بازی در اتاق فرار بپردازید. بازی‌های اتاق فرار نیز مغز را فعال خواهند کرد و تاثیر خوبی بر حافظه و عملکرد مغز خواهند داشت. ساختن پازل و فعالیت‌هایی از این قبیل نیز به افزایش عملکرد مغز و سلامت مغز کمک زیادی خواهند کرد. در نهایت باید به طور مداوم از مغز خود کار بکشید تا فعال باقی بماند. این فعالیت‌ها همانطور که اشاره کردیم به بهبود و تقویت حافظه نیز کمک خواهند کرد و مانع بروز بیماری آلزایمر در سنین بالا خواهد شد.

از سوی دیگر می‌توانید برای تقویت عملکرد مغز بر روی جدول‌های سودوکو بیشتر وقت بگذارید، بازی‌های تخته‌ای یا به قولی بردگیم انجام دهید و از بازی‌های فکری استقبال کنید. بازی‌های ویدیویی مانند بازی‌های اندروید یا بازی‌های کامپیوتری نیز می‌تواند به عملکرد مغز کمک کند و سلامتی مغز را برایتان به ارمغان آورد. پس بد نیست بدانید که در این دوره از زندگی انجام بازی‌های ویدیویی چندان هم بد نیست و به بهبود حافظه و عملکرد مغز کمک خواهد کرد.

تو اتاق فرار انیگما محیطی گرم و دلچسب برای روزهای سرد زمستانی، با رعایت تمامی پروتکل بهداشتی برای شما فراهم کردیم که حداقل یک ساعت ذهن خودتون رو آزاد کنید و از مشکلات روزمره و تکراری دور باشید. امیدواریم لحظات خوشی در اتاق فرار داشته باشید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614