بهترین اتاق های فرار جهان

بهترین اتاق های فرار جهان

طبق آمار این 10 اتاق فرار بیشترین مخاطب را داشته اند.....

لیست کامل بهترین اتاق‌ فرار در جهان

 

بیش از 10هزار بازی اتاق فرار در جهان وجود داره که اگر بخوایم اسم همه رو بگیم تقریبا ی کار غیر ممکن هست، پس ما برای شما لیست بهترین اتاق های فرار در جهان رو آماده کردیم که بین این اسامی میتونید ترسناکترین اتاق فرار جهان هم پیدا کنید. در این مطلب سعی داریم تا به معرفی ۱۰ مورد از بهترین اتاق‌ های فرار در جهان بپردازیم و هیجان هر یک از این اتاق‌های فرار را شرح دهیم.

 

اتاق فرار روزولت در آمریکا

 

اتاق فرار روزولت

 

اتاق فرار روزولت در سانفرانسیسکو داستانی را روایت می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا با ماجرا درگیر شوید و این امکان در بسیاری از اتاق‌های فرار دیده نمی‌شود. در واقع در اتاق فرار روزولت شما بخشی از داستان خواهید بود و ماجرا قطعا برایتان بسیار متفاوت است. این داستان شباهت بسیاری به اتاق کلبه وحشت دارد.

 

اتاق فرار Locked In Birmingham در آمریکا

 

اتاق فرار Locked In Birmingham

 

این اتاق فرار از سه اتاق مختلف تشکیل شده که هر اتاق سطح دشواری متفاوتی دارند در نتیجه افراد مبتدی و حرفه‌ای می‌توانند به این اتاق فرار مراجعه کنند و اوقات خوشی را بگذرانند. برای بازی در این اتاق فرار شما باید یک ساعت وقت داشته باشید تا به اثبات توطئه بپردازید، درمان بیماری همه گیری را پیدا کنید یا پاسخ رمز را کشف کنید. برخلاف بسیاری از اتاق‌ها، این اتاق فرار تجربه‌ی خوبی را برای تمامی گروه‌های سنی ارائه خواهد کرد و چندان ترسناک نیست.

 

اتاق فرار Indianapolis در آمریکا

 

اتاق فرار Indianapolis

 

اتاق فرار Indianapolis در ایالات متحده یکی از بهترین اتاق‌های فرار با موضوع دزدی و فرار از زندان است. این اتاق فرار سخت‌ترین اتاق فرار در ایالات متحده شناخته شده و در بین بازی‌های بازجویی، بهترین است. میزان موفقیت در این اتاق کمتر از 5 درصد است. ماجرای اتاق فرار Indianapolis به جنگ سرد و جاسوسی‌های آمریکایی بازمی‌گردد و درگیری‌های آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی را به تصویر می‌کشد.

 

اتاق فرار Breakout در آمریکا

 

اتاق فرار Breakout

 

این اتاق فرار دارای کمترین میزان موفقیت بوده در نتیجه بدان معناست که بسیار سخت طراحی شده است. اتاق فرار Breakout در کانزاس ایالات متحده دارای ۶ اتاق بوده و دارای موفقیت ۲۶ درصدی است. شما می‌توانید هیجان، ترس و موفقیت را در این اتاق‌ها تجربه کنید. سختی این اتاق فرار مانند اتاق تسخیر می باشد.

 

اتاق فرار Nashville در آمریکا

 

اتاق فرار Nashville

 

اتاق فرار Nashville دارای ۷ اتاق است که هر اتاق سطح متفاوتی دارد. این اتاق‌ها از آسان به سخت می‌توانند مهارت‌های شما را افزایش دهند. اتاق فرار نشویل یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی و سرگرمی در ایالات متحده آمریکا است. در این اتاق فرار می‌توانید فرار از زندان، کشف معدن طلا و فضاپیمایی را تجربه کنید و مهیج‌ترین لحظات را بگذرانید. 

 

اتاق فرار The Office در آمریکا

 

اتاق فرار The Office

 

این اتاق فرار در شهر فیلادلفیا واقع شده و بسیار ترسناک است. گفته می‌شود که بازی در این اتاق فرار مانند کابوس بوده و اگر تا قبل از ورود رئیس از اتاق خارج نشوید تا آخر عمر درگیر کارهای خسته‌کننده‌ی دفتر خواهید بود. براساس آمار فقط ۲۰ درصد شرکت‌کنندگان موفق شدند تا به موقع از دفتر فرار کنند. برای موفق شدن در این اتاق فرار باید سریع و هوشمندانه عمل کنید و ذهن خود را با محیط سازگار کنید.

 

اتاق فرار The Basement در آمریکا

 

اتاق فرار The Basement

 

اتاق فرار The Basement در لس آنجلس قرار دارد و بهترین اتاق فرار ایالات متحده است. این اتاق فرار مورد توجه سربازان قدیمی ایالات متحده قرار گرفته و برای کودکان یا بزرگسالان عصبی‌کننده نیست. در این اتاق فرار، حبس، روبرو شدن با قاتل، مبارزه با آدم خوار و آسیب دیدگی را تجربه خواهید کرد. داستان این اتاق فرار مشابه اتاق قتل مرموز است.

 

اتاق فرار The Mr. X Mystery House در چین

 

اتاق فرار The Mr. X Mystery House

 

این خانه پر از اتاق‌های مختلف است و ۵ اتاق در اختیارتان خواهد بود. این اتاق فرار در شهر شانگهای بوده و بسیار سرگرم‌کننده، ترسناک، مهیج، چالش‌بر‌انگیز و در عین حال ساده است. در این اتاق باید رمزگشایی کنید، از نورهای لیزری عبور کنید، از نردبان بالا روید و پازل‌های فیزیکی را حل کنید. محیط این اتاق فرار بسیار سرگرم‌کننده است و برای تمامی گروه‌های سنی جذاب خواهد بود. برای دیدن ی اتاق فرار متفاوت که پر از هیجان هست به اتاق رویا سر بزنید. تازه ی سورپرایز جدید هم براتون داریم که فکرشم نمیتونید بکنید چیه؟ اتاق فرار ایران مال تو ایران نظیر نداره.

 

اتاق فرار Claustrophilia در مجارستان

 

اتاق فرار Claustrophilia

 

این اتاق فکر در شهر بوداپست در کشور مجارستان واقع شده است و سالانه گردشگران زیادی را از شهرهای مختلف مجارستان به خود جذب می‌کند. این اتاق فرار در یک آپارتمان قدیمی است و انباشته‌های یک شکارچی گنج را باید پیدا کنید. بازی این اتاق فکر ساده‌ و بسیار ماجراجویانه است و برای یک تفریح خانوادگی در اتاق فرار بهترین انتخاب خواهد بود.

 

اتاق فرار آزمایشگاه هلند

 

اتاق فرار آزمایشگاه هلند

 

این اتاق فرار در شهر بونشوتن کشور هلند واقع شده و بهترین اتاق فرار جهان شناخته شده است. شرکت‌کنندگان می‌گویند که نکته برجسته‌ی این اتاق فرار آزمایشگاه، فعالیت‌هایی است که شما قبل از ورود به اتاق به آنها دسترسی دارید که این دسترسی‌ها به شما احساس خوبی می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد قبل از شروع بازی در موضوع غوطه‌ور شوید. این دسترسی‌ها شامل بازی‌های سرگرم‌کننده است. در نهایت نیز می‌توانید عملکرد خود را در طول بازی مشاهده کنید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (7)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

حسین ۲ آبان ۱۴۰۱

خیلی جالب بود ولی بنظر من اینکه ترسناک ترین اتاق فرار جهان کجاست کاملا سلیقه ایه

09120030269 09120036614