بازی های رایگان اتاق فرار

بازی های رایگان اتاق فرار

لیست کامل اتاق های فرار رایگان

اتاق فرار رایگان

 

همشم پولی نمیشه که، بلاخره باید ی جاهایی مثل اتاق فرار رایگان آدم بدون اینکه هزینه ای کنه تجربه های لذت بخش داشته باشه و بازی اتاق فرار رایگان ی زمینه چینی عالیه برای کسایی که میخوان بعد از اسکیپ روم رایگان، تجربه اتاق فرار گروهی هم داشته باشن. الان به خودت میگی بابا بیخیاللللل این روزا بدون پول هیچ کاری نمیشه کرد و ما قراره بهت بگیم کاملا در اشتباهی ... .

بازی رایگان رو هرجا ببینی میگی الکیه اما اینجا واقعا وجود داره و برای این بازی فقط به ی گوشی نیاز داری و خودکار کاغذ. حالا وقتشه ذهنتو آماده کنی. البته قبلا فکرت درست بود ولی الان که اتاق فرار انیگما اولین بازی اتاق فرار رایگان رو زده. شاید باورش سخت باشه اما درسته و فقط کافیه گوشی خودت رو بیاری و بری ی جایی که سر و صدا نباشه و بشینی پای گربه خانه

 

بازی‌های رایگان اسکیپ روم

 

ما لیستی از بهترین بازیهای رایگان اتاق فرار یا اسکیپ روم رو برای شما تهیه کردیم و امیدواریم ازشون لذت ببرید.

 

اولین اتاق فرار صوتی کشور (بازی گربه خانه)

 

گربه خانه

 

بخشی از مجموعه پادکست های اتاق فرار انیگما با عنوان"گربه خانه" روی وب سایت انیگما قرار گرفته و شما دعوتید به اینکه با شنیدن هر قسمت،وارد دنیای مهیج،مرموز و ترسناک داستان بشید و ضمن لذت بردن از داستان،سرنخ هایی که داخل داستان مخفی هستند رو پیدا کنید و معمای هر قسمت رو حل کنید.

نکاتی که باید بهشون توجه کنید:

گوش کردن به گربه خانه کاملا" رایگان و مجازه!

ترجیحا" از هدفون استفاده کنید یا توی یه مکان خلوت به پادکست گوش کنید تا هم خودتون تمرکز بیشتری داشته باشید و بیشترین لذت رو از داستان ببرید و هم برای دیگران مزاحمتی ایجاد نشه.

حتما کاغد و خودکار،مداد یا هر ابزار دیگه ای برای یادداشت کردن دم دستتون باشه،چون یادداشت کردن سرنخ های متعدد برای نتیجه گیری از اونها ضروریه .

ممکنه برای پیداکردن بعضی اطلاعات،نیاز بشه که کمی توی اینترنت جست و جو کنید.

در آخر اینکه،برای گوش دادن به هر اپیزود(به جز اپیزود اول) باید رمزی رو وارد کنید که از کنار هم قراردادن اطلاعات و سرنخ های اپیزود(یا اپیزودهای) قبلی به دست میاد!

برای مثال، گوش دادن به اپیزود دوم گربه خانه،نیازمند رمزیه که از اپیزود اول به دست میاد... پس خوب و دقیق گوش کنید،نکته ها رو دربیارید و یادداشت کنید و رمز رو کشف کنید!

سفر خوبی رو براتون آرزو می کنیم به دنیای داستان.

 

- بازی اتاق فرار گربه خانه

برای ورود به دنیای مهیج،مرموز و ترسناک " گربه خانه " اینجا  کلیک کنید.

 

بازی 50Rooms 3

 

بازی 50Rooms 3

 

سومین بازی از سری بازی‌های 50Rooms، یک بازی اسکیپ‌روم به سبک سنتی که شما امکان انتخاب از بین ۵۰ اتاق را دارید و باید با حل تمام معماها از اتاق خارج شید. اگر در جایی از بازی گیر کردید نگران نباشید، میتونید از هینت‌ها یا راهنماها استفاده کنید.

 

بازی Can You Escape the 100 Room V

 

بازی Can You Escape the 100 Room V

 

میتونید از اتاق‌های این بازی محبوب و کلاسیک فرار کنید؟ در عنوان بازی عدد ۱۰۰ رو میبینیم ولی این بازی هم ۵۰ اتاق فرار داره. هرچه جلوتر برید، اتاق ها سخت‌تر می‌شن و حل معماها سرگرم‌کننده تر.

 

بازی Cube Escape: Paradox

 

بازی Paradox

 

در این بازی شما در نقش کارآگاهی به نام Dale Vandermeer بازی می کنید که به طرز مرموزی ربوده شده و در یک اتاق زندانی است. وظیفه شما این است که همه سرنخ های موجود در اتاق رو پیدا کنید و معماها رو برای فرار حل کنید. این بازی فصل‌های مختلفی دارد و نکته‌ی جالب این که پایان بازی براساس تصمیمات شما در حین بازی متفاوت است.

 

بازی War Escape

 

بازی War Escape

 

فرار از جنگ، شما در این بازی به عنوان یک اسیر جنگی که در یک پناهگاه کثیف گیر افتاده بازی می کنید. شما با کارهای مختلفی مثل حل معماها و پیدا کردن اشیاء پنهان قفل اتاق رو باز و ماموریت ها رو تموم می‌کنید. این بازی دارای پانزده لوکیشن مختلف است و فضای جنگی جالبی دارد. این بازی ما رو یاد اتاق جنگ میندازه.

 

 

 

بازی Adventure Escape: Asylum

 

Asylum

 

یک قاتل در یک تیمارستان سرگردان است، شما نه تنها باید از او فرار کنید بلکه سعی می کنید خاطرات مبهم خود را کنار هم قرار داده و از اطراف خود سر در بیاورید. این بازی فصل های مختلفی دارد. هر فصل دارای چالش های فرار خاصی است، رازهایی که در خاطرات شما هستند معرکه هستند و گرافیک بازی هم عالیست.

 

اگر تجربه ای از بازی‌های بالا یا هر نظری یا پیشنهادی داشتید لطفا همین پایین، در قسمت دیدگاه‌ها بنویسید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (3)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

۲۵ دی ۱۳۹۹

بسیار ممنونیم از اطلاعاتتون

۲۱ فروردین ۱۴۰۰

سلام اسکیپ روم آنلاین رایگان میخواستم تا آشنا بشم با اینجور بازیا و ببینم خوشم میاد یا نه و آیا میشه روی کامپیوتر و لپ تاپ هم اجرا کرد و تعداد نفرات زیاد میخواد یا تک نفره هم میشه بازی کرد

09120030269 09120036614