اشتباهات رایج در اتاق فرار

اشتباهات رایج در اتاق فرار

چگونه اشتباهات رایج در اتاق فرار را کاهش دهیم

اشتباه در اتاق فرار

 

وقتی وارد اتاق فرار می‌شوید، باید ذهن خود را بر روی هدف متمرکز کنید. همچنین مهم است که از اشتباهات رایج در اتاق فرار بپرهیزید. این موضوع مخصوصا در بین افراد تازه ‌وارد اهمیت زیادی دارد. در نتیجه بد نیست که رایج‌ترین اشتباهات در اتاق فرار را بشناسید و از انجام این اشتباهات در اتاق فرار خودداری کنید.

 

ارتباط ضعیف

 

اشتباه در اتاق فرار

 

از رایج‌ترین اشتباهات اتاق فرار، ارتباط ضعیف است که بدترین اشتباه به حساب می‌آید. اینکه شما بتوانید به طور موثر ارتباط برقرار کنید، در عملکرد تیم تاثیر خواهد داشت. در نتیجه اگر ارتباط شما با اعضای تیم ضعیف باشد، نمی‌توانید بسیاری از وظایف و معماهای مختلف را با یکدیگر حل کنید. در واقع معماهای مختلف اتاق فرار باید در بازه‌ی زمانی کوتاهی حل شوند و به همین دلیل شما نیاز به ارتباط بسیار خوب با تیم خواهید داشت تا بتوانید وظایف را در اتاق فرار تقسیم کرده و نتایج بهتری دریافت کنید.

 

هم تیمی‌ بد در اتاق فرار

 

یکی از ناامیدکننده‌ترین اشتباهات رایج در میان بازیکنان اتاق فرار، نداشتن یک تیم خوب است. در واقع باید از انتخاب افراد سرسخت که فقط سعی دارند تا در معرض توجه باشند و به صورت انفرادی معماها را حل کنند خودداری کنید. پس افرادی را انتخاب کنید که کار تیمی را بلد باشند. ارتباط صحیح در یک تیم اتاق فرار بسیار مهم است در نتیجه باید با افرادی هم‌تیم شوید که شخصیتشان را بشناسید و ارتباط خوبی با هم داشته باشید.

 

فراموش کردن سرنخ‌های اتاق فرار

 

بی‌توجهی یا فراموش کردن سرنخ‌ها یکی دیگر از اشتباهات رایج در اتاق فرار است. فراموش کردن سرنخ‌ها موجب شکست خوردن شما در اتاق فرار خواهد شد پس بهترین کار آن است که تمامی سرنخ‌ها را حفظ کنید و با هم‌تیمی‌ها به اشتراک بگذارید. شما باید در یک اتاق فرار از تمامی سرنخ‌ها استفاده کنید و فراموش نکنید که هر سرنخ شما را یک قدم به پیروزی نزدیک‌تر خواهد کرد. گاهی اوقات سرنخ‌ها بسیار جزئی و کوچک هستند اما تعیین‌کننده‌ی پیروزی یا شکست شما در اتاق فرار خواهند بود. پس به تمامی جزییات توجه کنید و تمامی سرنخ‌ها را به خاطر بسپارید.

 

بیرون رفتن از اتاق بدون جستجو

 

اشتباه در بازی

 

زمانی که بازی در اتاق فرار شروع می‌شود شما باید جستجو را آغاز کنید. شما باید همه‌‌جا را در اتاق فرار بگردید و خجالتی بودن و معذب بودن را کنار بگذارید زیرا این موضوع به شکست شما در اتاق فرار ختم خواهد شد. پس از لحاظ احساسی سعی کنید راحت باشید، تمامی اتاق‌ها را جستجو کنید و به دنبال سرنخ‌ها باشید و در نهایت بدون جستجو، هیچ اتاقی را ترک نکنید. زیر میز‌ها و صندلی‌ها، روی سقف، روی دیوار، پشت قاب عکس و دیگر موارد این چنینی موجود در یک اتاق فرار را جستجو کنید و به قولی اتاق را زیر و رو کنید.

 

نادیده گرفتن دستورالعمل‌ها

 

اشتباهات معمول اتاق فرار می‌تواند از همان ابتدای بازی شروع شود. در آغاز بازی های اتاق فرار، تیم شما احتمالاً بسیار هیجان زده خواهد شد. این می‌تواند باعث از دست دادن سرنخ‌ها، نادیده گرفتن دستورالعمل‌ها و از دست دادن هدف نهایی شود. تجربه‌ی حضور در اتاق فرار یک تجربه‌ی همه‌جانبه و واقعی است و در واقع یک بازی کاملا جدی به حساب می‌آید. پس در اتاق فرار ایران مال دستورالعمل‌ها را شوخی نگیرید و کاملا در بازی غرق شوید.

برای اومدن به اتاق فرار حتما هم تیمی خوب با خودتون بیارید وگرنه اینجا به مشکل میخورید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614