هتل ترسناک

هتل ترسناک

شما جرات بودن تو همچین هتلی رو دارید

هتل های ترسناک

 

بحث درباره هتل ترسناک خیلی جذابه و شما میدونید هتل ی جای کاملا آرامش بخش هست اما تو هتل های ترسناک خبری از این آرامش نیست و هتل های ترسناک جهان ی جای خفن برای تفریح میتونن باشن. وقتی صحبت از هتل می شه، طبیعتا باید قبلش برای یه سفر یک یا چند روزه برنامه ریزی کنیم و بار و بندیل ببندیم. انتخاب هتل خوب و مناسب هم یکی از چالش های تقریبا مهمه هر مسافرتیه. ولی آیا واقعا برای همه آدما اینجوریه و دوست دارن پول و وقتشون رو صرف هزینه هتل های شیک و لاکچری کنن؟ پس چرا تو جهان هتل ها و اقامتگاههایی وجود دارن که صرفا برای ترسوندن مهماناشون ساخته شدن و به خاطر کارهای عجیب و غریبشون مشهورن؟

قطعا برای شما هم می تونه جالب باشه اگه بدونین هتل هایی تو جهان وجود داره که نه تنها آرامش رو به شما ارمغان نمیدن؛ بلکه ممکنه خواب رو از چشاتون بدزدن و مجبورتون کنن تا صبح پلک رو هم نزارین. شاید اقامت تو چنین هتل هایی برای خیلی از ما منطقی و عاقلانه نباشه و ترجیح بدیم سفرمون را با آرامش به پایان برسونیم؛ ولی برای بعضیا اینجوری نیست و برای گذران یک شب  یه شب در یه محیط ترسناک حاضرن هزینه های هنگفتی کنن.

در کنار هتل هایی که از همون اول با هدف ترس و وحشت ساخته شدن، هتل هایی هم هستن که از ابتدا به عنوان هتل های شیک و لاکچری، برو بیایی داشتن و حسابی معروف بودن، ولی به مرور زمان اونقدر اتفاقات عجیب و غریب و حوادث غیر منتظره توشون اتفاق افتاد که به مرور تو گروه هتل های ترسناک قرار گرفتن و از مهموناشون به نوعی خاص پذیرایی می کنن.

بدنیست اینجا به معرفی چند تا از ترسناک ترین هتل های جهان بپردازیم که اقامت در اونها برابر با خوابیدن با چشمان بازه:

 

هتل استنلی

 

هتل استنلی

 

این هتل تسخیر شده در ایالت کلرادو امریکا یکی از اون هتل های ترسناکیه که در سال 1909 شروع به کار کرد. هتلی زیبا و بزرگ که عملا به محل استراحت اقشار مرفه و ثروتمند اختصاص داشت. همه چیز خوب و عالی بود تا این که در دهه 70 میلادی مهمونا می گفتن که وقتی توی هتل هستن؛ نیروهای ماوراالطبیعیه رو در کنارشون احساس می کنن.

الان بعد از گذشت بیش از یک قرن به نظر می رسه این نیروها قویتر شده و هتل بیشتر به آمد و شد ارواحی اختصاص پیدا کرده که علاقه خاصی به اتاق بیلیارد و پیانو دارن ، چرا که در نیمه های شب صداهای مرموز و ترسناک مثل صدای خنده و نواختن پیانو و.... شنیده میشه.

این هتل مرموز و اتفاقاتش الهام بخش استیون کینگ برای نوشتن رمان معروف درخشش ( The Shining )  بود که استنلی کوبریک با اقتباس از این رمان یه فیلم سینمایی هم ساخت.

به نظر می رسه ارواح بسیاری از مهمونا و کارکنان سابق هتل قصد ترک کردن هتل رو ندارن، به همین خاطر از سال 2013 این هتل 400 تخت خوابه محل برگزاری فستیوال فیلم های ترسناک شده و هر زمستان تور گردشگری وحشت در اون برگزار میشه.

 

هتل مک کامی

 

هتل مک کامی

 

این هتل زیبا که از طراحی خاص و منحصر بفردی برخورداره و صرفا برای ترسوندن مهمونا طراحی و ساخته شده؛ در شهر سن دیه گو قرار داره و برای ساختن لحظات تکرار نشدنی و حیرت اور، شرایط خاص و ویژه ای رو به وجود آورده. این هتل که امکان نداره تکراری و خسته کننده باشه، هر ساله تم و موضوعش رو عوض می کنه و با اتفاقات خاص و هیجان انگیز جدی، مهمونا رو غافلگیر می کنه. بنابراین اگه یه سال مهمونا تو راهروی هتل یدفعه با جسد خون آلود مواجه شدن و یا به صندلی بسته شدن؛ سال دیگه امکان داره تو قفس مارها بیفتن و یا دزدیده بشن.

این هتل در 4 لوکیشن متفاوت و وحشتناک پذیرای مهموناشه و برای هر لحظه ی حضور اونا برنامه ریزی می کنه. تو هر بار بازدید از این هتل فقط دو مهمان امکان حضور دارن که مدت زمان حضورشون هم فقط 8 ساعته که اگه بتونن تو اون 8 ساعت  دووم بیارن؛ اسمشون تو تاریخ هتل ثبت میشه.

این هتل پر از صحنه های سینمایی و ترسناکیه که هر لحظه اش عجیب و غریب و پر از ماجراجویی های دلهره آوریه که کمتر کسی دوست داره تجربش کنه.

 

هتل وحشت ( Hotel panic )

 

Hotel panic

 

این هتل معروف که تو شهر لاس وگاس قرار داره با راهروهای تنگ و تاریک، آینه های خون آلود و رختشور خانه ی پوشیده شده از خون، مو و پوست  در کنار مجسمه هایی بسیار ظریف از سر انسان که یاداور سریال های ترسناک هانیبال و دکستره یکی از رعب اور ترین فضاهای گرون برای اقامت محسوب میشه که طرفدارای خاص خودش رو داره. تو این هتل همه چیز مصنوعیه ولی تلفیق خلاقیت و هنر باعث شده تا کاملا واقعی و ترسناک به نظر بیان.

این هتل اونقدر محبوبه و پرطرفداره که خیلیا دوس دارن مراسم عروسیشون رو اونجا برگزار کنن.

 

هتل زندان کاروستا

 

هتل زندان کاروستا

 

این هتل که در اصل زندانی معروف برای نگهداری افراد حزب نازی و مجرمان جنگی روسیه بود؛ بعدها به یه هتل عجیب با قوانین خاص و منحصر بفرد تبدیل شد. مثلا مهمونا برای ورود به این هتل باید لباس زندانیا رو بپوشن و در طول روز فقط یه ساعت حق پیاده روی دارن، شب ها هم راس ساعت مشخصی اعلام خاموشی میشه و بعد از خاموش شدن برقها، مهمونا باید تو اتاق تنگ و تاریک با در آهنی زنگ زده بخوابن.

این هتل که به اعتقاد خیلیا پر از حضور روح های سرگردان زندانیاییه که در این زندان شکنجه شدن و به قتل رسیدن، تجربه های وحشتناکی برای مهموناش به همراه داره.

 

هتل بنف در کانادا

 

هتل بنف در کانادا

 

هتل زیبای بنف امروزی که بر روی ویرانه های قدیمی هتل دیگه ای بنا شده در ایالت آلبرتا و در محاصره کوههای راکی قرار داره.

 هتل قبلی که کاملا از چوب ساخته شده بود؛ در سال 1926 در یه حادثه وحشتناک آتش می گیره و به طور کامل از بین میره. گفته میشه یکی از اتاق های هتل به اشتباه بدون در و پنجره طراحی شده بود و زمانی که هتل اتش گرفت، این اتاق پدیدار شد و سرو صداهای عجیبی از آن به گوش می رسید.

اتفاقات عجیب این هتل جدید هم بر می گرده به مهمونای اتاق 873 که به طرز عجیبی کشته می شن و اثر انگشت دختر بر روی اینه باقی می مونه و هیچ وقت پاک نمی شه.

از اون روز تا حالا این هتل که به عقیده خیلیا تسخیر شدست و روح اعضای خانواده کشته شده، توسط مهمونای هتل همه جا دیده شده، حادثه های عجیب و ترسناک زیادی رو پشت سر گذاشته مثلا تو یه مراسم عروسی پای عروس به لباسش گیر می کنه و از بالای پله ها به پایین پرت میشه و می میره.

تقریبا در همه جای جهان میشه نمونه های از این هتل های ترسناک رو پیدا کرد، البته متاسفانه یا خوشبختانه همشون خارج از کشور هستن و رفتن به این هتل ها برای ایرانیا از اون سفرهای گرون قیمت و اصطلاحا لاکچری محسوب میشه.

حالا بریم سراغ هتلی که از روی داستانش اتاق فرار ساختن.

 

ترسناک ترین هتل های ایران

 

ترسناک ترین هتل ایران

 

دکتر هولمز در سال ۱۸۹۳، خونه خودشو به هتل تبدیل کرد. اکثر مقتولین بدلیل خفگی جون می‌دادن که البته خوش شانس هم بودن، چون کسایی که از انتشار گاز جون سالم به در می‌بردن، باید شکنجه‌های دکتر هولمز رو قبل از مرگ تحمل می‌کردن. اون حتی با فروش اسکلت و اندام مقتولین به دانشکده‌های پزشکی، پول خوبی به جیب می‌زد.
اچ اچ هلمز از شیکاگو رفت و چند سال بعد دستگیر شد. پلیس بعد از آن ماجراها به هتلش رفت و با خانه‌ی وحشت واقعی روبه‌رو شد. آمار مقتولین او هیچوقت به طور مشخص معلوم نشد. دکتر هولمز به کشتن ۲۷ نفر اعتراف کرد، اما کارشناسان ۲۰۰ نفر رو تخمین زدن. او در ۷ مه ۱۸۹۶ به دار آویخته شد.

ولی اگه واقعا بعد از خوندن این مقاله با خودتون گفتین:" خوش به حالشون ،کاش منم می تونستن چنین تجربه ای داشته باشم"، تعلل نکنین و به اتاق فرار روانی مجموعه انیگما سری بزنین. یه هتل پر از ماجراهای ترسناک که مناسبه افراد ماجراجوییه که عاشق ترس و هیجانن. البته این هتل هم از اون هتلهاییه که یه جورایی جاش تو این دسته بندی ما خالیه. چرا که مالک این هتل متفاوت، دکتر اچ اچ هلمز خودش به تنهایی باعث ایجاد ترس و دلهره میشه چه برسه به محیط و فضای رعب آورش.

اتاق روانی مجموعه انیگما یه اتاق فرار خاص و در اصل یه هتل تو حوالی شهر شیکاگویه که یکم عجیب و غیر عادیه. به محض ورود به هتل، دکتر هلمز توجه شما رو جلب میکنه و با دیدن راه پله هایی که به جایی راه ندارن و درهای مخفی، شک و دودلی به جونتون میفته، این روند ادامه داره تا کم کم با دیدن ابزار شکنجه و کوره های بزرگ مطمئن میشین که درگیر یه ماجرای ترسناک و وحشتناک شدین که اگه حواستون جمع نباشه، کلاهتون پس معرکه ست.

این اتاق فرار ترسناک کاملا به سبک هتل های ترسناک طراحی شده و همه عوامل از نور، صدا، موسیقی و تابلوها جوری ساخته شدن که شما رو برای یه تجربه جدید و خاص اماده میکنه. حتی معماها و سرنخ های این اتاق هم؛ مغز رو به چالش میکشونه، به طوری که مجبورین تصمیم های مهمی تو اوج ترس و سردرگمی بگیرین و با یه کار گروهی منسجم جونتون رو نجات بدین.

اینجا همه چیز برای سرگرمی و هیجان شما مهیاست، فقط کافیه بخواین تا چند ساعت متفاوت رو تجربه کنین.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (3)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614