تجربه داستان ترسناک واقعی

تجربه داستان ترسناک واقعی

تجربه ترسی تا مرز بی نهایت فقط در اتاق فرار روانی انیگما

داستانهای خفن

 

روزهای پاندمی کرونایی با شرایط خاص و حفظ فاصله اجتماعی یه جوری همه چیز رو بهم ریخت و شرایط رو غیر قابل پیش بینی کرد که تحمل روزها و لحظاتش واقعا برای همه غیر قابل تحمله چه برسه به اونایی که اهل هیجانن و فک می کنن اگه یه ساعت یه جا بشینن با مرده هیچ فرقی ندارن. واقعا به معنای واقعی کلمه بیچاره میشن و کاسه چه کنم می گیرن دستشون که خب الان چیکار کنیم؟!!!

قبول کنیم که واسه این جور ادمای پر انرژی که دیگه باید دور خیلی از چیزا رو خط قرمز می کشیدن و آسه می رفتن و می اومدن تا مبادا شاخ کرونا بهشون بخوره، لحظات خیلی کند و کسل کننده می گذشت ولی جدی جدی... چقد میشه کتاب خوند و فیلم دید و تنهایی ورزش کرد، یه جا دیگه همه کم میارن...

خداروشکر با شروع واکسیناسیون و نهادینه شدن بعضی رفتارها مثل ماسک زدن، استفاده از الکل و شستشوی مداوم دستها این روزا میشه تو یه سری از جاهای خلوت تر و خصوصی تر یه خوشگذرونی هایی رو تجربه کرد. یه دورهمی هایی که تو این روزای سرد زمستونی و کرونایی عجیب به دل میشینه و انقد تجربش خاصه که دلت میخواد به همه توصیش کنی مثل مجموعه اتاق فرار انیگما که هر بخش و هر لحظش به تنهایی می تونه روزتون رو بسازه.

 

داستانهای خفن

 

واقعا اگه اهل یه جا نشستن نیستین و دلتون یه تجربه خاص و بی نظیر رو میخواد، پیشنهاد می کنم یه سر به اتاق های فرار انیگما بزنین که مطابق هر سلیقه و علاقه ای یه اتاق فرار طراحی کردن که حتی شنیدن داستانش آدمو سر ذوق میاره چه برسه به تجربش.

 

فیلم ترسناک دکتر روانی

 

از بین اتاق های فرار مجموعه انیگما، اگه دنبال خفن ترینش هستین، اتاق روانی همونیه که هیچ جا لنگش پیدا نمیشه. یعنی اگه دلتون می خواد ترسی که تو فیلم های ترسناک می دیدین رو تجربه و با گوشت و پوستتون لمسش کنین؛ شک نکنین و بدون لحظه ای درنگ اولین و بهترین انتخاب عمرتون رو رزرو کنین.

با اطمینان می تونم بگم کمتر کسی پیدا میشه که بعد از این اتاق فرار ترسناک نخواد؛ اونو دوباره تجربه کنه و یا به دوستاش پیشنهاد بده. چون بازی پر از لحظات نفس گیریه که واقعا فک می کنی همه چی تموم شده و قراره به دست یه قاتل زنجیره ای کشته بشین؛ ولی یهو یه سرنخ دوباره شور و هیجان روبه همه گروه برمی گردونه و تلاش برای زندگی یه جون تازه به همتون میده. شاید واسه بار اول تجربه حس ترس؛ اولین و تنهاترین انگیزتون برای انتخاب اتاق روانی مجموعه انیگما باشه ولی قطعا اون چیزی که باعث میشه نفس تو سینتون حبس بشه و از لحظه لحظه بازی لذت ببرین؛ معماهای جذاب و هیجان فوق العاده این بازیه که تا حالا تو عمرتون هیچ جا تجربش نکردین.

 

اتاق روانی

 

ماجرا از این قراره که اتفاقات اتاق روانی مجموعه انیگما، تو یه هتل مرموز تو شهر شیکاگو امریکا حوالی سال 1893 رخ میده که خیلی از مهمونا ی هتل به صورتی مرموزی نابود میشن، به طوری که هیچ اثری ازشون باقی نمیمونه. حالا شما به عنوان مهمون ناخونده این هتل مرموز باید خودتون رو از این مهلکه ای که توش افتادین، نجات بدین و رازهای پنهان این هتل ترسناک رو برملا کنین.

 

روانی

 

اتاق های بدون پنجره، درهای مخفی، راه پله های مرموز، زیرزمین مخفی و از همه مهمتر مالک روانی هتل، دکتر هنری هاوارد هولمز، از جمله چیزایی هستن که دست به دست هم میدن تا با ایجاد یه فضای وهم آلود و ترسناک، ترس رو ذره ذره به جون بازیکنا تزریق کنن و قدرت استدلال و تفکر رو ازشون بگیرن. دکتر هلمز یا همون اچ اچ هلمز که در اصل یه قاتل بالفطره زنجیره ای و روانیه، با شکنجه و گاز های سمی تا حالا خیلیا رو کشته و نیست و نابود کرده. الان هم شما به عنوان ساکن هتل فقط یه ساعت فرصت دارین که خودتون رو از دست این آدم روانی نجات بدین.

فرار از دست هولمز دیوانه اصلا کار آسونی نیست و این دکتر روانی از هر وسیله ای برای از بین بردن شما و نیست و نابود کردن اجسادتون استفاده می کنه. کوره های بزرگ و ظرف های اسید به همراه ابزار قطعه قطعه کردن اجساد تو یه زیرزمین تاریک و ترسناک، نشون از شکنجه و آزار و اذیت مهمونای قبلی هتل به دست دکتر هلمزه که اگه دیر بجنبین؛ شاید چنین سرنوشتی منتظر شما هم باشه. پس دست دست نکنین و از لحظه لحظه بازی با دقت استفاده کنین تا در نهایت بتونین جونتون رو نجات بدین.

پس اگه واقعا می خواین برنده بشین و اسیر دست دکتر هلمز نشین؛ بهتره قبل از بازی حواستون حسابی به حرفای گیم مستر باشه و به همه نکاتش توجه کنین. علاوه بر این سرنخا رو با دقت بررسی کنین و با یه کار گروهیه منظم و حساب شده؛ پیروز این اتاق باشین و جون خودتون و دوستاتون رو نجات بدین.

اتاق روانی با تجربه سراسر ترس و هیجان واقعا مناسب اوناییه که عاشق ترس و هیجانن و دوس دارن میزان هوش و درایتشون رو تو این لحظات خاص محک بزنن. بنابراین اگه چنین آدمی هستین و این جور دوستا هم دور و برتون  زیاده، دسته جمعی برین به اتاق فرار روانی انیگما و یه روز خاص و پر دلهره رو تجربه کنین و حالشو ببرین.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (1)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614