خطر در اتاق فرار

خطر در اتاق فرار

نگران بودن از حضور در اتاق های فرار

اتاق های فرار پر طرفدار

آیا اتاق‌های فرار خطرناک هستند

یک سوال رایج در بین بازدیدکنندگان تازه وارد اسکیپ روم این است که آیا این بازی خطرناک است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویییم که اتاق فرار از فعالیت‌های بدنی روزانه خطرناک‌تر نیست. در حقیقت، اتاق‌های فرار قانونی، اساساً با در نظر گرفتن امنیت بازدیدکنندگان ساخته می‌شوند. طراحی عالی اتاق فرار، تضمین می‌کند که هیچگونه خطری بازدیدکنندگان را تهدید نخواهد کرد و محیطی امن و دوستانه برای سرگرمی و بازی خواهد بود.

تو این مطلب باید به شما بگیم که این نگرانی اکثر اوقات از روی ترس بازی هست. مثلا شما و دوستاتون تصمیم دارید به این بازی بیاید و تا اسم ژانر ترسناک به گوشتون میخوره استرس میگیرید که نکنه جونم تو خطر باشه؟ یا تو ی سری موارد بخاطر هیجانی بودن بازی و فعالیت بدنی بالا میگید نکنه مصدوم بشیم؟

این اطمینان رو تو اتاق فرار برج میلاد به شما میدیم: اولا تو بازی های ترسناک اکتور با شما برخورد نداره دوما تو بازی های هیجانی فعالیت بدنی در حد یک ورزشکار المپیکی نیست و همین که ی کم بتونید فعالیت کنید برای ما کافیه.

 

باید نگران حضور در یک اتاق فرار باشیم؟

 

این بازی غالباً به منظور شبیه سازی «در دام افتادن افراد» طراحی شده‌اند و این موضوع باعث ایجاد حس ترس خواهد شد. اما واقعیت این است که اتاق‌های فرار از امنیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و مخصوصا در ایران به امنیت بازدیدکنندگان اهمیت زیادی داده شده است. البته در برخی موارد ایجاد حس ترس و وحشت، بخشی از این تجارت است تا علاقه‌مندان به حضور در این مراکز جذب شوند.

 

آسیب در اتاق فرار

 

آسیب در اتاق فرار

 

مراکز اتاق های فرار قصد ندارند تا با طراحی یک اسکیپ روم به مردم آسیب برسانند، بلکه هدفشان آن است که تجربه‌ای متفاوت از سرگرمی و هیجان را برای علاقه‌مندان به ارمغان آورند. از سوی دیگر اتاق‌های فرار نه‌تنها خطرناک نیست بلکه محیطی برای بالا بردن برخی توانایی‌ها است. برای مثال در اتاق فرار، توانایی شما در کار تیمی افزایش خواهد یافت، دقت و تمرکزتان بیشتر خواهد شد و قدرت حل مسئله در شما بهبود می‌یابد.

برای اینکه از امنیت اتاق‌های فرار اطمینان حاصل کنید، می‌توانید با کارکنان آن مرکز صحبت کند و اطلاعیه‌های ایمنی یک مرکز را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید قبل از ورود به اتاق‌ها، ترس‌های خود را با کارکنان یک اتاق فرار مطرح کنید تا پس از تایید آن‌ها با خیال راحت به بازی با دوستان و هم‌تیمی‌ها بپردازید.

فراموش نکنید که این بازی با اتاق وحشت متفاوت است و به طور کلی هدف آن ترساندن یا خطرناک بودن نیست. در نتیجه نیازی نیست تا نگران امنیت این مکان جذاب و هیجان‌انگیز باشید. اتاق فرار به گونه‌ای طراحی شده که پر از کارهای تیمی، فعالیت‌های فکری و بدنی و چالش‌های قابل حل با ایمنی بالا است. در حقیقت اگر اتاق‌های فرار خطرناک باشند یا امنیت مورد نیاز بازدیدکنندگان را فراهم کنند، خیلی زود طرفداران خود را از دست خواهند داد و بازدیدکنندگان هرگز به اتاق فرار باز نخواهند گشت. اما یکی از اهداف مهم اتاق فرار آن است که بازدیدکنندگان پس از یک تجربه سرگرمی در این اتاق، مجددا به اتاق فرار بازگردند و اتاق‌های فرار مختلف را تجربه کنند.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

اتاق های فرار پر طرفدار

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614