اتاق فرار در خانه

اتاق فرار در خانه

تا حالا توی خونتون رو تبدیل به اتاق فرار کردید؟؟؟

اتاق های فرار پر طرفدار

بهترین اسکیپ روم در خانه

 

اتاق فرار در خانه ی تجربه جذاب هست که در طی آن شما در یک اتاق کوچک و کمی خسته کننده گیر افتاده ایم، هر آیتمی را که ثابت نشده است به طور سیستماتیک بلند می کنیم و زیر آن را به امید کشف یک کد میگردیم. جمع کردن سرنخ ها برای امتحان کردن و جدا کردن کلید خارج از دسترس با عصبانیت شماره های یک قفل را به هم می کوبید و به دنبال آن راه رهایی از اتاق فرار در خانه میگردید.

فرار از اتاق یک لذت منحصر به فرد دارد که تا این لحظه تقریباً همه با آن آشنا هستند. در آخرین شمارش ، بیش از 1500 اسکیپ روم فقط در انگلستان بر اساس بازی های Exit وجود داشت.

در واقع مراجعه حضوری به اتاق فرار همیشه یک گزینه نیست ، چه به دلیل کمبود اتاق فرار محلی یا به دلیل رزرو کامل آنها یا مثلاً در حال حاضر کل کشور در قرنطینه است.

اگر هر کدام از اینها آشنا به نظر می رسد، خوش شانس هستید. تعداد زیادی بازی اتاق فرار وجود دارد که به شما اجازه می دهد از یک اتاق داخل خانه خود فرار کنید، بدون اینکه از کسی بخواهید در را از بیرون قفل کند و یک صندلی را زیر دسته قرار دهید.

 

باز کردن قفل

 

جادوی باز کردن قفل! راهی است که می تواند یک اتاق فرار را درست در میز ناهار خوری شما آماده کند، با چیزی غیر از مستطیل های کارت و ورودی های گاه به گاه روی تلفن یا رایانه لوحی با استفاده از برنامه همراه آن. هر مجموعه از یک تعداد کارت تشکیل شده است که در پشت آن اعداد و در قسمت جلوی آن تصاویر روشن وجود دارد.

شما با یک کارت شروع می کنید که موضوع را مشخص می کند (مثلا همه چیز از معابد غبارآلود گرفته تا سیرک های کارتونی وجود دارد) اما مهمتر از همه، پر از اعداد و حروف است. کارت های شماره گذاری شده مربوطه را در بین کارتها پیدا می کنید و آنها را بیرون می کشید و با کاوش در آن فضای بیشتری ایجاد می کنید. کارت ها ممکن است نشان دهنده یک در قفل شده باشد ، مکانیزمی که با یک معمای دیجیتالی روی برنامه یا موردی که برای فرار از آن نیاز دارید حل شده است. این موارد قلب بازی هستند. برای ترکیب آنها، مثلاً با استفاده از نوار فیلمبرداری در دستگاه VHS قدیمی، شما فقط می توانید شماره آنها را با هم جمع کرده و بررسی کنید که آیا کارت منطبق با مجموع وجود دارد.

بین جابجایی ناامیدانه در کارتها و تماشای دقیق کارتهایی که به دنبال شماره های پنهان هستند، آسان است تصور کنید که در حال جستجو برای یافتن سرنخ هستید. وقتی در بالا باز می شود تا اتاق کاملاً جدیدی نمایان شود، به همان اندازه واقعی هیجان انگیز است.

 

اتاق فرار در خانه

 

باکس اتاق فرار

 

در انتهای دیگر طیف (Escape Room in a Box) اتاق فرار در جعبه قرار دارد، که اتاق فرار را با انباشته کردن آن با اجزای متراکم روبروی شما می آورد. پاکت های سنگین، بلوک های ساختمانی و موارد مینیاتوری که با قفل های واقعی بسته شده اند. نواختن با بیت های متنوع هر چقدر سرگرم کننده باشد، همراهی با آنها بدون معماهای سخت تاثیر نخواهد داشت.

اجزای اسکیپ روم جعبه ای به طراحان این امکان را می دهد تا کمی بیشتر، به بیرون از جعبه فکر کنند. یکی وجود دارد که شما را ملزم می کند از یک وسیله خانگی استفاده کنید که بعید است از آن برای بازی های رومیزی دیگری استفاده کرده باشید. بعلاوه، چون همه چیز درست روی میز است، قوانین خارجی زیادی برای یادگیری وجود ندارد، به این معنی که شما می توانید این ویژگی را بدون توضیح در مقابل طرفداران اتاق فرار رها کنید و آنها می توانند به راحتی گیر کنند.

 

کارت اتاق فرارDeckscape 

 

گزینه ای سبک و قابل حمل با روحیه کتاب داستان نوستالژیک

کلیدها یا قفل های حلق آویز، بسیاری از راه حل های بازی چه در دنیا و چه در معادل مقوایی آنها - در نهایت به دنباله های کوتاه اعداد خلاصه می شوند. هر کارت پازل تمام اطلاعات لازم و یک سوال را ارائه می دهد. هنگامی که فکر می کنید جواب را دریافت کرده اید، فقط کارت را ورق می زنید تا ببینید آیا حق با شماست. هر جواب نادرستی هنگام رفتن مشخص می شود، سپس در پایان یک مجازات دو دقیقه ای به امتیاز شما اضافه می کند.

این از سرخوردگی درگیر شدن در یک پازل تنها جلوگیری می کند، و در نتیجه یک تجربه آرام ایجاد می کند که کمی خطی تر و با هدایت داستان است، با تصمیمات پیچیده و منشعب و حتی پایان های متعدد. Deckscape در نیمه راه یک بازی اتاق فرار و کتاب Usborne Puzzle Adventure قرار دارد - اگر آن سفرهای کتابخانه دوران کودکی را به خاطر بسپارید - اما این پازل ها هنوز هم به اندازه کافی جنون آمیز هستند.

 

اسکیپ روم در خانه

 

جستجوی سرنخ برای فرار

 

بازی بعدی ما پیشنهادی متفاوت با سایر گزینه های موجود در این لیست است، اما به همان سرگرم کننده ای می باشد. جستجوی سرنخ، یک اسکیپ روم واقعی است در مواجهه با قفل، تیم شروع به کار کرد و شروع به کار در یک بازی اسکیپ روم با سرمایه گذاری گسترده کرد که مردم می توانستند در خانه انجام دهند.

در هر صورت، با انبوهی از معماهای کاغذی همراه خواهید بود، به علاوه به یک وب سایت همراه دسترسی پیدا می کنید و در آنجا جواب های خود را وارد می کنید و فیلم ها را برای معرفی و پیشبرد داستان مشاهده می کنید. این یک فیلم زیبا و زیبا پیدا کرده است - فیلم های دوربین مدار بسته دانه ای، قلمه های روزنامه و عکس های ماهواره ای کپی شده - که به زیبایی با داستان جاسوسی علمی تخیلی سازگار است.

بعلاوه، چون در نهایت یک ورق A4 است، پس از پایان کار می توانید به راحتی به دوست خود بدهید یا ارسال کنید. بازیافت مهم است!

 

خروج از اسکیپ روم

 

مغز خود را با بهترین معماهای تجاری آزمایش کنید.

هر خروج مجموعه بازی ها در حال حاضر بیش از دوازده مورد دیگر وجود دارد - شامل یک "اتاق" واحد است، با انواع مختلفی از سطح دشواری و مضامین در سراسر مجموعه.

چه در حال جستجو در یک کابین وحشتناک باشید و چه در حال حل یک قتل در Orient Express، ستاره واقعی هر بازی Exit معماها هستند. یا همانطور که بازی اصرار دارد آنها را "معماها" صدا کند. به اندازه کافی منصفانه در اینجا برخی از چرخش های کنیاک واقعی وجود دارد ، مشکلاتی که باعث می شود شما یک دقیقه به طراحان نفرین کنید و لحظه دیگر نبوغ آنها را تحسین کنید. انتظار توهمات نوری و معماهای ساختمانی و همچنین راه حلهایی را دارید که از کل بدن شما استفاده می کنند و مهارتهای قیچی را که برای تهیه سرنخ بریزید آزمایش می کنند.

 

اتاق فرار در جعبه

 

خروج تنها بازی اسکیپ روم غیر قابل استفاده مجدد در این لیست است - هر مجموعه ای شما را برش می دهد و صفحه ها را بیرون می کشید اما مانند یک بازی روی صفحه قدیمی ، کاملاً ارزشش را دارد. پازل های آن از هر قسمت گاومیش استفاده می کند و درمحدوده کاری که می توانید با یک جعبه پر از کارت و کاغذ و ملفه اضافی گاه به گاه انجام دهید، فشار می آورد.

شما این احساس را بعد از اتاق فرار می دانید، جایی که در خیابان قدم می زنید و همه با هیجان یادداشت هایی را درباره کارهایی که انجام می دهند مقایسه می کنند. خروج، بازی اتاق فرار است که به احتمال زیاد این احساس را به شما می دهد.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (1)

به این مقاله امتیاز دهید

اتاق های فرار پر طرفدار

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614