باهوش شدن به وسیله بازی کردن

باهوش شدن به وسیله بازی کردن

بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای که شما را باهوش‌تر خواهند کرد

بازی افزایش هوش

 

می‌دانیم که بازی‌های سرگرم‌کننده می‌توانند مهارت و هوش شما را افزایش دهند. در نتیجه اگر سرگرم بازی‌های افزایش هوش شوید می‌توانید ذهن خود را قوی کرده و به فردی باهوش تبدیل شوید. در این مطلب به معرفی بازی‌های سرگرم‌کننده‌ که شما را باهوش‌تر خواهند کرد می‌پردازیم و جزییاتی را در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

 

بازی Super Mario Brothers

 

بازی Super Mario Brothers

 

طرفداران بازی Super Mario Brothers یا به قولی قارچ خور اگر روزی ۳۰ دقیقه این بازی را انجام دهند در مدت دو ماه انعطاف پذیری اعصابشان بهبود خواهد یافت و توانایی مغز افزایش می‌یابد. این بازی سلول‌های خاکستری مغز را تقویت می‌کند و حافظه را نیز بهبود می‌بخشد. این بازی برای افرادی که از اختلال استرس، اسکیزوفرنی یا بیماری‌های اعصاب رنج می‌برند یک کمک بزرگ خواهد بود و تاثیر خوبی بر هوش این افراد خواهد داشت.

 

بازی FitBrains

 

بازی FitBrains

 

بازی FitBrains در واقع یک بازی برای آموزش مغز است و اگر هر روز به مدت ۱۵ دقیقه این بازی را انجام دهید، حافظه، تمرکز و هوش شما بهبود خواهد یافت. شما می‌توانید برای درمان بیماری‌های روانی مانند پارکینسون و آلزایمر از این بازی استفاده کنید. FitBrains شامل بازی‌های حافظه‌ای، تصویری، تمرکزی، سرعتی، منطق و زبان است که همه از طریق سایت یا برنامه‌های گوشی‌های هوشمند قابل دسترس هستند.

 

بازی شطرنج

 

بازی شطرنج

 

بازی شطرنج یک بازی بی‌نظیر است که برای همه‌ی گروه‌های سنی پیشنهاد می‌شود. این بازی کاملا فکری بوده و مهارت‌های ریاضیاتی افراد را بهبود می‌بخشد. بازی شطرنج از گذشته تا حالا برای تقویت حافظه و هوش افراد توصیه می‌شد و یکی از بهترین بازی‌ها برای فعالیت مغزی افراد بزرگسال بالای ۷۰ سال است. بازی شطرنج در سیستم آموزشی برخی از کشورها نیز قرار داده می‌شود و برای افزایش هوش دانش آموزان اهمیت زیادی دارد.

 

بازی Tetris

 

بازی Tetris

 

اگر فکر می‌کنید که بازی‌های ویدیویی تاثیر خوبی بر مغز ندارند، بد نیست تا با بازی Tetris آشنا شوید. این بازی تاثیر مستقیمی بر بهبود عملکرد مغز و افزایش هوش شما خواهد داشت. البته این بازی کاملا قدیمی و نوستالژیک است اما اگر هر روز به مدت ۳ ماه این بازی را انجام دهید، خواهید دید که فعالیت مغز شما تا چه اندازه بهبود خواهد یافت. این بازی علاوه بر افزایش هوش شما به بهبود احساساتتان نیز کمک خواهد کرد و در حال حاضر نسخه‌های مختلفی از این بازی برای گوشی‌های هوشمند ارائه شده است که می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و بازی کنید.

 

بازی Monopoly

 

بازی Monopoly

 

این بازی هم یک بازی بسیار قدیمی و معروف است که در سراسر جهان مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. این بازی بیش از ۳۰ سال قدمت دارد. بازی Monopoly در کشور آمریکا ساخته شده و آموزش مالی را در زندگی واقعی به بازیکنان آموزش خواهد داد. این بازی برای تقویت هوش افراد گزینه‌ی خوبی بوده و اگر مدت زیادی را صرف این بازی کنید رفته رفته به یک فرد بسیار باهوش در زمینه اقتصادی و مالی و ریاضی تبدیل خواهید شد.

 

بازی روت (ROOT)

 

بازی ROOT

 

روت یک بازی در سبک ماجراجویی و جنگی است، در آن بازیکنان بر سر کنترل منطقه ای پهناور  به رقایت خواهند پرداخت. MARQISIUE) THE CAT) شرور و بسیار جاه طلب است و میخواهد با هدف کسب منابع و ثروت بیشتر  جنگل ها و مناطق وسیع را تصرف کند . بسیاری از موجودات و حیوانات جنگل با هم اتحادی تشکیل داده در جهت تقویت منافع خود علیه قوانین گربه ها ، در این راه دشوار ممکن است از (VAGABOND) هم کمک بگیرند . در همین حین EYRIE های افتخار آمیز فرمانده ای جدید پیدا کرده اند و امید دارند تا بتوانند با رهبر جدیدشان حق و حقوقشان را پس بگیرند . همه چیز برای یک رقابت نفس گیر فراهم شده است تا سرنوشت این دشت پهناور مشخص شود . هر بازیکن نقش یک گروه یا نژاد را بر عهده میگیرد. هر گروه از بازی قابلیت منحصر به فرد خودشان را دارند . هدف در این بازی این است که امتیاز گروهی به عدد 30 برسد  تا برنده اعلام شود. در این بازی 12 ناحیه وجود دارد که با درختان و مناطق سبز پوشیده شده اند بازیکنان باید بتوانند با کارت های مخصوص هر قسمت به کنترل مناطق بپردازند . بازی با 2 تاس انجام میشود و تاس از 1 تا 3 شماره گزاری شده است ، گروهی که امتیاز بیشتری نسیبش شود مهاجم است . و  آن گروهی که تعداد جنگجو و ساختمان بیشتری در آن منطقه داشته باشد میتواند در آن منطقه حرکت کند . بازیکنان با مدیریت چوب و نیرو و ساختمان در اختیار خود امتیاز کسب میکنند. در نهایت این بازی فوق جذاب تاثیر شگفت آوری در قدرت تمرکز و تجزیه تحلیل شما خاهد داشت. 

 

بازی اتاق فرار Escaperoom

 

بازی اتاق فرار

 

یکی از مهیج ترین بازی ها برای دوران قرنطینه و افزایش هوش شما اتاق فرار است. این بازی با گرافیک های مختلفی برای مخاطب ارائه شده است، که بدلیل درگیر کردن ذهن شما و تغییر اتاق ها در مراحل بالاتر، هرچه پیش بروید بازی برای شما جذاب تر می شود.

 

پیشنهاد ما برای بازی اتاق فرار چیست؟

 

اگر شما این بازی را در محیط واقعی مثل اتاق فرار انیگما تجربه کرده اید قطعا می دانید که باید به چه نکاتی توجه کنید اما اگر تابحال با اتاق فرار آشنایی ندارید باید بگوییم که:

ابتدا برای رد کردن مراحل این بازی باید صبور باشید. در بعضی از مواقع احتمال دارد که شماتمامی راه ها را امتحان کنید اما در به روی شما باز نشود، پس باید تمامی مراحلی که گذرانده اید را مرور کرده و بدنبال یک اشتباه از خودتان باشید.

با ورود به هر مرحله سعی کنید تمامی راه ها را بترتیب طی کنید و قسمتی را نیمه کاره رها نکنید. همین مورد باعث می شود که شما هیچ موردی را از قلم نندازید کلیدهای بازی را خوب به یاد بسپارید، چون ممکن است در مراحل بعدی نیز با آنها روبرو شوید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (1)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614