بازی ماجراجویانه

بازی ماجراجویانه

تو هم حس ماجراجویانه داری؟

بازی تیمی

 

بازی ماجراجویانه یا بازی فیزیکی و در کل ی بازی، فعالیتِ دارای چارچوبه، که معمولاً هدف از انجام اون تفریح و سرگرمیه و گاهی اوقات هم با اهداف آموزشی انجام می‌شه! بازی ها دارای اهداف، قوانین، چالش ها و نحوه تعامل هستن و گاهی بصورت انفرادی، گاهی تیمی و به لطف تکنولوژی و کامپیوترهای امروزی، گاهی آنلاین انجام می‌شن! تو بازی های مختلف بازیکن ها ممکنه افراد حرفه ای یا مبتدی باشن و ممکنه افرادی بعنوان تماشاچی نظاره‌گر بازی باشن و یا اینکه بازیکن ها تنها حاضرین میدان باشن.

 

بازی فیزیکی

 

بازی تیمی

 

اگه بخواید راجع به اسکیپ روم یا همون اتاق فرار بیشتر بدونید، شاید بد نباشه که اول با هم مراجعه کنیم به تعریف کلی بازی!

حالا می‌ریم سراغ بازی خودمون! اتاق فرار یه بازی ماجراجوییه که بصورت فیزیکی و تیمی انجام می‌شه. بازیکن ها به مجموعه انیگما مراجعه می‌کنن (در قالب یک تیم 3 تا 5 نفره)، بعد از اینکه مسئول بازی توضیحات لازم رو در رابطه با ماجرای کلی بازی و قوانین اون در اختیارشون قرار داد، داخل فضای اتاق (یا اتاق های به هم متصل) قرار می‌گیرن و بازی از اون لحظه شروع می‌شه! بازیکن ها برای زمان محدودی (مثلا 1 ساعت) فرصت دارن تا با پیدا کردن سرنخ هایی که داخل اتاق قرار داره، معماهایی رو پشت سر بذارن که باعث جلو رفتن داستان بازی و نهایتاً برنده شدن اونها می‌شه. در تمام این مدت، روند بازی و عملکرد بازیکن ها توسط اتاق کنترل تحت نظارت کامل قرار می‌گیره تا در مواقع نیاز راهنمایی های کوچیکی از روی مانیتورهای داخل اتاق ها به بازیکن ها داده بشه.

بازی اتاق فرار می‌تونه سناریوهای مختلفی داشته باشه. پیدا کردن هر کلید یا سرنخ، شاید صندوقچه یا قفسه ای رو باز کنه و از بخش جدیدی از داستان رونمایی کنه، اما مطمئناً شما رو با قفل ها و معماهای بعدی هم روبرو می‌کنه! ولی در مجموع، مهم ترین عاملی که باعث می‌شه بازیکن ها بتونن در زمان تعیین شده همه چالش ها رو پشت سر بذارن و برنده از اتاق بیرون بیان، همکاری و هماهنگی اونها با همدیگه و به عبارتی کار تیمیه! راستی اتاق فرار کرج هم سورپرایزای خفنی داره برای شما. اینو گفتیم که کرجیا نگران نباشن.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614