اتاق فرار مناسب با شرایط شما

اتاق فرار مناسب با شرایط شما

چطوری اتاق فرار درست و مناسب رو انتخاب کنین

انتخاب اتاق فرار مناسب

 

انتخاب یک اتاق فرار مناسب برای اولین بار می‌تونه سخت و گیج کننده باشه. واضحه که شما دلتون نمی‌خواد جای اشتباهی رو انتخاب کنین و پولتون هدر بره. پس باید کلی سوال مختلف تو ذهنتون باشه که باید چطوری اتاق فرار درست و مناسب رو انتخاب کنین؟ توی این مطلب می‌خوایم به شما کمک کنیم که بتونین به جواب سوالاتون برسین و تجربه خوبی از این بازی داشته باشین. پس نکات مهم انتخاب یک اتاق فرار مناسب با شرایط خودتون رو با ما بخونین.

بیاین با هم دیگه بریم و نکات مهم انتخاب یک اتاق فرار مناسب رو بخونیم تا ببینیم چه چیزایی هستن که باید بهشون توجه کرد و باید حتما از قبل درباره‌شون اطلاعات داشت. نکته‌های ما مثل همیشه خوب و کاربردی هستن! پس با ما بمونین.

 

محل اتاق فرار

 

محل اتاق فرار

 

حتما قبل از رزرو اتاق فرار، به محلی که اتاق فرار مورد نظرتون قرار داره دقت کنین. منطقه قرار گرفتن اتاق فرار به یک دلیل خیلی مهمه و این دلیل دسترسی خودتون و اعضای تیمتون به محل بازی اتاق فرار هستش که باید بتونین در وهله اول بهش برسین!! به نکاتی مثل جای پارک ماشین، دسترسی پیاده، امکانات اطراف اتاق فرار مثل کافه، رستوران و موارد دیگه هم حتما توجه کنین. این دلیل یکی از مهمترین دلایل ما برای افتتاح اتاق فرار برج میلاد بوده که تمامی این شرایط رو داره. دقیقا همون اتفاقی که تو افتتاح شعبه بعدی قراره بیفته و این شعبه قراره تو یکی از مجهزترین پاساژهای کشور افتتاح بشه. اتاق فرار ایران مال جدیدترین شعبه اتاق فرار انیگما می باشد.

 

قیمت اتاق فرار

 

قیمت اتاق فرار رو حتما قبل از رزروش بپرسین و مطمئن بشین که هزینه اعلام شده برای بلیطه یا قراره باز هم از شما پول اضافی بگیرن؟ هیچ کس دلش نمی‌خواد بعد از یه بازی طولانی و کلی هیجان، ورشکسته بشه! با توجه به بودجتون انتخاب کنین.

 

موضوع اتاق فرار

 

سبک داستانی اتاق فرارتون رو از قبل مشخص کنین تا غافلگیر نشین. شاید تو تیم تون یکی دو تا بچه باشه یا حتی بزرگترهاتون روحیه لطیفی داشته باشن و به هر حال ممکنه سبک ترسناک براشون مناسب نباشه! از هم تیمی‌هاتون بپرسین که چه جور داستانی براشون جذابه. می‌تونین به سراغ موضوعات مختلف برین. مثل: معمایی، کمدی، جنایی، اکشن و ...

 

سطح سختی اتاق فرار

 

سختی اتاق فرار

 

بعد از انتخاب موضوع، سطح سختی بازی و معماها هم خیلی مهمه که باید انتخابش کنین. اگه به این نکته توجه نکنین، ممکنه اصلا نتونین هیچ معمایی رو حل کنین و کل برنامه‌تون خراب بشه. اتاق‌های فرار همشون سطح سختی مشخصی دارن که باید قبل رزرو از مسئولش بپرسین. بعنوان مثال بازی تسخیر در اتاق فرار برج میلاد بالاترین سطح سختی معما رو داره و اگر تازه کار هستید برید اتاق قتل مرموز و بعدا با تسخیر خودتون رو ب چالش بکشید.

 

نظرات و امتیازات اتاق فرار

 

قبل از این که به یه اتاق فرار ناشناس و موردی که نمی‌شناسین اعتماد کنین، بد نیست نظرات و امتیازاتش رو بررسی کنین. شما از بین این نظرات می‌تونین اطلاعات زیادی درباره کیفیت محیط، استاندارد بودن معماها، نوع برخورد پرسنل با مشتریانشون و خیلی موارد دیگه به دست بیارین. هیچ کس مدیر یا راهنمای بداخلاق دوست نداره!

 

تعداد اعضای مجاز اتاق فرار

 

خیلی وقت‌ها همین موضوع کوچیک می‌تونه برنامه شما رو کلا خراب کنه. اگه قبل از رزرو به تعداد اعضای مجاز برای یه تیم اتاق فرار توجه نکنین، ممکنه مجبور بشین یکی دو نفر از افرادتون رو از لیست خط بزنید که باعث ناراحتی اون افراد بشه و اگر بذاریم همگی برید داخل کیفیت اون بازی خیلی میاد پایین چون فضا برای افراد گروه شما کم میشه.

 

گیم مستر اتاق فرار

 

گیم مستر

 

مهم‌ترین کسی که توی کل مدت زمان بازی کنار شماست، گیم مستر اتاق فرار هست، پس خیلی مهمه که این آدم از نظر اخلاقی بتونه با شما ارتباط مثبتی برقرار کنه و درست راهنماییتون کنه وگرنه هیچ وقت نمی‌تونین بازی رو تموم کنین. برای این مورد هم خیالتون راحت باشه چون ما با تمام انرژی میایم اتاق فرار انیگما تا بهترین لحظه رو برای شما بوجود بیاریم.

شما تا حالا تجربه اتاق فرار رو داشتین؟ به نظرتون نکات مهم انتخاب یک اتاق فرار مناسب چیه و چه نکته‌های دیگه‌ای رو باید قبل از رزرو رعایت کرد؟ برای ما از تجربتون بنویسین تا اطلاعاتمون بیشتر بشه.

 

زمان اتاق فرار

 

یه نکته خیلی مهم هم هست که خیلی وقتا بهش توجه نمیشه و اونم اینه، مدت زمانی که طول می‌کشه یک دور اتاق فرار تموم بشه چقدره؟! شاید تو ذهن شما بازی 1 ساعته باشه و برای همین مدت زمان هم برنامه ریزی کرده باشین ولی بعدا بفهمین که زمان بیشتری لازم دارین تا هم گروهیاتون رو جم کنید و توضیح بازی رو توسط گیم مستر بشنون و وارد بازی بشید!

 

عمومی یا خصوصی بودن اتاق فرار

 

این نکته رو خیلی‌ها نمی‌دونن و شاید گیر تله بیوفتن! بعضی از اتاق فرارها تیم‌هاشون عمومیه و قانونشون این جوریه که اگه تعداد افراد شرکت کننده به حد نصاب نرسه، با افراد دیگه‌ای که شما نمی‌شناسین ادغام‌تون می‌کنن تا تیم کامل بشه. اگه از این موضوع اطلاع نداشته باشین، حس خیلی بدی داره! یک سری دیگه هم اتاق فرار خصوصی داریم که براشون فرقی نداره شما چند نفرین و فقط باید بیشتر از حد نصاب تیم نباشین. اما خوبیه اتاق فرار انیگما اینه که شما رو با بقیه گروه ها نمیفرسته داخل بازی یا اجازه تیم سازی با غریبه رو به شما نمیده و این فقط برای امنیت و راحتی شماست که از اتفاقات ناخوشایند داخل اتاق فرار یا بعد از بازی جلوگیری کنیم.

 

نوع بازی‌ها و معماهای اتاق فرار

 

یک نکته خیلی ظریف برای انتخاب اتاق فرار هست و اون هم نوع بازی‌ها و معماهای اتاق فرار و شرایط مورد نیاز برای حل کردنشونه! بعضی جاها ممکنه به زور بازو یا بلند کردن وسایل سنگین نیاز داشته باشین و بودن یک ورزشکار یا مرد قوی توی تیم‌تون لازم باشه. همیشه همه معماها فکری نیستن. دقیقا مثل اتاق رویا که کاملا فانتزی و هیجانیه و باید دو نفر با آمادگی بدنی بالا با خودتون ببرید تا کم نیارید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

گیم مستر اتاق فرار

 

مهم‌ترین کسی که توی کل مدت زمان بازی کنار شماست، گیم مستر اتاق فرار هست، پس خیلی مهمه که این آدم از نظر اخلاقی بتونه با شما ارتباط مثبتی برقرار کنه و درست راهنماییتون کنه وگرنه هیچ وقت نمی‌تونین بازی رو تموم کنین. برای این مورد هم خیالتون راحت باشه چون ما با تمام انرژی میایم اتاق فرار انیگما تا بهترین لحظه رو برای شما بوجود بیاریم.

شما تا حالا تجربه اتاق فرار رو داشتین؟ به نظرتون نکات مهم انتخاب یک اتاق فرار مناسب چیه و چه نکته‌های دیگه‌ای رو باید قبل از رزرو رعایت کرد؟ برای ما از تجربتون بنویسین تا اطلاعاتمون بیشتر بشه.

 

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

ارمان ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

من. میخوام. واسه. اولین بار ب اتاق فرار بروم. خیلی چیزا شنیدم واقعا معرکس حس خوبی تجربه جدیدی داره. فقط واسه. اولین بار. چ اتاقی رو انتخاب کنیم. مناسبه کمک کنین

09120030269 09120036614