سرگرمی دسته جمعی باحال

سرگرمی دسته جمعی باحال

ی جمع باحال تو اتاق فرار

سرگرمی دسته جمعی باحال

 

حتما خیلی پیش اومده که با دوستاتون تماس بگیرید یا اونا با شما تماس بگیرن تا یه برنامه دسته جمعی بیرون از خونه جور کنید، که هم دیدارها تازه بشه و هم تفریحی کرده باشید و از بی حوصلی در بیاید. حتما خیلی اوقات پای تلفن به هم گفتید: "حالا اول یه جا جمع بشیم، بعد تصمیم می‌گیریم کجا بریم"! خب تجربه نشون داده که معمولاً این تصمیم گیری ها چون با استرس و محدودیت زمانی همراه هست به جای خاصی ختم نمیشه!  پس چه بهتر که از قبل بدونید چه برنامه های تفریحی تو شهر شما وجود داره که براتون تکراری یا حوصله سر بر نیست و می تونه چند ساعتی شما و دوستاتون رو سرگرم کنه. یکی از تفریحات سالمی که تو سالهای اخیر تو کشورهای مختلف مورد استقبال قرار گرفته و خیلی ارزش امتحان کردن داره، اتاق فرار هست!

 

سرگرمی گروهی در اتاق فرار

 

اگه تا حالا به مجموعه انیگما اومده باشید که خب مطمئناً با سیستم بازی های اتاق فرار آشنایی دارید، اما به صورت خلاصه برای اونهایی که تا حالا اتاق فرار بازی نکردن توضیحی ارائه میدم: اتاق فرار یه جور سرگرمی گروهیه، که توش گروهی از افراد داخل یک اتاق قرار می‌گیرن، در اتاق قفل میشه و به اونها گفته میشه که برای خروج از اتاق باید مجموعه ای از معماها رو در زمان مشخص حل کنن! یکی از قشنگ ترین جنبه های این بازی، همین گروهی بودنش و ضرورت کار تیمیه، یعنی همه باید برای یک هدف با هم همکاری کنن تا به نتیجه برسن، چون اگه غیر از این باشه داستان بازی پیش نمی‌ره و زمان گروه تموم میشه!

این فیلمای هیجانی هالیوودی رو دیدید که قهرمان داستان تو آخرین دقیقه ها موفق میشه از مهلکه در بره؟ حالا فرض کنید این بار این شمایید که در نقش قهرمان های یک داستان هیجان انگیز واقعی قرار گرفتید و دقیقا مثل همون فیلما، زمان بزرگ ترین رقیب شماست! برای اینکه زمان رو شکست بدید باید تیز و هوشیار باشید و توی تیم هماهنگی بوجود بیارید، تا سرنخ های درست رو به موقع پیدا کنید، معماها رو حل کنید و قفل ها رو یکی یکی باز کنید و از اتاق خارج بشید. این سری شما دیگه فقط تماشاگر نیستید، خودتون هم بخشی از داستانید!

 

با کیا بریم تفریح؟

تفریح دسته جمعی با دوستان

 

همیشه وقتی قراره یه گروه تصمیم بگیرن که چه برنامه تفریحی داشته باشن، بحث اختلاف نظرها هم مطرحه. ممکنه در مورد یه برنامه خاص، سلیقه افراد با هم متفاوت باشه و اگه حتی یه نفر زیاد بهش علاقه نشون نده، می تونه باعث بشه بقیه هم کمتر لذت ببرن! اما اتاق فرار از اون دسته فعالیت هاییه که احتمالش کمه کسی بهش علاقه نشون نده! تجربه واقعی و متمایز اتاق فرار و حس هیجانی که از لحظه به لحظه بودن تو اتاق بوجود میاد، به سن افراد محدود نمیشه، همه می‌تونن باهاش ارتباط برقرار کنن! فقط کافیه افرادی که باهاشون داخل اتاق قرار می‌گیری کسایی باشن که دوسشون داری و از اینکه در کنارشون باشی لذت می بری! پس اگه این سری دنبال یه تفریح دسته جمعی متفاوت و هیجان انگیز بودید، نمی‌خواد خیلی جست و جو کنید، اتاق فرار رو به یاد بیارید!

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614