لباس مناسب اتاق فرار

لباس مناسب اتاق فرار

برای اتاق فرار چی بپوشیم

لباس مناسب اتاق فرار چه لباسی است؟

 

این یکی از بزرگترین سوالایی که شما قبل رفتن به اتاق فرار از خودتون و دوست و مسئول اتاق فرار میپرسید. حقم دارید چون تم اتاق های فرار باهم فرق داره و از طرف دیگه هم مراحل متفاوت بازی ها و اضافه شدن مرحله فرار تو انتها یا حین بازی هم عوامل موثری برای دودل کردن شماست. مثلا ما همیشه به مشتریا میگیم اگه برای اتاق رویا و نجات سولاریس لباس ورزشی و راحت نداشته باشید همون اول بازی رو وا دادید و احتمالا به شما هم خوش نگذره.

 

انتخاب لباس اتاق فرار

 

اتاق فرار در واقع اتاقی با فعالیت‌های بدنی است. در واقع شما وارد یک پازل خواهید شد و احتمالا مجبور می‌شوید تا اقدامات مختلفی در این اتاق انجام دهید. در نتیجه نیاز است تا در اتاق فرار خم شوید، بنشینید، در مواردی کف زمین را بررسی کنید یا حتی زانو بزنید. در نتیجه برای این که بتوانید این اقدامات را انجام دهید لازم است تا لباس‌های راحتی به تن داشته باشید. در واقع لباس راحت به شما احساس راحتی بیشتری را در زمان بازی خواهد داد و باعث خسته شدن زودهنگام نمی‌شود. در نتیجه لباس‌های رسمی نپوشید و لباسی را انتخاب کنید که بسیار راحت باشد و نگران خراب شدن یا کثیف شدن آن نباشید.

صندل یا کفش‌های کتانی هر دو می‌توانند انتخاب خوبی برای یک اتاق فرار باشند اما کتانی گزینه‌ی بهتری است زیرا ممکن است زمان طولانی را راه بروید یا بایستید در نتیجه کفشتان باید بسیار راحت باشد. معمولا محیط اتاق‌ فرار کمی سرد هستند، در نتیجه بد نیست یک ژاکت یا بلوز ضخیم به همراه داشته باشید و در موارد مورد نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

 

تو اتاق فرار چی بپوشیم؟

 

لباس اتاق فرار

 

راحتی خود را در اولویت قرار دهید و لباسی را بپوشید که بتوانید با آن آزادانه حرکت کنید و حواستان را پرت نکند. پس لباس شما باید به گونه‌ای باشد که با وظایفتان در اتاق فرار تداخل نداشته باشد. از اکسسوری مانند گردنبند استفاده نکنید و سعی کنید موهای خود در راحت‌ترین شکل ممکن قرار دهید. در واقع باید از هر چیزی که باعث حواس پرتی شما می‌شود دوری کنید زیرا اتاق فرار یک اتاق مد نیست؛ پس ذهن خود را از شیک بودن و زیبا بودن دور کنید.

به طور کلی باید لباسی را انتخاب کنید که ذهن شما را درگیر نکند و بتوانید کاملا روی بازی تمرکز کنید. در واقع اتاق فرار یک اتاقی است که برای موفقیت در آن نیاز به تمرکز بالا، هوش و مهارت دارید. پس باید لباس شما به گونه‌ای باشد که ذره‌ای از ذهنتان را به خود مشغول نکند و بالاترین راحتی را برایتان به ارمغان آورد. پوشیدن یک لباس مناسب و راحت بر موفقیت شما در اتاق فرار تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

 

فعالیت‌هایی برای بالا بردن عملکرد مغز در اتاق فرار

 

برای اینکه هوش بالایی داشته باشیم و ذهنمان عملکرد خوبی را ارائه دهد، باید مغز خود را پرورش دهیم. در نتیجه بدون آموزش، مغز نمی‌توانید بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشید. اما چگونه می‌توان مغز را آموزش داد و ذهن را برای بهترین عملکرد پرورش داد؟ در انیگما فعالیت‌هایی را برای بالا بردن عملکرد مغز در اسکیپ روم معرفی خواهیم کرد.

 

پازل

 

پازل

 

یک معمای خوب می‌تواند برای مغز شما بسیار مفید باشد. پازل یکی از گزینه‌هایی است که مغز را پرورش می‌دهد و ذهن را برای بازی‌های فکری مانند اتاق فرار آماده می‌کند. انتخاب پازل‌های دشوارتر، همیشه یک روش خوب برای تمرین مغز شما است و انجام دادن پازل در صبح مزایای قابل توجهی برای مغز دارد. نکته کلیدی در اتاق فرار، تشخیص الگوها است و پازل می‌تواند در این زمینه به مغز کمک کند.

 

بازی‌های فکری

 

بردگیم

 

اتاق فرار دقیقا مانند یک بازی فکری یا بردگیم است. در نتیجه هرچه بیشتر بازی‌های فکری مختلف را انجام دهید مغز شما عملکرد بهتری در این زمینه خواهد داشت. پس یک روش پرورش مغز برای موفقیت در اتاق فرار، انجام بازی‌های فکری است و این موضوع در سرعت فکر و نتیجه‌گیری شما نیز تاثیر خوبی دارد. همچنین به لطف بازی‌های فکری، شما توانایی‌هایی بیشتری برای بازی در اتاق فرار بدست خواهید آورد و بسیار تیز خواهید بود. چالش‌هایی که در درون یک بازی فکری پیدا می‌کنید، می‌تواند به شما انگیزههای ذهنی برای غلبه بر چالش‌های دنیای واقعی را به ارمغان آورد.

 

حل جدول

 

حل جدول

 

حل کردن جدول برای حافظه و تقویت ذهن بسیار خوب است در نتیجه تا می‌توانید در وقت‌های آزاد خود، جدول حل کنید. حل کردن جدول، به کشف سرنخ‌ها در اتاق فرار نیز کمک خواهد. هر چند که حل جدول یک سرگرمی سنتی است اما هنوز بهترین راه برای تقویت مغز در پیدا کردن سرنخ‌ها خواهد بود. شما می‌توانید برای افزایش عملکرد مغز خود از جدول کلمات یا جدول اعداد مانند سودوکو استفاده کنید که اپلیکیشن‌های موبایل آن نیز وجود دارند و می‌توانید این جدول‌ها را در گوشی‌های موبایل انجام دهید.

 

بازی‌های کامپیوتری معمایی

 

بازی‌های کامپیوتری معمایی یا به قولی Hidden Object نیز مشابه یک اتاق فرار هستند. هرچه بیشتر این بازی‌ها را انجام دهید، بیشتر در پیدا کردن سرنخ‌ها و پیدا کردن راه حل‌ها موفق خواهید بود. بازی‌های کامپیوتری معمایی، چالش‌هایی را برای مغز ایجاد می‌کنند و مغز ناچار است تا با این چالش‌های روبرو شود و هرچه زودتر آن‌ها را حل کند. پس اگر می‌خواهید مغز خود برای چالش‌های مختلف آماده کنید، بهترین کار، بازی‌های کامپیوتری معمایی Hidden Object است. البته بازی‌های معمایی Hidden Object زیادی برای گوشی‌های هوشمند نیز ارائه شده که در این میان می‌توان به بازی Forever Lost یا مواردی از این قبیل اشاره کرد.

اتاق رویا برج میلاد و اتاق نجات سولاریس اتاق فرار ایران مال همونجاییه که لباس اتاق فرار مخصوص به خودش داره و شما باید آماده 60 دقیقه فعالیت بدنی باشید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (3)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614