افزایش شانس فرار از اتاق فرار

افزایش شانس فرار از اتاق فرار

موفقیت در 60 دقیقه اتاق فرار

خروج از اتاق فرار

 

بسیاری از مردم معتقدند که خوب بودن در اتاق های فرار مسئله ای عالی برای حل معماها است. اگرچه این مهارت مفیدی است که باید در اتاق فرار داشته باشید ، اتاق فرار یک بازی تیمی است. کلید اصلی فرار استفاده از استراتژی هایی است که تیم شما را به همکاری با هوشمندانه ترین و کارآمدترین روش ممکن وا دارد. اگر از بهترین روشهای موفقیت برای فرار از اتاق فرار آگاه نباشید، اتاقهای فرار ممکن است بسیار دشوار باشد.

این مقاله شما را در استراتژی های اصلی راهنمایی می کند تا به شما و بقیه اعضای تیم خود کمک کنید تا از اتاق فرار کنند.

 

اتاق فرار

 

برقراری ارتباط

 

چرا باید وارد اتاق فرار شوید و فراموش کنید که یک تیم کامل در آنجا برای کمک به شما وجود دارد؟

دو مغز بهتر از یک مغز است، بنابراین تا آنجا که می توانید از آنها استفاده کنید! اگر سرنخی پیدا کردید، حتماً این را با بقیه اعضای گروه خود در میان بگذارید. بسیار ممکن است که آنها قطعات دیگری از پازل را داشته باشند که به سرنخ شما متصل می شوند.

بعلاوه، اگر با سرنخ یا معمای خاصی گیر کرده اید، از بقیه تیم خود کمک بخواهید! گاهی اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید یک چشم دیگر است که چیزها را متفاوت می بیند. اینکه از دوستان خود کمک بخواهید را از خود دریغ نکنید.

 

اتاق رو زیر و رو کن

 

در اتاق فرار، همه چیز را بالا پایین کنید، درهای پنهان، گاوصندوق زیرا سرنخ ها به طرز فریبنده ای در هر اتاق فرار پنهان شده است. این بدان معناست که نگاه ویژه به محیط اطراف خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. موارد زیادی وجود دارد که به چشم می آید-همه چیز را برگردانید و ممکن است یک سورپرایز دلپذیر پیدا کنید. فقط مطمئن شوید که همه اتاق فرار زیر و رو کرده اید، اگر معما حل نمی شود مطمئن باشید که خوب نگشته اید.

 

خروج از اتاق فرار

 

حل معما گروهی

 

شما فقط 60 دقیقه در اتاق فرار فرصت دارید ، بنابراین استفاده موثر از منابع خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با ارزش ترین منابع شما در اتاق فرار چیست؟ هم تیمی ها

با پرهیز از هرگونه کار تکراری، تیم خود را کارآمدتر کنید. اعضای تیم باید در کل اتاق پخش شوند و به دنبال سرنخ ها و معماهای مختلف برای حل آنها باشند. اگر چندین نفر وقت زیادی را در قسمت های خاصی از اتاق بگذرانند، شما ممکن است دیگر سرنخ های مهم را از دست بدهید.

 

اتاق های فرار

 

در صورت نیاز از کمک گیم مستر استفاده کنید

 

اگرچه اتمام یک اتاق فرار بدون کمک یک کار بسیار سخت است، اما انجام چنین کاری بسیار بعید است. برای استفاده از سرنخ های خود غرور زیادی نداشته باشید! تقریباً در هر بازی فرار از اتاق، گروه شما در جایی به بن بست می رسد که شما نمی دانید چگونه پیش بروید، در صورت نیاز از کمک استفاده کنید!

اگر هنوز در انتظار اولین فرار موفق خود از بازی های اتاق فرار هستید، امیدواریم مقاله اتاق فرار انیگما به شما کمک کند تا به آن مرحله برسید. دفعه دیگر که وارد اتاق فرار ترسناک شدید، این استراتژی ها را در ذهن داشته باشید و آماده اجرا باشید.

زمان در حرکته. موفق باشید

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614