بردگیم یا بازی رومیزی اتاق فرار

بردگیم یا بازی رومیزی اتاق فرار

اتاق فرار رو توی خونتون بازی کنید

بردگیم اتاق فرار

 

در کمال تعجب شما در یک اتاق عجیب و غریب بیدار شده اید که ظاهراً راهی برای نجات ندارید، یک پیانوی قدیمی، چند صندلی میله ای، و یک یادداشت دست نویس مرموز بر روی میز وجود دارد. بیایید در بهترین بردگیم رومیزی اتاق فرار گیر بیفتیم؟

فکرشو کنید که این معماها توسط همون کسی طراحی شده که شما رو حبس کرده. شما چکار خواهید کرد؟ آیا ایده هایی در مورد نحوه فرار خود و خانوادتون دارید؟

آیا از بازی لذت می برید که بتواند شما را به کاتاکومب های نفرین شده، یا یک جنگل مرموز، یا به فضا هدایت کند، یا اینکه به عنوان یک عامل خاص بازی می کنید؟ اگر در این ژانر تازه کار هستید ، در اینجا اولین گزینه بسیاری از بازیکنان و حتی افراد حرفه ای است که اتاق های خود را اداره می کنند.

چه کسانی از بازی های رومیزی اتاق فرار لذت می برند؟

اگر از طرفداران پازل، معماها و اتاق های فرار در زندگی واقعی هستید، در اینجا بهترین بازی های رومیزی اتاق فرار وجود دارد که می توانید در خانه بازی کنید. این بازی ها از انواع معمایی مشابه در اتاق فرار استفاده می کنند و قطعاً بازی کردن آنها بعدا شما را برای موفقیت در اتاق های فرار واقعی آماده می کنند.

انیگما 7 بازی رومیزی اتاق فرار را برای شما آورده است:

مشاهده خواهید کرد که بسیاری از این بازی های اتاق فرار اخیراً ارائه شده اند. بردگیم اتاق فرار یک روش مقرون به صرفه برای داشتن یک شب بسیار سرگرم کننده با یک گروه از دوستان یا خانواده و حتی تکنفره است.

 

بازی رومیزی اتاق فرار

 

Escape the Room (2016)

 

Escape the Room

 

شامل حل معما، باز کردن قفل پاکت ها برای پیشرفت در داستان، مانند بازی های مشابه اتاق فرار طراحی شده است. وقتی فکر کردید معما را حل کرده اید، می توانید از چرخ حل موجود استفاده کنید تا درست بودن آن را بررسی کنید و در این صورت، می توانید پاکت را باز کرده و از اجزای داخل آن برای ادامه بازی استفاده کنید تا به پایان داستان برسید. آیا قادر به فرار از اتاق خواهید بود؟

حل این سری از بازی ها آسان ترین مورد از بین لیست های موجود است و به همین دلیل برای بازی های مبتدی یا خانواده هایی که شاید کمتر با بازی های رومیزی و اتاق فرار آشنایی کمتری دارند توصیه می شود.

 

Deckscape (2017)

 

Deckscape

 

Deckscape فقط شامل یک دسته 60 کارته است که شما آنها را باز می کنید و یکی یکی آنها را ورق میزنید و از سایر بازی های رومیزی اتاق فرار جمع و جورتر و قابل حمل تر است. کارت ها به شما یک معما می دهند و از شما می خواهند که انتخاب کنید. گزینه ها را می توان با گروه بازیکنان خود مورد بحث قرار داد و هنگامی که تصمیم شما برای انتخاب به پایان رسید، کارت را ورق می زنید تا درستی معما را بررسی کنید.

این مجموعه ساده ترین بردگیم اتاق فرار و از بین بازی های اتاق فرار ارزانترین هستند و از نظر اندازه کوچکترین سایز را دارند.

 

Escape Room: The Game (2016)

 

Escape Room: The Game

 

این سری از بازی های رومیزی اتاق فرار دارای 4 اتاق فرار مختلف است که همگی به طور معمول مضمون "اتاق فرار" را دارند. فرار از زندان، ویروس، قتل مرموز و یک اتاق در کلبه وحشت قرار دارد. اگر شخصاً به هر اتاقی رفته باشید، احتمالاً حداقل یکی از این موضوعات را دیده اید.

همچنین با باتری کار می کند که از 60 دقیقه شمارش معکوس دارد و دارای اسلات های کلیدی است که برای حل معما نیاز به یک نظم خاص و ترکیبی از کلیدهای منحصر به فرد دارد. این بازی بسته به اینکه در کدام اتاق فرار بازی می کنید دارای سطح دشواری متفاوتی است، بنابراین می توانید با یک اتاق راحت تر کار را شروع کرده و  رفته رفته سخت می شود.

 

Escape Room in a Box (2016)

 

Escape Room in a Box

 

Escape Room in a Box تنها بازی است که به جای رمزگشاها، چرخ های محلول یا برنامه های موبایل از اجزای واقعی قفل شده فیزیکی استفاده می کند. همچنین بیشتر از دیگر بازی های این لیست بر مواردی مانند اشیا پنهان تأکید دارد.

مانند Escape Room: The Game، این بازی در گرفتن اصل و هویت اتاق های فرار بسیار عالی عمل می کند. گنجاندن قفل های فیزیکی واقعی باعث می شود که احساس کنید واقعا در اتاق فرار هستید. این یکی از نظر دشواری متوسط ​​است، اما انواع مختلفی از معماها وجود دارد و برخی از آنها هستند که می توانند مبتدیان را درگیر و کمک کنند.

 

Escape Tales (2018)

 

Escape Tales

 

این بازی از بازی های دیگر جالب تر است. اولاً، این بازی بسیار عالی است و برای تکمیل آن به 2 یا 3 جلسه نیاز است، برخی از موضوعات پخته تر است که ممکن است برای برخی از افراد دشوار باشد. اگر بتوانید چندین شب بازی را برای تکمیل این فرار برگزار کنید، این یکی از بهترین گزینه ها است. همچنین، این داستان بیشتر از دیگران در این لیست داستان محور است.

در داستان فرار: بیداری، شما نقش پدری را بازی می کنید که سعی دارید دخترتان را از کما 2 ماهه بیدار کنید. در طول سفر، تصمیمات دشواری زیادی برای تصمیم گیری وجود دارد که همگی نقشی دارند که در کدام یک از پایان های شما قرار خواهد گرفت. این بازی از نظر دشواری معما در محدوده متوسط است و فقط برای مخاطبان بالغ توصیه می شود.

 

Exit: The Game (2017)

Exit بازی شامل یک چرخ پازل شبیه به سری Escape the Room است که در بالا ذکر شد. برای حل معما و حرکت در داستان ، باید یک کد را وارد چرخ حل کنید ، با این حال ، سری Exit تمایل دارد شما را با اطلاعات زیادی بارگیری کند و در مقایسه با بسیاری از موارد ، جهت کمتری به شما در مورد راه حل می دهد. بازی های دیگر اینجا این بازی ها می توانند از سخت ترین بازی های این سبک باشند ، بنابراین ممکن است بخواهید از بازی های سختگیرانه دوری کنید ، مگر اینکه خیلی باتجربه باشید. همچنین ، بر خلاف بیشتر بازی های این لیست ، اجزای موجود در این بازی به معنای تخریب ، برش و کشیدن اجزای سازنده هستند که باعث می شود امکان انتقال به دوست یا اهدا وجود نداشته باشد، مخرب هستند.

 

Unlock! (2017)

این بازی رومیزی از این نظر شبیه Deckscape هست که فقط از یک دسته کارت استفاده می کند اما در Unlock پشتیبانی از برنامه تلفن وجود دارد که به نگه داشتن زمان، امتیاز و دادن سرنخ های صوتی / تصویری مبتنی بر زمان و کد ورودی برای باز کردن قفل درب ها یا حل معما کمک می کند. تجربه استفاده از این کارتها و برنامه همراه آن یک تجربه عالی است.

این مجموعه ماجراهای کاملاً چالش برانگیز و منحصر به فردی را ارائه می دهد، اما برای حل این مشکل ماجراهای ساده تری را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند سیستم و نوع معمایی که با آن روبرو هستید را یاد بگیرید. از همه بهتر ارزان، جمع و جور و غیر قابل تخریب هستند.

مجموعه اتاق فرار انیگما با استفاده از جدیدترین طراحی برای اتاق های فرار خود، محیطی شاد و پر از غافلگیری را برای شما فراهم کرده است و به زودی کافه بردگیم انیگما هم راه اندازی خواهد شد.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614