کارهای غیرمجاز در اتاق فرار

کارهای غیرمجاز در اتاق فرار

این کارها را در اتاق فرار انجام ندهید....

تقلب بازی اتاق فرار

 

وقت آن رسیده که اشاره کرچکی به تقلب بازی اتاق فرار و تجهزات اتاق فرار کنیم تا شما بیشتر با لوازم اتاق فرار آشنا بشوید. لازم این یازی اتاق فرار یکی از سرگرمی‌های محبوب میان مردم است و در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیار از افراد در گروه سنی‌های مختلف قرار گرفته است. اما برخی از افراد نمی‌دانند که در اتاق فرار باید چگونه رفتار کنند و این موضوع می‌تواند بر عملکرد کل یک گروه تاثیر بگذارد. اگر می‌خواهید در بازی‌ها و سرگرمی‌های اتاق فرار عملکرد خوبی داشته باشید، باید قوانین و مقررات بازی اتاق فرار را به خوبی بشناسید و بدانید که کارهای ممنوعه در اتاق فرار را نباید انجام دهید. البته هر اتاق فرار قوانین خاص خود را دارد در نتیجه باید قبل از شروع بازی تمامی قوانین را در ذهنتان مرور کنید. در ادامه خواهیم گفت که چه کارهایی را نباید در اتاق فرار انجام دهید.

 

لوازم اتاق فرار

 

کارهای ممنوعه در اتاق فرار

 

به لوازم ممنوعه‌ی اتاق فرار دست نزنید

 

در اتاق فرار چندین مورد وجود دارد که نباید به آن‌ها دست بزنید. البته در اتاق فرار به این موارد ممنوعه اشاره شده است و باید دقت بالایی داشته باشید تا اصلا این موارد را لمس نکنید. در واقع تعامل با موارد ممنوعه می‌تواند عواقبی داشته باشد و انجام مکرر آن حتی می‌تواند منجر به اخراج از بازی شود. در نتیجه به این نکته توجه داشته باشید.

 

تجهیزات موجود در اتاق فرار را تخریب نکنید

 

بدترین کار در اتاق فرار آن است که به تخریب لوازم و تجهیزات بپردازید. اصلا نباید لوازم موجود در اتاق فرار را بشکنید یا به بخش‌های مختلف اتاق آسیب برسانید. اتاق فرار کاملا دکوراسیون شده است و چیدمان خاصی دارد در نتیجه حق ندارید چیدمان را بهم بزنید یا بر روی مبل بایستید.

 

اتاق فرار ممنوعه

 

از گوشی هوشمند استفاده نکنید

 

در اتاق فرار استفاده از گوشی ممنوع است. شما اصلا حق ندارید در اتاق فرار گوشی هوشمند به همراه داشته باشید و باید تماما بر روی بازی تمرکز کنید. البته در برخی اتاق‌های فرار اجازه‌ی استفاده از گوشی هوشمند به تیم‌ها داده می‌شود اما در اکثر اتاق‌های فرار استفاده از گوشی ممنوع اعلام می‌شود زیرا امکان پیدا کردن برخی سرنخ‌ها در اینترنت وجود دارد. پس قبل از بازی از این قانون مطلع شوید.

 

تجهیزات اتاق فرار را با خود نبرید

 

اجازه ندارید هیچ لوازمی از اتاق فرار بردارید، در جیبتان بگذارید و با خود ببرید. در واقع هر لوازمی که در اتاق فرار چیده شده، سرنخ است و برداشتن آن‌ها می‌تواند باعث بهم خوردن بازی برای تیم‌های بعدی شود. پس هرگز چیزی را در جیب خود نگذارید زیرا ممکن است فراموش کنید آن را تحویل دهید.

 

اتاق فرار تک نفره

 

شاید حل معما در اتاق فرار برایتان شیرین باشد اما بازی زمانی لذت بخش می‌شود که به صورت تیمی، معماها را حل کنید. در واقع فقط شما نیستید که می‌خواهید از اتاق فرار لذت ببرید بلکه بقیه‌ی هم‌تیمی‌هایتان نیز برای تفریح و سرگرمی آمده‌اند و دوست دارند تا در موفقیت‌ها شریک شوند پس هرگز در تیم اتاق فرار خود، تک‌روی نکنید.

 

قفل های اتاق فرار

 

در تیم جر و بحث نکنید

 

اتاق فرار یک تفریح و سرگرمی است در نتیجه باید اوقات خوشی را در کنار هم سپری کنید. پس هرگز در بازی‌های اتاق فرار جر و بحث نکنید و سعی کنید از کنار هم بودن و حل معماها لذت ببرید تا بیشتر به خودتان و هم‌ تیمی‌ها خوش بگذرد.

 

تقلب در اتاق فرار

 

یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید در اتاق فرار انجام دهید این است که این تفریح را برای دیگران خراب کنید. تقلب کردن می‌تواند این سرگرمی را برای تمام اعضای تیم بهم بزند. در نتیجه اینکه سرنخ‌ها را در اینترنت جستجو کنید تا پیروز شوید، چندان خوشایند نیست زیرا هدف از اتاق فرار لذت بردن تیمی از حل معما است. مخصوصا اگه اون بازی اتاق فرار ترسناک باشه.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (2)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614