بهترین بازی های ترسناک جهان

بهترین بازی های ترسناک جهان

تجربه واقعی ترس در منزل

بهترین بازی‌های ترسناک برای موبایل

 

بازی های ترسناک همواره دارای مخاطبان بسیاری هستند؛ این بازی ها در سراسر جهان توسط ده ها استودیو تولید شده و میلیون ها مخاطب را به خود اختصاص داده اند. در این مطلب قصد داریم تا به سراغ معرفی تعدادی از بازی های ترسناک برای اندروید برویم. بازی هایی که بتوان به سادگی آنها در تعداد زیادی از گوشی های اندرویدی و آیفون نصب و تجربه کرد.

تصمیم گرفتیم تا بازی هایی را در این مطلب قرار دهیم که تا جای ممکن امکان نصب آنها در گوشی های هوشمند متعدد ممکن بوده اما باید در نظر داشته باشید که اکثر عناوین دارای محدودیت سنی حداقل 16 سال هستند. پس از نصب این بازی ها برای گوشی های نوجوانان و کودکان خودداری کنید. با معرفی تعدادی از برترین بازی های ترسناک اندروید همراه ما باشید.

 

بازی Five night at freddys 2

 

Five night at freddys 2

 

بازی Five night at freddys 2 در سبک مبارزه برای بقا و وحشت است که برای اولین بار در سال 2014 از سوی Scottgames معرفی و منتشر شد. در بازی Five night at freddys 2 شما در نقش نگهبان یک پیتزا فروشی نفرین شده هستید که باید از 12 شب تا 6 صبح به حفاظت از رستوران بپردازید. شما با دوربین های مدار بسته حرکت عروسک ها را نظاره کرده و باید مراقب تحرکات عجیب آنها باشید!

 

بازی Detention

 

Detention

 

در بازی Detention به یک داستان متفاوت می پردازیم؛ در این بازی شما در نقش دو دانش آموز، در جریان انقلاب سال 1960 در تایوان هستید که برای کشف یک مسئله وحشتناک به یک یتیم خانه رفته اما در آنجا حبس می شوید. حال باید تلاش کنید تا مانند بازی های اسکیپ روم، با توجه به سرنخ ها راهی برای خروج از این یتیم خانه ترسناک پیدا کنید. این بازی برای سن بالای 17 سال توصیه شده است.

 

بازی In To The Dead 2

 

In To The Dead 2

 

تا چه حد به کشتار زامبی ها در محیطی ترسناک برای بقا علاقه دارید؟ بازی In To The Dead 2 می تواند این نیاز شما را ارضا کند. بازی In To The Dead 2 پنج سال پس از عرضه نسخه اول آن که با موفقیت های بسیاری همراه بود منتشر شد. این بازی در سال 2019 برای پلتفرم اندروید منتشر شده و شما را در یک محیط باز، در برابر زامبی ها قرار می دهد. این عنوان ساخت استودیوی Prodigy Design Limited است.

 

بازی Dead by Daylight Mobile

 

Dead by Daylight Mobile

 

بازی Dead by Daylight Mobile یکی از بهترین بازی های ترسناک، ساخته شده برای گوشی های هوشمند است. در این بازی که در سال 2020 منتشر شد، در یک بازی گروهی قرار می گیرد. در این بازی یک قاتل و 4 بازمانده وجود دارد که شما می توانید در نقش هر یک از آنها قرار گرفته و برای کشتار باقی مانده ها و یا فرار و شکست قاتل اقدام کنید. این بازی که برای سنین بالای 19 سال توصیه شده است، از ترس و خشونت بالایی برخوردار است.

 

بازی COLINA: Legacy

 

COLINA

 

در سال 2018 استودیوی Chance6 Studios بازی ترسناک و متفاوتی را برای گوشی های موبایل عرضه کرد. بازی COLINA: Legacy شما را در نقش یک فرد عادی قرار می دهد که برای سر زدن به مادربرزگ خود به منزل وی می روید. همه چیز خوب پیش می روید اما در نیمه شب متوجه غیبت مادربزرگ شده و ناگهان متوجه می شوید که موجوداتی ترسناک در منزل قصد نابودی شما را دارند!

 

بازی Forotten Memories

 

Forotten Memories

 

در آخر به سراغ یکی از پُر طرفدارترین بازی های اندرویدی در سبک وحشت می رویم. بازی Forotten Memories که مناسب بالای 17 سال است، در سال 2017 توسط استودیوی Forotten Memories معرفی شد. در این بازی شما در نقش یک خانم به نام رز قرار می گیرید که برای پیدا کردن دخترش به اسم ادن دست به کار می شود. در این بازی رز در مکانی نامعلوم بهوش آمده و بازی از همانجا آغاز می شود. گرافیک این بازی علی رغم تولید برای پلتفرم اندروید بسیار عالی بوده و گیم پلی بازی به صورت سوم شخص است.

 

چرا بازی های ترسناک جذابن؟

تو سال های اخیر صنعت گیمینگ پیشرفت های چشمگیری داشته و تولیدات این صنعت تقریبا برای هر قشر و سن وسالی جذاب بودن. سبک Horror  یا ترسناک به عنوان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین سبک های بازی، از گستردگی خاصی برخورداره و طرفدارای زیادی داره. جلوه های بصری، گرافیک، سناریوی قوی در کنار هیجانی که معمولا بر فضای بازی ها حاکم میشه، گاهی اوقات شرایط رو به قدری نفس گیر می کنه که تا مدت ها نمیشه لحظات خاص بازی رو فراموش کرد. 

بازی های ترسناک با استفاده از المان های مختلف تلاش می کنن تا تجربه ای هیجان انگیز و دلهره آور رو برای هواداراشون به جا بذارن. برای سازندگان این بازی ها مهم ترین فاکتور، ترسه و برای عملی کردن اون از هر چیزی کمک می گیرن. بعضی استودیوها از زامبی ها استفاده می کنن، بعضیا ارواح رو مناسب این بخش می دونن و برای برخی از این استودیوها موضوعاتی مثل بیماریهای روانی و یا آدم خواری میتونه عنصر ترس رو پیاده کنه. قطعا برای این استودیوها، این که بازیکن از چه چیزی بترسه، اصلا مهم نیست، بلکه مهم اینه که عنصر ترسناک آنقدر خوب و واقعی پیاده شده باشه که حتی تو مواقعی که دیده نمیشه؛ هم ترسش وجود داشته باشه. 

 

بازی اتاق فرار صوتی

 

گربه خانه

 

پادکست گربه خانه اولین اتاق فرار صوتی ایران هست و بدلیل رایگان بودن طرفداران خیلی زیادی داشته که روز به روز به این تعداد اضافه میشه. اتاق فرار گربه خانه به این صورت هست که شما باید پادکست های این بازی رو با دقت گوش بدید و از بین صحبت هایی که میشه معما رو حل کنید و رمز مرحله بعد رو پیدا کنید. برای این کار باید تو ی محیط ساکت با ی کاغذ و خودکار بشینید و با دقت هر چیزی رو بنویسید. اگر فک میکنی میتونی این کار رو انجام بدی کافیه بری تو پادکست گربه خانه و اولین پادکست رو گوش بدی.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

۶ بهمن ۱۴۰۰

من شخصا حاضر نیستم هیچکدوم ازینارو باز کنم

09120030269 09120036614