بازی ترسناک برای موبایل

بازی ترسناک برای موبایل

تجربه جالب برای کسایی که از ترس دوری میکنن

بازی ترسناک جدید

 

اگر قبلا برای سرگرمی بازی رو انجام میدادن و مهم نبوده که موضوع اون بازی چیه، الان دیگه اونجوری نیست. الان هرکسی به نسبت سلیقه ای که داره میتونه بازی کنه. ی دسته از آدما عاشق بازی هیجانی هستن و ی سری معمایی و ...

ولی جالبه که ی سری دلشون میخواد تا سر حد مرگ توی اون بازی بترسن. در واقع پول میدن که بترسن و بهشون اونجوری خوش میگذره. چیه تعجب کردید؟ برای همینه که ما براتون ی مطلب با موضوع بازی ترسناک برای موبایل آماده کردیم.

10 بازی ترسناک: فرار از اتاق برای موبایل را برای طرفدارانی که عاشق بازی های شبح وار بر روی تلفن های خود هستند، در اینجا برای شما جمع آوری کرده ایم.. اگر از طرفداران اتاق های فرار ترسناک هستید که شما را می ترساند و به چالش می کشد، این بازی های مهیج و ترسناک را در انیگما دنبال کنید.

با این بازی های ترسناک را می توانید روی تلفن iOS  و Android نیز بازی کنید. انواع بازی های ترسناک را در لیست ما پیدا خواهید کرد که هیجان را برای شما به وجود خواهند آورد. از خانه های خالی از سکنه، زامبی ها، پزشکان شیطانی و هیولاها گرفته تا قاتلان زنجیره ای و بیمارستان ها و عمارت های شبح وار همه چیز را در اینجا خواهید یافت. بسته به مدت زمانی که می خواهید بازی کنید باید از اتاق ها، خانه ها، بیمارستان ها یا حتی شهرها فرار کنید.

 

خانه ترس: فرار وحشت در شهر بزرگ ارواح

 

بازی ترسناک اتاق فرار

 

طرفداران فرار از اتاق و ترس از انجام این بازی بسیار خوشحال خواهند شد. از اولین لحظه ای که بازی را باز می کنید، آماده شوید تا فرار کنید. این بازی دارای یک داستان عالی است که شما را درگیر خواهد کرد در حالی که فرار از شهر ارواح کاملاً چالش برانگیز است.

آنچه باعث لذت بیشتر این بازی می شود مکان های مختلف است. بازیکنان می توانند برای تکمیل ماموریت خود در شهر گشت و گذار کنند، وارد ساختمانهای متروکه و پیچ و خمهای وحشتناک شوند.

در راه ، شما در حال دیدار با انواع موجودات وحشتناک هستید که قلب شما را از تپش خارج می کند. معماها بسیار تخیلی هستند و ترس هرگز متوقف نمی شود بنابراین هوشیار باشید!

 

بازی ترسناک آقای گوشت(mr meat)

 

بازی ترسناک قدیمی

 

اتاق های فرار ترسناکی برای طرفداران وحشت با انواع مضامین و تجربه گیم پلی در نظر گرفته شده است. آقای میت برداشت جدیدی از بازی های اتاق فرار است. بازیکنان یک بازی بسیار اکشن و پر از شگفتی دریافت می کنند. علاوه بر این، چندین روش مختلف برای تکمیل بازی وجود دارد.

اگر بازی های آخرالزمانی و زامبی را دوست دارید، مطمئنا این بازی برای شما جالب خواهد بود. در حالی که سعی دارید زنده بیرون بروید و دیگران را نیز نجات دهید ، مردگان در حال راه رفتن را شکار کنید. با گرافیک فوق العاده عالی برای چنین بازی کوچکی ، قطعاً یک انتخاب عالی است.

 

شهر گمشده

 

بازی شهر گمشده

 

یک جاده تاریک و مه آلود پر از رمز و راز است. تصور کنید کنترل اتومبیل را از دست داده اید و در نهایت به وسط هیچ جا منتهی می شوید. تنها شانس زنده ماندن شما این است که پیش بروید و همه معماهای پیش رویتان را حل کنید. قرار است اسرار ترسناک پیش بینی نشده ای در راه شما کشف شود.

این بازی مطمئناً در بین خیال انگیزترین اتاق های فرار با مضمون ترسناک قرار دارد. احساس وهم انگیز باعث می شود شما بخواهید چراغ ها را یک شب روشن بگذارید زیرا هرگز نمی توانید بدانید چه چیزی پشت سر شماست.

 

بازی وحشتناک

 

بازی وحشتناک

 

وقتی می خواهید راه خود را از اتاق های سیاه و سفید بیرون بیاورید، برای یک زمان ترسناک آماده شوید. معماهای بسیار خوبی وجود دارد که با پیشرفت شما دشوارتر می شوند. به افرادی که از تاریکی رنج می برند توصیه نمی شود با این بازی، بازی کنند زیرا به غیر از نوار کوچکی که پیش روی شماست همه چیز تاریک است.

چراغ قوه شما بهترین همراه می شود که می توانید تصور کنید. شما همچنین باید با دشمنان بجنگید تا عقل شما برای زنده ماندن کافی نباشد. همانطور که بازیکنان پیشرفت می کنند ، باید تصمیمات مهمی درباره آنچه باید با خود حمل کنند بگیرند زیرا موجودی محدودی وجود دارد.

 

فرار ماجراجویی

 

فرار ماجراجویی

 

بیدار شدن در یک پناهگاه به تنهایی یک تجربه عالی به نظر نمی رسد. با این حال، وقتی آنا می فهمد یک قاتل در آنجا وجود دارد، همه چیز ترسناک تر و هیجان انگیزتر می شود. به آنا کمک کنید تا زنده از ساختمان خارج شود و سعی کند رمز و راز موجود در موسسه را حل کند.

در حالی که صحنه های ترسناک و گوشه های تاریک آن را در خود جای داده است، اما بازی در دل ضعف ها کاملاً آسان است. هنوز هم، بازی به طور کلی عالی است، داستان جذاب است و معماها بسیار آزمایش می کنند. اگر از رازهای تاریک لذت می برید زمان بسیار خوبی را سپری می کنید.

 

ماجراجویی در شهر

 

ماجراجویی در شهر

 

اگر از بازی های کلاسیک ماجراجویی اتاق فرار لذت می برید، مطمئناً این یکی دیگر از بازی های موردعلاقه شما خواهد بود.

برای ترکیبی هیجان انگیز از بازی ها و پازل های کوچک که به دنده های ذهنی شما را شلیک می کند، آماده شوید. اگر یک گیمر ماهر باشید، احتمالاً چند ساعت را سپری خواهید کرد. در غیر این صورت ، اگر تازه وارد باشید، در یک ماجراجویی یک روزه قرار خواهید گرفت.

آیا می توانید رمز و راز شهر ارواح را حل کنید و قبل از اینکه خیلی دیر شود فرار کنید؟ در صورت گیر افتادن، دقیقاً مانند بسیاری از بازی های دیگر می توانید فیلم های تبلیغاتی را تماشا کنید تا نکاتی را بدست آورید. اگر موفق شدید بازی را به اتمام برسانید ، بازی دوم در انتظار شماست!

 

بازی عمارت ترسناک

 

بازی عمارت ترسناک

 

شما باید مدبر باشید و سریع عمل کنید زیرا زندگی شما در معرض خطر است. با انجام این بازی شما پا به کفش یک پستچی میگذارید، که بدترین روز خود را دارد. به نظر می رسد شما در یک عمارت ترسناک محبوس شده اید و یک بیمار روانی نزدیک محل، شما را دنبال می کند.

این بازی قرار است ضربان قلب شما را تند کند در حالی که مجبورید آن را کنار هم نگه دارید و سعی کنید از عمارت ترسناک دکتر کلاغ فرار کنید.

 

Eyes: Scary Thriller

 

بازی چشم ها

 

اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی اتاق فرار کاملا وحشتناک هستید، Eyes: Scary Thriller یک انتخاب عالی است. با ورود به یک عمارت بزرگ متوجه می شوید که این بزرگترین اشتباه در زندگی شما بوده است. مسلماً خانه معمولی نیست. در هر اتاق شگفتی های ترسناک تر و ترسناکی وجود دارد.

بلافاصله پس از ورود، دلیل آمدن خود را فراموش می کنید و فقط زنده بیرون آمدن در ذهن شما باقی می ماند. در حالی که سعی در حل معماها و معماهای خیالی دارید با انواع موجودات ماوراالطبیعه روبرو شوید. بازیکنانی که عاشق بازی ترسناک اتاق فرار هستند اوقات بسیار سرگرم کننده ای را سپری می کنند.

 

فرار از اتاق ترسناک

 

فرار از اتاق ترسناک

 

این بازی پر از پازل و معماهای هیجان انگیز است در حالی که هر یک از مراحل یا اتاق ها نیز بسیار ترسناک است. بازیکنان با بدترین کابوس های خود روبرو می شوند در حالی که هرگز نمی دانند چه آینده ای رخ خواهد داد.

اگر عنکبوت، کرم و موجودات عجیب و غریب دیگر را دوست ندارید ، پیشرفت در آن دشوار خواهد بود. آیا می توانید در آن زنده بمانید یا قبلاً مانند بسیاری دیگر از قربانیان به پایان می رسید؟

 

بیمارستان FOG

 

بیمارستان FOG

 

بیمارستانها معمولاً مکانهای مناسبی برای داستانهای ترسناک قدیمی هستند. این بار هم ناامید نشد. شما در شرف ورود به بیمارستان مغز قدیم هستید، جایی که آزمایش های غیرقانونی ده ها نفر را به قتل رساند. یک سر پرستار وجود داشت که مسئول بسیاری از رنج ها بود.

او هنوز درون دیوارهای بیمارستان است و با گذشت سالها حتی بدتر هم شده است. شما باید با یافتن سرنخ و حل معماها راهی برای بیرون رفتن از ساختمان وحشتناک پیدا کنید. آگاه باشید قرار نیست یک بازی آسان باشد.

مجموعه انیگما از شما تشکر می کند که تا پایان این مطلب همراه ما بودید. میتونید برای حضور تو ی بازی خفن به صفحه، بازی اتاق فرار ترسناک بروید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (2)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

نوید خالقی ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

عالی

09120030269 09120036614