بهترین انتخاب برای اتاق فرار

بهترین انتخاب برای اتاق فرار

چجور اتاق فراری انتخاب کنیم خوبه

صفحه اینستا پر از عکس های مردم با چهره های راضی در اتاق فرار هست که موفق به فرار از اتاق شده اند. یعنی اتاقی که رفتن موضوعش چی بوده که انقدر راضی بودن؟ به امتحان کردن یک بازی اتاق فرار علاقه دارید، اما تعداد آنها بسیار زیاد است؟ همه این سؤالات به مهمترین سؤال منتهی می شود که اسکیپ روم کجا برم؟

 

چگونه اتاق فرار مناسب انتخاب کنم؟

 

اسکیپ روم کجا برم؟

 

تیم خود را جمع آوری کنید

 

بازی های اتاق فرار اکثرا به عنوان یک تجربه تیمی طراحی شده اند و حداقل به 4 نفر برای بازی نیاز دارید. قدم اول دوستانی پیدا کنید تا به شما ملحق شود. برای تیم هایی که بچه دارند، تم ها و توصیه های سنی هر بازی را در نظر بگیرید.

 

آدرس اتاق فرار

 

بعد از اینکه تیم خودتون رو جمع کردید وقتشه بپرسید که اسکیپ روم کجا برم؟

جوری باشه که هم بازی مورد نظر شما باشه هم فاصله شما با اتاق فرار به قدری زیاد نباشه که خستگی راه یا ترافیک رسیدن به اتاق فرار تیم شما رو اذیت کنه.

 

سناریو اتاق فرار

 

برخی از مجموعه ها مثل اتاق فرار انیگما با طیف گسترده‌ای از سناریوهای موجود، در یک محل وجود دارد. یعنی بعد از انتخاب برج میلاد برای محل بازی اتاق فرار، میتونید سناریو مورد علاقه تیم اتاق فرار خودتون رو انتخاب کنید. اتاق فرار برج میلاد این قابلیت رو داره که تمامی سناریو ها در یک مکان وجود داره و انتخاب معمایی، هیجانی و ترسناک بودن بازی به عهده خود شماست. برای ماجراجویی بعدی خود به عکس ها و توضیحات بازی ها نگاه کنید، همچنین به مقیاس سطح ترس، هیجان و معمایی بودن بازی توجه کنید.

 

بهترین انتخاب برای اتاق فرار

 

سطح دشواری را در نظر بگیرید

 

بازیکنان باتجربه از اتاق‌های فرار چالش‌برانگیز لذت می‌برند که تا آخرین لحظه مغزشان را روی معماها درگیر می‌کند. با این حال، مفهوم اتاق فرار کمی نیاز به عادت دارد – توصیه می‌کنیم اتاقی با سطح متوسط رو به پایین انتخاب کرده و هنگامی که از چند اتاق فرار کردید، می توانید به سطوح "متوسط رو به بالا" و "سخت" بروید.

 

نظرات را بررسی کنید

 

نظرات را می توان در پایین هر صفحه اتاق فرار یافت. حتی اگر اتاق چند نظر بد داشته باشد، این لزوماً به معنای بد بودن اتاق فرار نیست، پس تعداد افراد راضی نیز باید در نظر گرفته شود.

شاید با خودتون بگید که بعضی از کامنت ها میتونه فیک یا دروغ باشه اما اکثر مجموعه های اتاق فرار این کار را انجام نمی دهند زیرا شما قراره اون اتاق فرار رو تجربه کنید و اگر اون چیزی که نوشته شده بود نباشه شما دیگه سراغ اون مجموعه نخواهید رفت.

 

حالا یک موضوع بسیار مهم

 

نکاتی برای اتاقهای فرار ترسناک

 

اتاق فرار ترسناک

 

در دنیای پر سرعت ما، همه چیز هر روز در حال تغییر و تغییر است و اتاق‌های فرار نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اتاق‌های فرار تقریباً مانند سه سال قبل نیستند و روند کلی آن‌ها به سمت کیفیت بالاتر، تزئینات دقیق و معماهای فنی پیچیده‌تر تغییر می‌کند. از سوی دیگر سناریوها همچنین جهش‌های بزرگی را انجام می‌دهند. محبوبیت روزافزون اتاق‌های فرار منجر به ژانرهای جدیدی شده است. یکی از محبوب‌ترین ژانر‌های اتاق فرار، ژانر وحشت و اتاق‌ فرار ترسناک است. در این مقاله سعی داریم تا نکاتی برای اتاق‌های فرار وحشتناک را در اختیارتان قرار دهیم.

 

آگاه باشید که در چه کاری هستید

 

اگر مشکلات اضطرابی دارید، باردار هستید یا شرایط پزشکی دارید که ممکن است مانع از توانایی شما در تفکر واضح یا حرکت آزادانه شود، بهتر است در اتاق‌هایی با موضوع ترسناک تجدید نظر کنید. همیشه ببینید آیا بازیگران وجود دارند یا خیر، آیا تماس فیزیکی در آن دخیل است یا خیر و حد و مرزهای خود را قبل از بازی تعیین کنید.

 

انتظار پازل‌های سخت را نداشته باشید

 

وقتی مردم می‌ترسند، تمرکز کردن و انجام بهترین عملکرد بسیار سخت‌تر است. نور اتاق‌های فرار ترسناک معمولاً تاریک‌تر است و با توجه به وضعیت نابسامان عمومی شما، معادلات ریاضی و معماهای منطقی پیچیده مناسب نیستند. بنابراین دوستداران پازل باید انتظارات خود را کاهش دهند.

 

به سرنخ‌های پنهان توجه کنید

 

نورپردازی، صداها یا بازیگران معمولا سعی می‌کنند شما را در مسیر درست هدایت کنند. به عنوان مثال، اگر اتاق کاملاً سیاه و تاریک است، باید تمرکز اصلی شما به سمت نور جلب شود. بازیگران ممکن است به شما اشیاء ارزشمندی ارائه دهند یا نکات مهم کلامی را ارائه دهند.

 

داستان را باور کنید

 

سعی کنید شک و تردید خود را کنار بگذارید و به روی هر چیزی که در انتظار شماست دید بازی داشته باشید. حتی اگر مطمئن باشید که زامبی‌ها واقعی نیستند، اجازه دارید از آنها بترسید! نکته اصلی این است که احساس کنید آدرنالین شما در حال افزایش است، بنابراین نگرش "من خیلی شجاع هستم و می دانم که شما یک بازیگر هستید" ممکن است لذت شما و تیمتان را از بین ببرد.

 

در بازی غوطه‌ور شوید اما وحشت نکنید

 

مرز باریکی بین غوطه‌وری کامل و یادآوری اینکه هنوز یک بازی است وجود دارد. دچار وحشت مخرب نشوید و فقط از تجربه‌ی ترس لذت ببرید. برای جلوگیری از وحشا مخرب، می‌توانید هر چند وقت یک بار به خود یادآوری کنید که این یک بازی با هدف سرگرمی طراحی شده است و هیچ کس قرار نیست به شما آسیب برساند.

 

اسکیپ روم مهیج

 

برای برخی از تاکتیک‌های استاندارد ترساندن آماده شوید

 

اگرچه برای ترساندن یک نفر واقعاً زمان و پشتکار نیاز است، اما راه‌های مؤثر سریع کمی نیز وجود دارد. این شامل ترس‌های ناگهانی پرش، سوسو زدن چراغ‌ها، جلوه‌های صوتی خزنده و وسایل وحشتناک در اتاق فرار است.

 

ایمنی شما حرف اول را می زند

 

اگر در هر لحظه برای وضعیت جسمی و روحی خود نگران هستید یا بیش از حد می‌ترسید، بلافاصله بازی را متوقف کنید. شما مجبور نیستید با چیزی که به نظر اشتباه است روبرو شوید.

 

لباس ساده و کفش راحت بپوشید

 

بسیاری از اتاق‌های فرار ترسناکی که دیده‌ایم شامل خزیدن یا دویدن بودند. کفش‌های راحت ضروری است. لباس‌هایی بپوشید که از خیس شدن یا کثیف شدن آن با خون تقلبی یا هر ماده دیگری نگران نباشید.

 

به بازیگران آسیب نرسانید

 

در برخی اتاق‌ فرار ترسناک، بازیگرانی حضور دارند تا شما را بترسانند. بهتر است به بازیگران دست نزنید، به سمتشان چیزی پرتاب نکنید یا آن‌ها را برای دفاع از خود کتک نزنید. در واقع به کلی سعی کنید هیچ آسیب به این بازیگران نرسانید.

 

هرگز در فضای تاریک اتاق فرار ندوید

 

دویدن در قسمت تاریک اتاق فرار می‌تواند حوادث ناگواری را برایتان به وجود آورد و ممکن است شما را دچار آسیب کند. بیشتر حوادث ناگوار زمانی اتفاق می‌افتند که مردم دچار وحشت می‌شوند و به دیوارها یا میز برخورد می‌کنند. لطفاً، اگر چراغ‌ها خاموش هستند یا نمی‌توانید ببینید کجا می‌روید، اصلاً حرکت نکنید، مگر اینکه کاملاً مجبور باشید، یا این کار را واقعاً با دقت انجام دهید. مهم نیست چه کسی شما را تعقیب می‌کند، زیرا این فقط یک بازی است!

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (2)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614