اتاق فرار مجازی

اتاق فرار مجازی

اتاق های فرار مجازی، چیزی بسیار نزدیک به واقعیت برای ایام قرنطینه

بازی مجازی اتاق فرار

 

در بازگشت به روزهای قبل از فاصله اجتماعی، اتاق های فرار راهی سرگرم کننده برای سرگرمی خانواده و افزایش مهارت های تیم سازی ارائه داده اند. فکر کنید: کل گروه در یک نقطه ، با هم کار می کنند تا در مدت زمان محدود سرنخ ها را پیدا کنند و معماها را حل کنند – چی بهتر از این؟ اما، اتاق فرار انیگما در زمان کرونا هم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی باز است، نگران نباشید! اتاق فرار مجازی دقیقاً مانند رفتن به تورهای مجازی است و شما می توانید حل معماها را از اتاق پذیرایی خود تجربه کنید. در اینجا هفت تجربه عالی وجود دارد که شامل بازی های تخته ای خانوادگی و فعالیت های فامیلی می شود.

 

اتاق فرار مجازی در ایران

 

اتاق فرار مجازی

 

یکی از هیجان انگیزترین اتاق های فرار رایگان در ایران که نیازی به هزینه هم نداره و کاملا آفلاین و رایگان هست گربه خانه نام دارد. اولین اتاق فرار صوتی کشور هم همین اتاق فرار گربه خانه هست.

 

بازی فرار ماجراهای از راه دور

 

The Escape Game مستقر در نشویل دارای 19 مکان در سراسر کشور است (همه جا از آتلانتا تا سانفرانسیسکو). برای کسانی که به دنبال یک تجربه مجازی هستند (یا اگر می خواهید با دوستان و خانواده ای که دور زندگی می کنند بازی کنید) ، این شرکت Remote Adventures ، یک بازی زنده که در زوم قابل دسترسی است. این چالش 60 دقیقه ای شامل یک میزبان زنده و همچنین یک راهنما است که در طول بازی و چشم و گوش (و دستان شما) عمل می کند. یک داشبورد دیجیتالی سرنخ ها را کنترل می کند و به شما امکان می دهد اسکن 360 درجه از اتاق را انجام دهید. هزینه هر نفر 30 دلار است و بازی 4 تا 8 بازیکن را در خود جای داده است.

 

فرار گریم

 

این بازی آنلاین که یکی از محبوب ترین اتاق های فرار مجازی است که در طی شیوع COVID-19 ظهور می کند، توسط شرکت اتاق فرار واقعی Puzzle Puzzle (که مکان هایی در واشنگتن ، نیویورک و ماساچوست دارد) ایجاد شده است. این چالش در یک جنگل مسحور رخ می دهد که از طریق زوم قابل دسترسی است ، جایی که شما معماها را حل می کنید و از نفرین جادوگر فرار می کنید. برای هر نفر 25 دلار هزینه پرداخت می شود و شما باید اتاق فرار خود را از قبل رزرو کنید.

 

بانک Heist

 

این اتاق فرار مجازی با فرمت ساده و در عین حال راضی کننده برای حل آن ، توسط صاحبان Expedition Escape طراحی شده است! در این تجربه ، شما بخشی از یک سندیکا جنایی خواهید بود که مأموریت آن را دارد که قفل گاوصندوق را باز کند. یک ماشین حساب بگیرید و برای حل سریع مشکلات ارائه شده آماده شوید (حدود 20 دقیقه وقت دارید).

 

اتاق فرار رایگان

 

هاگوارتز اتاق فرار دیجیتال

 

بهترین قسمت بازدید از اتاق فرار انتخاب یک موضوع سرگرم کننده است، به ویژه هنگامی که موضوعی متناسب با شرایط خانوادگی پیدا می کنید. این اتاق فرار دیجیتال رایگان دارای موضوعاتی است که آنها را دوست خواهید داشت و می دانید که خالق این اتاق یک کتابدار (در کتابخانه عمومی پیترز تونش در مک مورای ، پنسیلوانیا) است ، مراجع 100 درصد در محل خواهد بود. شما می توانید بازی را به صورت گروهی ، فردی یا حتی در رقابت با دوستان خود به پایان برسانید.

 

اتاق فرار کنکوری

 

یکی دیگر از اتاق های فرار دیجیتال رایگان که با مجوز از یک کتابدار ارائه می شود (و در کتابخانه Regency Park فلوریدا) اتفاق می افتد، این تجربه شامل فیلم ها و مشکلات ریاضی در مورد یکی از بسیاری از بازی هایی است که بچه های شما نمی توانند بازی کردن را متوقف کنند.

 

اتاق فرار از رمز و راز

 

در این تجربه آنلاین که توسط شرکت اتاق فرار Mystery Escape Room در یوتا مستقر شده است، دو ماجراجویی برای انتخاب دارید - یکی با الهام از نانسی درو و دیگری که دارای یک موضوع ابرقهرمان است. "اتاق ها" حداکثر تا یک ساعت قابل رزرو هستند ، دارای یک راهنمای مستقیم (که می تواند از طریق تماس کنفرانسی به سوالات پاسخ دهد) و از طریق برنامه کنفرانس ویدیویی شما قابل دسترسی است. هزینه 85 دلار (برای اتاق نانسی درو) یا 75 دلار (برای اتاق super hero) یک گروه 4 تا 8 نفری را پوشش می دهد.

 

ماهی اسکار سرقت شده

 

آکواریوم ملی در بالتیمور، مریلند، میزبان این رمز و راز رایگان ماهی است. شما همچنین به اسکار (ستاره کوسه داستان) در پیدا کردن تندیس جایزه خود کمک خواهید کرد و همچنین در یک تجربه اتاق فرار که به شما یک تور مجازی از آکواریوم می دهد، در مورد موجودات دریایی نیز اطلاعات کسب می کند.

 

اتاق فرار آنلاین

 

تعقیب مغزی

 

اگر می خواهید فرصت های آموزشی فرزندان خود را گسترش دهید (ضمن اینکه آنها را سرگرم نیز می کنید) ، به Brain Chase مراجعه کنید. این سکوی آموزشی K-12 به عنوان بخشی از برنامه های فوق برنامه خود، اتاق های فرار مجازی را به صورت هفتگی ارائه می دهد. همچنین می توانید در مسابقات اتاق فرار مجازی ماهانه شرکت کنید و تا 100 دلار برنده شوید.

بدلیل اینکه انجام و پرداخت هزینه این بازی ها در ایران مشکل است، اتاق فرار انیگما با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی محیط بازی را طوری فراهم کرده است که شما ترس از کرونا را در اتاق فرار کنار بگذارید، با خیال راحت به صفحه رزرو بلیط اتاق فرار بروید و از بودن در یک محیط هیجان انگیز لذت ببرید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (7)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614