سرگرمی تو دوران کرونا

سرگرمی تو دوران کرونا

برای تفریح زمستونی تو دوران کرونا چه راه حلی داری

تفریح در دوران کرونا

 

کم نیستن آدمایی که توی روزای پاندمی کرونا که حساسیت نسبت به بازی های دورهمی یا گروهی بسیار زیاد و خطرناک بود، مجبور به خونه نشینی شدن و به ناچار از یه سری از علایق و سرگرمی هاشون چشم پوشی کردن. با کشف واکسن کرونا و کم شدن التهاب روزای اول، رفته رفته شرایط بهتر شد و یه کم همه چی به شرایط نرمال نزدیک شد. ولی هم چنان رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی اهمیت خودشو داره و خیلیا هنوز ترجیح میدن که از دورهمی های پرجمعیت و گروهی اجتناب کنن و حتی الامکان تو جاهای خلوت، با یه سری افراد شناخته شده که از سلامتشون کاملا مطمئن هستن؛ وقت بگذرونن.

حالا مهمترین سوال اینه که آیا تو این شرایط کرونایی؛ تفریح یا سرگرمیه خاصی وجود داره که از شرایط بهتری نسبت به بقیه برخوردار باشه و بشه بی دغدغه یه مدتی رو خوش بود؟

 

سرگرمی در کرونا

 

سرگرمی در دوران کرونا

 

البته تو دوران کرونا خیلی از کافه ها، رستورانا، هتلا، سینماها و تئاترا سعی کردن با رعایت کامل پروتکل، شرایط مناسبی برای مشتریاشون ایجاد کنن تا افراد بتونن هم چنان از دورهمی هاشون لذت ببرن. ولی چون این محیط ها معمولا یه فضای سربسته هستن که طبیعتا از رفت و امد زیادی هم برخوردارن، خیلی ایمن نیستن و توصیه نمیشن. واسه همین خیلیا ترجیح میدن تا از پارک ها و فضاهای سربازی که جریان هوای بیشتری داره؛ استفاده کنن که البته تو این روزای سرد زمستونی، اصلا گزینه مناسبی نیستن و نمیشه حتی بهش فک کرد و قندیل نبست.

تو فصل زمستون که بودن تو فضاهای بسته به هزار و یه دلیل بهتر از بودن تو فضاهای سرباز مثل پارکه، باید به دنبال گزینه هایی باشیم که علاوه بر رعایت کامل پروتکل، تجمع جمعیت در اون قابل مدیریت باشه که حداقل خطر رو داشته باشه.جاهایی که رفت و امدش با برنامه ریزی قبلیه و تعداد افراد هم قابل پیش بینی. مثل انگیما که تو هر سانس یه ساعته حداکثر 6 نفر از افرادی که همو میشناسن و از سلامت هم مطمئنن، دور هم جمع میشن و با هم خوش میگذرونن. بعد از تموم شدن سانس هم مجموعه انیگما کاملا فضا و تجهیزات رو ضدعفونی می کنه تا گروه بعدی هم بتونه از شرایط نهایت لذت رو ببره که همه اینا یعنی حداقل شرایط ریسک.

 

تفریح زمستونی با اتاق فرار

 

با توجه به این که تعداد افراد حاضر تو هر سانس اتاق فرار بین 4 تا 6 نفره و تو اون تایم مشخص کسی به غیر از افراد ثبت نام شده اجازه رفت و آمد به اتاق رو نداره، می تونین با خیال راحت واسه یه ساعت، حسابی خوش بگذرونین؛ چون معماها و سرنخ های این اتاق های فرار، خیلی زود آدرنالین خونتون رو می بره بالا و اونقدر بهتون شور و هیجان میده که یادتون میره کجایین.

معماهای اتاق فرار تو این دوران کرونایی بهترین چالش برای مغزه که بهش کمک می کنه تا یکم از این رخوت و کسلی دور بشه و با حل کردن معماها دوباره موتورش روشن شه و حس طراوت و زندگی رو بهتون تزریق کنه.

شاید با خودتون فک کنین که این فضا فقط واسه اونایی مناسبه که عاشق حل کردن معماها و سوالای پیچیده هستن؟ ولی اصلا این طور نیست؛ چون اولا که تو وجود همه ما یه مقداری کنجکاوی ذاتی وجود داره که لازمه یکم بهش توجه کنیم و تو مسیر درست پرورشش بدیم تا همیشه مغزی پرانرژی و فعال داشته باشیم ثانیا معماها و سرنخ های اتاق فرار مجموعه انیگما انقد جذاب و پرهیجانه که فقط کافیه یه بار امتحانش کنین تا مشتری دائمشون بشین. با این اوصاف مجموعه اتاق فرار انیگما رو میشه به عنوان یه تجربه تکرار نشدنی، همیشه گوشه ذهنتون نگه دارین که هر وقت یاد خاطرات و لحظاتش  افتادین؛ ناخوداگاه لبخند بزنین و سرشار از انرژی و نشاط بشین.

در هر صورت تو این روزای زمستونی وکرونایی که رفت و آمد به خیلی از مکان ها پر از دلهره و ریسکه، بهترین اتاق فرار تهران می تونه یه انتخاب مناسب برای همه افراد تو هر سن و موقعیتی باشه که با به چالش کشیدن خودشون، هم مغزشون رو فعال نگه دارن و هم نهایت لذت رو ببرن.

 

منبع: مجموعه اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614