ترسناک ترین بازی های جهان از نگاه گیمرها

ترسناک ترین بازی های جهان از نگاه گیمرها

بازی ترسناک اندروید، کنسول های بازی و کامپیوتر

بهترین بازی ترسناک

 

آیا به انجام بازی‌های ترسناک با معماهای عجیب علاقه دارید؟ در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا از چین، شاید فرصت باشد که بازی‌های مورد علاقه خود را در منزل اجرا کرده و از آنها لذت ببرید. بازی‌هایی که مملو از ترس، ترشح آدرنالین و البته پُر معما و جذاب می باشد، پس باید با ترسناک‌ترین بازی‌های جهان آشنا شوید. تنها برخی از مردم در این رابطه ناراضی هستند که چرا بازی ترسناک اندروید را نمیتوانند بعنوان بازی ترسناک کامپیوتر استفاده کنند یا همان شرکت سازنده بازی های ترسناک باید این سبک بازی را برای تمامی سیستم ها ارائه کند.

اما در این میان طرفداران بازی ترسناک آنلاین هم بسیار زیاد شده است و این قضیه با انتشار ویروس کرونا بیشتر شده است. دست طرفداران کنسول بازی ps4، برای بازی ترسناک ps4 همیشه باز بوده است و دلیل آن هم گرافیک بالای این دستگاه می باشد که رفته رفته با به بازار آمدن بازی های ترسناک ps5 نادیده گرفته است.

 

دانلود بازی ترسناک

 

بازی ترسناک

 

بازی‌های این لیست بر اساس بررسی رسانه‌های معتبر خارجی، آنالیز نظرات کاربران در مورد بازی های ترسناک و همچنین رتبه بندی سنی در کشورهای گوناگون جمع آوری شده‌اند. در بسیاری از موارد، بازی‌های ترسناک با طرح معماهایی هوش شما گیمرها را به چالش می‌کشند؛ به بیان ساده‌تر، یکی از تفاوت‌های بزرگ بین ترسناک ترین بازی ها با دیگر بازی‌ها نظیر شوتر و ماجراجویی، به چالش کشیدن هوش و تمرکز کاربر در حل معما و عبور از مراحل متفاوت است.

 

بازی ترسناک اندروید

 

در بازی‌هایی نظیر رزیدنت اویل نیز مراحلی برای این منظور طراحی شده‌اند که حتی در برخی موارد، به مراتب دشوارتر از «بأس فایت ها» هستند. در ادامه به سراغ معرفی تعدادی وحشتناک‌ترین بازی‌های جهان خواهیم رفت. با انیگما همراه باشید.

 

سایلنت هیل (Silent Hill)

 

سایلنت هیل

 

در صورتی که از طرفداران فیلم‌های ژانر وحشت باشید، بدون شک فیلم‌های سینمایی سایلنت هیل را تماشا کرده‌اید. فرانچایزی ترسناک از یک شهر خیالی در آمریکا که گم شدن در آن کابوسی به تمام معنی است. نخستین بازی Silent Hill در سال 1999 معرفی شده و آخرین نسخه نیز در سپتامبر سال 2008 معرفی شد. اگر گرافیک بازی‌های قدیمی شما را آزار نمی‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم که در کنار فیلم‌های سینمایی Silent Hill، بازی‌های آن را تجربه کنید.

 

رزیدنت اویل (Resident Evil)

 

رزیدنت اویل

 

Resident Evil مجموعه‌ای است که در قالب بازی، فیلم‌های سینمایی و حتی انیمیشن به بازار عرضه شده است. جالب است بدانید که در تمام موارد، رزیدنت اویل فروش بالایی را تجربه کرده و به موفقیت‌هایی بزرگ دست یافت. داستان در تمام مجموعه‌های Resident Evil حول محور شیوع ویروس‌هایی در جریان است که مردم را به زامبی مبدل کرده و حالا قهرمانان نقش اول داستان، به مبارزه با زامبی‌ها و راه حلی به منظور پایان ماجرا هستند.

از دزدیدن دختر رییس جمهور توسط گروه‌های تندرو گرفته تا آلوده شدن شهری به نام راکون سیتی در آمریکا. داستان بازی‌های Resident Evil همواره بسیار جذاب بوده و در متاکریتیک، بررسی‌های مستقل و نظرسنجی‌ها، به عنوان بهترین بازی‌های ژانر وحشت انتخاب شده‌اند. معماهای موجود در رزیدنت اویل نیز و همچنین استفاده بالا از هوش گیمر برای عبور از مراحل را می‌توان جزو ویژگی‌های برجسته در این خانواده دانست. آخرین نسخه از سری بازی‌های رزیدنت اویل موسوم به Resident Evil Village به تازگی در اختیار گیمرها قرار گرفته و عنوانی بسیار متفاوت است که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید.

 

بازی پی تی (P.T)

 

بازی پی تی

 

پی.تی یک بازی ویدئویی در سبک وحشت روان‌شناختی و اول شخص است که توسط استودیوی کوجیما پروداکشنز توسعه یافته و به وسیله کونامی منتشر شده است. این بازی تحولی بزرگ را در دنیای بازی‌های ترسناک به راه انداخت؛ به گونه‌ای که حتی پس از به سرانجام نرسیدن بازی، داستان‌هایی عجیب در پشت آن نقل می‌شود. این بازی وحشت را به گونه‌ای متفاوت برای شما در یک بازی تشریح می‌کند. بعد از قتل عام عجیب یک خانواده در یک روز تابستانی، شما در مکانی مرموز بیدار می‌شوید.

بسیاری از افرادی که تجربه بازی پی.تی را داشته‌اند تأیید کرده‌اند که بازی را در اواسط و یا حتی اوایل آن رها کرده‌اند. این بازی افزون بر ترس متفاوتی که به همراه داشته و دنیای جدید از بازی‌های ترسناک را به گیمرها معرفی کرده بود، دارای جزئیاتی عجیب از جمله هک دوربین بود. چه باور کنید و چه نه، بازی P.T به عقیده بسیاری از منتقدان ترسناک‌ترین بازی تاریخ بوده و همچنان از علت حذف آن اطلاعی در دست نیست.

 

بازی ترسناک Allien Isolation

 

بازی ترسناک Allien Isolation

 

تو این بازی باهوش ترین و ترسناک ترین دشمنی که تا حالا تو هر بازی ترسناکی دیدین، معرفی میشه. کاراکتر Xenomorph  با دنبال کردن بازیکن، مدام در حال یادگیری و به خاطر سپردن مکان های مختلفه، البته دستگاه سنسور حرکتی که در اختیار بازیکن قرار داره از غافلگیر شدن و گیر افتادن بازیکن جلوگیری می کنه؛ ولی این موجود ترسناک می تونه صدای حرکت و یا نور سبز رنگ ضعیفی که این نمایشگر تولید می کنه رو هم حس کنه؛ پس هر حرکت بازیکن یه ریسک محسوب میشه. 

این بازی پر از لحظات ترسناک و دلهره آوره، ولی مخوف ترین و بی نظیرترین قسمت این بازی، وقتیه که بازیکن وارد اتاقی میشه که صدای این موجود ترسناک از بیرون قابل شنیدنه.

 

بازی ترسناک Eyes

 

بازی ترسناک Eyes

 

وقتی حرف از ترسناک ترین بازی جهان برای گوشی های هوشمند اندروید و ios میشه، بازی ترسناک  Eyes  حرف اول رو میزنه. این بازی که تو سال 2023 حدود 50 میلیون بار دانلود شد، از نظر شیوه کنترل، گرافیک بازی، فضا سازی و تقریبا تمام عنصرهای اصلی بازی بسیار جذاب و دوست داشتنیه.

داستان بازی ترسناک  Eyes  از این قراره که بازیکن تو یه خونه تسخیر شده و متروکه شروع به جستجو می کنه و در ادامه باید از دست هیولایی که دنبالش می کنه؛ فرار کنه.

 

بازی ترسناک Blair Witch

 

بازی ترسناک Blair Witch

 

این بازی ترسناک که از استودیو" بلوبر تیم" در سال 2019 برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های نسل هشتم منتشر شده، در مورد یه افسر سابق پلیسه که به دنبال یه پسر گمشده راهی یه جنگل مرموز میشه. بازی Blair Witch که به خوبی روی وحشت و بقا تمرکز داره پر از دلهره و ترسه. چون شخصیت اصلی بازی باید با استفاده از وسایل همراه خودش مثل چراغ قوه، تلفن همراه و سگی که به عنوان یاور تو بازی همراهشه، پازل های متعددی را حل کنه و به سرنخی برای نجات جان پسر بچه ای نه ساله دست پیدا کنه.

 

بازی ترسناک Dying Light

 

بازی ترسناک Dying Light

 

اگه عاشق فرستادن زامبی ها به جهنم هستین، این بازی ترسناک و بی نظیر رو از دست ندین. بازی ترسناک Dying Light که محصول سال 2015  استودیو Techland  با ماجراجویی تو یه شهر بزرگ و پر از زامبی شروع میشه. پارکور به عنوان بخش جذاب این بازی، یه راه عالی برای مانور دادن و لذت بردن بین انبوهی از مردگانه.

 

بهترین بازی ترسناک کدوم بازیه؟

از نظر بعضی از گیمرای حرفه ای، بازی ترسناک خوب به بازی گفته میشه که از ترس های روزمره ما تو زندگی عادی استفاده شده باشه و با اغراق منطقی از اونها تو بازی استفاده شده باشه. مثلا همین ترس از تاریکی که تقریبا تو همه بازی ها و فیلم های ترسناک ازش استفاده میشه، به راحتی می تونه اضطراب و استرس رو به جون هر بازیکنی تزریق کنه. خصوصا اگه فضاهای تاریک رو با رنگ و بویی از رمز و راز ترکیب کنن. دیگه به راحتی میشه ذهن بازیکن رو به سمت موجودات ترسناک و غیر واقعی سوق بِدن و با قوت گرفتن حس ترس، برگ های برنده جدیدی رو کنن. برگ هایی مثل ترس از ناشناخته ها، حشرات، ارواح، ترس از تنهایی و .... . 

 بنابراین این بازی های ترسناک به نوعی فرصتی برای مواجهه با ترسامونه، ترسایی که خیلی وقتا سرکوب شدن؛ ولی تو این بازیا نه تنها میشه این ترسهای سرکوب شده رو تجربه کرد؛ بلکه یه نوعی تخلیه احساسات هم محسوب میشه. البته اگه بخواین شرایط رو ارتقا بدین و علاوه بر کسب یه عالمه حس خوب، مهارت هاتون رو هم افزایش بدین و یاد بگیرین به جای سرکوب ترساتون با شناخت درست باهاشون کنار بیاین، پیشنهاد ما تجربه بازی اتاق فراره.

 

برای کسانی که بطورکلی بدنبال بازی ترسناک هستند، اتاق فرار باید جالب باشد. جایی که شما به همراه گروه خودتون باید از یک محیط ترسناک فرار کرده و جون خودتون رو نجات بدید. ما به شما اتاق تسخیر در اتاق فرار ترسناک رو پیشنهاد میدیم.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (3)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید

محمد ۲۳ آبان ۱۴۰۱

عالیه

09120030269 09120036614