هشت جزیره پر رمز و راز و عجیب جهان

هشت جزیره پر رمز و راز و عجیب جهان

جزیره هایی که وجود آنها را انکار می کردید اما وجود آنها حقیقت دارد.

جزیره های عجیب و ترسناک

 

وجود ی سری جزیره پر رمز و راز ممکنه برای شما عجیب باشه اما این جزایر عجیب ترسناک توی جهان وجود داره و ما لیست خطرناک ترین جزیره های دنیا رو برای شما آماده کردیم.

 

Rapa Nui یا جزیره ایستر، شیلی

 

جزیره ایستر

 

در سراسر جزیره پر از لک است ، 887 مجسمه عجیب و غریب ، بیش از 3 طبقه بلند ، معروف به مجسمه های Moia وجود دارد. و وزن آنها 14 تن است و اندازه آنها 13 فوت است! عجیب این است که ساکنان اولیه اینجا چگونه با ابزارهای بدوی خود چنین وظیفه عظیمی را انجام دادند. آنها هیچ کالسکه یا جرثقیل برای انتخاب و رها کردن سنگهای بزرگی که مجسمه ها از روی آنها تراشیده شده اند ، نداشتند. هیچ جوابی وجود ندارد ، خوب اکنون می دانید که این جزیره اولین جزیره عجیب و غریب در این لیست است.

 

جزیره مار، برزیل

 

جزیره مار

 

به زهر فکر کن، آنقدر قدرتمند که یک قطره آن قادر است گوشت انسان را ذوب کند. حال به مار فکر کنید که پر از چنین زهر است. اکنون ، در مورد یک جزیره پر از این مارها صحبت میکنیم. جزیره مار پر است از 5000 طلای لنس هد ، یکی از خطرناک ترین و سمی ترین مارهای جهان. این مارها مانند پادشاهان جزیره را لجن می زنند و گشت و گذار می کنند زیرا آنها تنها ساکنان جزیره هستند و از یک یا دو گردشگر در اینجا و آنجا صرفه جویی نمی کنند.

 

جزیره پالمیرا، اقیانوس آرام شمالی

 

جزیره پالمیرا

 

خط ساحلی خیره کننده ، درختان نخل ، آب تابناک ، غروب خورشید با شکوه ، مرجان های رنگارنگ ، سپیده دم های مسحورکننده و تعطیلات آرام. کاملا جذاب

این تصویر با مرگ غم انگیز ، اتفاقات عجیب و غریب ، حملات دزدان دریایی ، گنجینه دفن شده ، استفاده مخفی نظامی ، سرزمین نفرین شده و قتل های وحشتناک آلوده است. همه این اتفاقات عجیب و غریب حتی بهترین عقل گرایان را مجبور به تعجب در مورد درست بودن نفرین کرده است.

 

جزیره رامری ، برمه

 

جزیره رامری

 

یکی دیگر از عجیب ترین جزایر جهان، جزیره Ramree است. حدود 500 سرباز ژاپنی که در طی جنگ جهانی دوم به صورت زنده خورده بودند ، به کروکودیل های آب شور آلوده بودند. این حادثه در کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز ثبت شده است.

 

جزیره سنتینل شمالی ، آندامان

 

جزیره سنتینل شمالی

 

جزیره شمال سنتینل یکی از جزایر آندامان است. محل زندگی بومی سنتلین ، یکی از خطرناک ترین جزایر در جهان است. این جزیره متعلق به منطقه اداری جنوب اندامان است. ورود به این جزیره به دلیل احتمال حمله بازدید کنندگان توسط مردم سنتلین کاملاً ممنوع است.

 

کاتاکومب های کاپوچین پالرمو

 

کاتاکومب های کاپوچین

 

اگر دیدن یک شبح به اندازه کافی ترسناک نیست ، دیدن اجساد در حال خراب افراد واقعی - هزاران نفر از آنها چطور؟ شما می توانید در سیسیلی ، جایی که کاتاکومب های کاپوچین پالرمو خود را "مکانی برای دیدار زنده ها با مردگان" معرفی می کند. مسیرهای عبور آن از جمجمه و استخوان و همچنین 45 جسد سالم مومیایی شده تشکیل شده است. و بعد چهره آرام و سرحال روزالیا لومباردو دو ساله وجود دارد که پس از آنکه در سال 1920 به خوبی مومیایی شد در تابوت شیشه ای آرام گرفت و به نظر می رسید که در خواب است.

 

جزیره تاسمانی

 

جزیره تاسمانی

 

تاریخ شکنجه شده این جزیره استرالیا - این یک مستعمره کیفری وحشیانه انگلیس در قرن نوزدهم بود - باعث ایجاد بسیاری از داستان های ترسناک شده است. بازدیدکنندگان می توانند در سلولهای زندان و اتاق کالبد شکافی در سایت تاریخی Port Arthur ، جایی که 1000 زندانی در طی 47 سال جان خود را از دست داده اند و تورهای شبانه شبح پر از جزئیات ترسناک است ، شکار کنند و یا در خیابان های تاریخی Battery Point در Hobart و کوچه های تاریک لانستون که گفته می شود ارواح در آن پرسه می زنند. و سپس ساکنان جزیره شیاطین تاسمانی هستند ، که فریاد آنها برای کابوس دیدن هر کسی کافی است.

 

جزیره پوگلیا

 

جزیره پوگلیا

 

گفته می شود که این جزیره در تالاب ونیزی خالی از سکنه ترین جزیره در جهان است - و گرچه شما نمی توانید از آن دیدن کنید، می توانید از یک قایق سواری ناراحت کننده در اطراف آن به عنوان راهنما لذت ببرید داستانهای ناگوار تراژدی ، رنج و مرگ را می چرخاند. به این دلیل که تصور می شود Poveglia محل زندگی استخوانهای در حال پوسیدگی بیش از 160،000 روح آلوده به طاعون و تحت شکنجه روحی است که طی قرن ها در این زندان بودند.

 

اتاق فرار انیگما پر از عجایب هست. اگر بازم دنبال این مطالب هستید ی سر به انیگما بزنید.

میزان محبوبیت (10)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614