نحوه انتخاب نوع اتاق فرار

نحوه انتخاب نوع اتاق فرار

چه تم اتاق فراری با شخصیت شما سازگار هست

تم اتاق های فرار

 

وقت آن است که فعالیتی متفاوت با دوستان، خانواده یا حتی همکاران خود انتخاب کنید، تفریحات ساده را کنار بگذارید و فعالیتی را برای همه سنین، همه علایق و تمام سطح مهارت انتخاب کنید و تنها چیزی که به آن نیاز خواهید داشت احساس ماجراجویی و سرگرمی در اتاق فرار با تنوع زیاد در تم اتاق فرار است.

اتاق فرار فضایی برای رویدادها با اتاق هایی با مضمون است که گروه یا بازیکن می تواند براساس علاقه و سطح دشواری خود انتخاب کند. بنابراین، کدام تم اتاق فرار برای شما مناسب است؟ انیگما در این مقاله به چگونگی انتخاب اتاق فرار و استفاده طبق نیاز شما می پردازد.

 

چجوری اتاق فرار انتخاب کنیم؟

 

نحوه انتخاب اتاق فرار یکی از موارد مهم در هنگام بازی 60 دقیقه ای است، خصوصاً اگر با گروهی هستید که قبلاً این اتفاق را تجربه نکرده اند. اولین نکته ای که باید در ذهن داشته باشید سطح دشواری است که می خواهید دنبال کنید.

برخی از اتاق ها چالش برانگیزتر از اتاق های دیگر هستند و اتاق فرار انیگما می تواند به شما کمک کند تا بر اساس مهارت های حل معما و فرار از اتاق، سطح مناسب اتاق را برای خود انتخاب کنید. فضای اتاق فرار برای افراد مبتدی معمولاً برای کسانی است که تجربه ای در رویدادهای اتاق فرار ندارند و نمی دانند چه وقایعی انتظار آنان را میکشد! برخلاف تصور عمومی، ممکن است برای گروه شما لذت بیشتری داشته باشد که قبل از رفتن به اتاق هایی با معماهای پیشرفته، در سطح مبتدی خود را محک بزنید.

یک اتاق با سطح متوسط ​​برای افرادی که قبلا بازی اتاق فرار را انجام داده اند اختصاص داده شده است، انتظارات آنها از بازی، یک پایان بی نقص و بدون اتلاف وقت می باشد. به همین ترتیب، یک اتاق فرار پیشرفته برای افراد و گروه های ماجراجو که قبلاً اتاق فرار را زیاد تجربه کرده اند، مناسب است و آنها ترجیح می دهند اتاقی را انتخاب کنند که به آنها کمک کند حتی قبل از اتمام وقت، در تفکر و منطق خود فرو روند.

فرار از اتاق همچنین توسط معماهای مختلف که در اتاق گنجانده شده طبقه بندی می شود. همانطور که همه ما می دانیم، روش های مختلفی برای حل هر معما یا انجام یک بازی وجود دارد. برای بعضی، نقاط قوت در منطق نهفته است، دیگران چشم جستجو دارند، در حالی که بقیه در فعالیت های بدنی سرآمد هستند. این سه مورد (منطق ، جستجو و فیزیکی) همگی برای هر اتاق معماهای اتاق فرار موجود هستند.

 

تم اتاق فرار

 

انتخاب تم اتاق فرار

 

تم اسکیپ روم دارای سه دسته کلی است که تجربه بازیکن را هدایت می کند: ماجراجویی، رمز و راز و وحشت. هر موضوع دارای یک نوع سختی است که از سختی کم تا زیاد متغیر است. گروه خود را بسنجید و ببینید به نظر شما کدام سطح و موضوع برای گروه شما بهترین یا سرگرم کننده است. بالاخره شما دنبال تجربه هستید نه استرس!

 

ماجراجویی

این اتاق در بخش سختی کم طبقه بندی می شود. به این معنی که بازی زمان بندی شده است، اما به اندازه سایر اتاق ها دارای سختی زیاد نیست. تم ماجراجویی برای هر بازیکنی که می خواهد اوقات خوبی داشته باشد، بخندد، سرگرم شود و معمای آن سبک باشد عالی است.

 

رمز و راز و تعلیق

اتاقی با موضوع رمز و راز که در بخش متوسط ​​طبقه بندی می شود و می تواند جهشی از تاریکی، صداهای شبح وار، مضامین زندان یا فرار از دست یک قاتل روانی مثل اتاق روانی وجود داشته باشد. اگر دوست دارید ضربان قلب خود را تندتر کنید، این یک اتاق مناسب برای شما و گروه شما است.

 

تم بازی

 

یک اتاق را بر اساس اندازه گروه خود انتخاب کنید

در حالی که می توانید از هر اتاق تم برای گردش گروهی خود استفاده کنید، برخی از موضوعات اتاق فرار وجود دارد که برای گروه های بزرگتر بر اساس تنظیمات مناسب تر است. برای گروهی که بیشتر از تایمرهای اول تشکیل شده اند، انتخاب اتاقی که همه از آن لذت ببرند ضروری است! این می تواند به معنای یک اتاق ماجراجویی ملایم یا موضوع معمایی/تعلیق متوسط ​​باشد.

در اتاق فرار انیگما هر اتاقی را که انتخاب کنید، نیاز خود را مشخص کرده اید. تم اتاق فرار خودتون رو بسته به شخصیت خودتون انتخاب کنید و این جمله که ترسو هستم اما شاید در اتاق فرار نترسم اشتباه محض است. اتاق فرار رو جوری انتخاب کنید که بهش علاقه دارید:

 

تم شاد و هیجانی: اتاق رویا

تم ترسناک: اتاق کلبه

تم ترسناک مهیج: اتاق روانی

تم تاریکی مطلق و ترس و دلهره: اتاق تسخیر

معمایی: اتاق قتل مرموز

معمایی مهیج: نجات سولاریس

دلهره آور و بسیار ترسناک: اتاق هالای پوزان (اتاق فرار کرج)

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614