لیست بهترین بازی‌های اندروید در سال 2022

لیست بهترین بازی‌های اندروید در سال 2022

انتخاب 10بازی بعنوان بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های اندروید

 

در دوران کرونا و روزهای قرنطینه‌ی کرونا، بازی‌ها یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌های مردم شده‌اند. در نتیجه بد نیست تا با بهترین بازی‌های اندروید 2022 که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند آشنا شوید و در این روزها با این بازی‌های پرطرفدار اندروید خود را سرگرم کنید. ضمنا این اسامی برای بازی های اندروید رایگان می باشد.

 

بهترین بازی‌های اندروید آفلاین و آنلاین

 

Alto’s Odyssey

Asphalt 9: Legends

Brawl Stars

Call of Duty: Mobile

Critical Ops

EA Sports games

Final Fantasy Brave Exvius

Legends of Runeterra

Pocket City

Smash Hit

 

بهترین بازی های اندروید با کیفیت بالا

 

بازی Alto’s Odyssey

 

بازی Alto’s Odyssey

 

این بازی با یک گرافیک ساده و مکانیک ساده طراحی شده اما بسیار آرامش‌بخش و جذاب است. در این بازی شما بر روی تپه‌های بزرگ اسکی می‌کنید و باید از جهش‌های غیرقابل کنترل جلوگیری کنید. گرافیک این بازی مانند کاغذدیواری مدام در حال تغییر است و برای بازیکنان این موضوع جذاب خواهد بود. بازی Alto’s Odyssey کاملا رایگان بوده و با تبلیغات محدودی ارائه شده است. در این بازی می‌توانید با دیگر بازیکنان نیز رقابت کنید و قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای نیز برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر وجود خواهد داشت.

 

بازی Asphalt 9: Legends

 

Asphalt 9

 

بازی Asphalt 9: Legends یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای در گوشی هوشمند است. این بازی در جولای ۲۰۱۸ منتشر شد و شامل ۵۰ مدل ماشین است که می‌توانید با این ماشین‌ها در مسابقات مختلف شرکت کنید و ‌چالش‌های مختلف را پشت‌سر بگذارید. شما می‌توانید Asphalt 9: Legends را به صورت گروهی و آنلاین نیز بازی کنید و با دوستان خود رقابت داشته باشید. گرافیک این بازی عالی بوده و در بخش رقابتی یکی از بهترین بازی‌های گوشی هوشمند به حساب می‌آید.

 

بازی Brawl Stars

 

بازی Brawl Stars

 

Brawl Stars جدیدترین بازی پرطرفدار Supercell است. این بازی در چند حالت ارائه شده که می‌توانید به سرقت، جمع‌آوری الماس، جنگ و مبارزه بپردازید. این بازی رزمی بسیار ساده اما هیجان‌انگیز است و قطعا برای همه‌ی گروه‌های سنی سرگرم‌کننده خواهد بود.

 

بازی Call of Duty Mobile

 

بازی Call of Duty Mobile

 

بازی Call of Duty: Mobile در واقع یک بازی جنگی است که محبوبیت‌ زیادی بین گیمرها دارد. این بازی قابلیت‌های جنگی زیادی را در اختیارتان قرار خواهد داد و از امکان خریدهای درون برنامه‌ای بهره برده است. بازی Call of Duty: Mobile تاکنون در آپدیت‌های مختلفی ارائه شده که در برخی از آپدیت‌ها کاستی‌های وجود داشته است. اما به طور کلی این بازی توانسته مورد توجه و رضایت گیمرهای حرفه‌ای قرار گیرد. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان دریافت کنید اما فراموش نکنید که بازی کاملا آنلاین است و حتی می‌توانید با دوستان خود به صورت گروهی این بازی را انجام دهید.

 

بازی Critical Ops

 

بازی Critical Ops

 

بازی Critical Ops یک بازی اول شخص است و باید با تروریست‌ها در شهرهای مختلف روبرو شوید. البته می‌توانید در نقش تروریست نیز بازی کنید. همچنین می‌توانید انجمن‌های قوی چند نفره ایجاد کنید و با دوستان خود به صورت آنلاین این بازی جنگی را انجام دهید. به طور کلی این بازی نیز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جنگی(دقیقا مثل اتاق جنگ) است که ادعا می‌کند بیش از ۵۰ میلیون بار در پلتفرم‌های مختلف دانلود و نصب شده است.

 

بازی EA Sports games

 

بازی EA Sports games

 

EA بر روی بازی‌های ورزشی تمرکز دارد. از جمله بازی‌های EA می‌توان به بازی‌های Madden NFL Overdrive ، FIFA Soccer ، NBA Live Mobile ، EA Sports UFC اشاره کرد. همه این بازی‌ها دارای عناصر مشابه هستند. شما می‌توانید از طریق این بازی‌های ورزش واقعی را تجربه کنید و در همه این بازی‌ها یک مکانیک وجود دارد. گرافیک این بازی‌های EA بسیار خوب است و شاهد کنترل بالایی در این بازی‌ها هستیم.

 

بازی Final Fantasy Brave Exvius

 

بازی Final Fantasy Brave Exvius

 

Final Fantasy Brave Exvius شاید بهترین بازی با موضوع Final Fantasy باشد. این بازی دارای عناصر زیادی است که می‌توان به اکتشافات واقعی شهر، گنجینه‌های پنهان، سیاه چال‌های مخفی و هزاران افسانه اشاره کرد. در این بازی شما اغلب برای ورود به ماموریت‌ها و فعالیت‌های روزانه پاداش دریافت می‌کنید. این بازی نیز رایگان است و گزینه‌ی خوبی برای سرگرمی خواهد بود.

 

بازی Legends of Runeterra

 

بازی Legends of Runeterra

 

Legends of Runeterra جدیدترین بازی موجود در لیست است. این یک بازی دوئل بوده و یکی از بهترین بازی‌های رایگان این روزها برای کاربران اندروید به حساب می‌آید. بازیکنان در این بازی کارت جمع‌آوری می‌کنند، عرشه می‌سازند و تا زمانی که کسی برنده نشود با یکدیگر می‌جنگند این بازی قابلیت‌های مبارزه‌ای زیادی دارد و یک دوئل عالی برای رقابت‌های مبارزه‌ای است.

 

بازی Pocket City

 

بازی Pocket City

 

بازی Pocket City یک بازی شهرسازی مشابه SimCity است که باید مناطق مسکونی، شهرها و ساختمان‌هایی بسازید. در این بازی می توانید پول بدست بیاورید و با پول بدست آمده شهرتان را توسعه دهید. این بازی نیز رایگان بوده و در عین حال بسیار جذاب و سرگرم‌کننده طراحی شده است. بازی Pocket City یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی است.

 

بازی Smash Hit

 

بازی Smash Hit

 

Smash Hit یکی از بهترین بازی‌های دوندگی بی‌پایان بوده که تا به حال ساخته شده است. در این بازی اول شخص، شما به سمت جلو حرکت می‌کنید و باید با توپ‌هایی که در اختیار دارید، الماس‌ها و شیشه‌ها را بشکنید تا مجددا توپ‌هایی بدست آورید. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید در طول سالیان مختلف بوده و مراحل متعددی دارد. این بازی از پرداخت درون برنامه‌ای نیز بهره برده اما می‌توانید به صورت رایگان و بدون هیچ پرداختی هم این بازی را انجام دهید.

در مقاله سعی کردیم تعدادی از پرطرفدارترین بازی اندروید و بهترین بازی اندروید را به شما معرفی کنیم ولی یادتون نره که اسکیپ روم هنوز هم بهترین بازی واقعی جهان است.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (2)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614