احساسات در اتاق فرار

احساسات در اتاق فرار

در اتاق فرار چه احساساتی را تجربه خواهید کرد

اتاق های فرار پر طرفدار

احساسات در اتاق فرار

 

اتاق فرار در واقع مکانی پر از احساسات مختلف است. در اتاق فرار شما عواطف و احساسات مختلفی را تجربه خواهید کرد. از سوی دیگر توانایی تجزیه و تحلیل و حل مسئله در شما بهبود خواهد یافت. تجربیاتی که در اتاق فرار بدست می‌آورید هرگز در دنیای واقعی با آن روبرو نخواهید شد در نتیجه احساسات شما نیز در اتاق فرار کاملا متفاوت خواهد بود. در این مطلب به احساسات در اتاق فرار که تجربه خواهید کرد می‌پردازیم.

 

احساس هیجان

احساس هیجان

 

در اتاق فرار اولین حسی که به سراغتان می‌آید، احساس هیجان است. هیجان اتاق فرار هیجان مثبت و خوبی است و نگران‌کننده نخواهد بود. در واقع هیجانی که در اتاق فرار تجربه می‌کنید کاملا طبیعی بوده و حس و حال خوبی در شما ایجاد خواهد کرد. اما باید هیجان خود را تا حدودی کنترل کنید تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید و پیروز شوید.

 

احساس ترس

 

احساس ترس

 

احساس دیگری که در اتاق فرار ترسناک تجربه خواهید کرد، احساس ترس خواهد بود. وقتی وارد اتاق می‌شوید کمی وحشت‌زده خواهید بود اما باید خونسردی خود را حفظ کنید و نگران هیچ چیز نباشید زیرا اسکیپ روم ترسناک یک بازی کاملا امن و بی‌خطر است که تجربه‌ی جذابی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

احساس سردرگمی

 

سردرگمی

 

احساس مهم دیگری که در اتاق فرار تجربه می‌کنید، احساس سردرگمی است. این احساس مخصوصا در بین افرادی که اولین بار است تجربه‌ی بازی در اتاق فرار دارند، بیشتر دیده می‌شود. البته این حس نیز کاملا طبیعی بوده و تا با محیط و روند بازی آشنا شوید این حس و حال در شما باقی خواهد ماند. برای برطرف کردن این حس باید به محیط پیرامون خود توجه کنید و سعی کنید ارتباط بین سرنخ‌ها را کشف کنید.

 

احساس لجبازی و خودخواهی

 

احساس لجبازی

 

این احساس در اتاق‌های فرار گروهی یا تیمی بیشتر به چشم می‌خورد. در واقع در اتاق فرار شما متوجه خواهید شد که چقدر روحیه‌ی کار تیمی دارید و در مواردی اصرار دارید که حرف خود را به کرسی بنشانید. اما فراموش نکنید که بازی در اتاق فرار باید با همکاری و همفکری انجام شود و تک روی مخصوصا در بازی‌های تیمی بی‌معنا خواهد بود و منجر به شکست شما خواهد شد.

 

از دست دادن یا بدست آوردن اعتماد به نفس

 

اعتماد به نفس

 

این حس در پایان بازی به سراغ افراد خواهد آمد. در واقع برخی افراد اگر نتوانند از بازی پیروزمندانه خارج شوند، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند و فکر می‌کنند که به قدر کافی برای حل معماها باهوش نیستند. اما اینطور نیست و فراموش نکنید که اتاق فرار فقط یک بازی برای سرگرم کردن و ساختن لحظات خوش برای شما بوده و جنبه‌ی سنجش هوش را ندارد. پس از این احساس دوری کنید و خودتان نیز نباید هوش دیگر افراد تیم را سرزنش کنید. از سوی دیگر افرادی که در اتاق فرار پیروز می‌‌شوند، اعتماد به نفس بالاتری در زمینه‌ی حل معما بدست می‌آورند.

 

احساس نیاز به ارتباط یا کمک گرفتن از دیگران

 

ارتباط با دیگران

 

اتاق فرار قبل از هر چیزی سعی دارد تا کار تیمی را به افراد آموزش دهد در نتیجه هر فرد اجازه ندارد فقط طبق تصمیمات خود وارد عمل شود و تمامی تصمیمات باید گروهی پیش برود. انتخاب تیم خوب به این معنی نیست که گروهی از افراد باهوش را پیدا کنید و به تیم خود اضافه کنید بلکه بدان معناست که باید افرادی را انتخاب کنید که باهم راحت هستید و می‌توانید به خوبی با یکدیگر همکاری و همفکری کنید. یک گروه خوب باید استراتژی‌های خوبی برای حل مسائل داشته باشند. تیم‌ها در بهترین حالت باید ۴ تا ۶ نفره باشند زیرا اگر تعداد افراد بیشتر شود، باعث سردرگمی و همهمه خواهد شد و اگر تعداد افراد کم باشد نیز احتمال پیروزی کاهش خواهد یافت. البته در این میان اتاق فرار‌هایی هم بوده‌اند که توسط دو فرد در یک تیم به پیروزی ختم شدند.

در اتاق فرار، تکروی بی‌معناست و شما باید لحظه به لحظه با اعضای تیم خود همفکری و مشورت کنید. نمی‌توانید بدون همفکری اقدامی انجام دهید و باید سعی کنید مسئولیت خود را به عنوان یکی از اعضای تیم با دقت بالا و به بهترین شکل انجام دهید.

اتاق فرار انیگما با توجه به این احساسات برای شما اتاق فرار طراحی کرده است. گاهی در یک اتاق تمامی احساسات شما درگیر می شود و گاهی یک یا دو احساس محور اتاق فرار می باشد.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (2)

به این مقاله امتیاز دهید

اتاق های فرار پر طرفدار

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614