تیم اتاق فرار

تیم اتاق فرار

همه چیز را امتحان کنید و به همه گوش دهید

اولین تجربه اتاق فرار

 

عاقلانه انتخاب کنید. بازی های اتاق فرار برای تیم های بین 4 تا 7 نفر بهترین انتخاب هست، بنابراین مطمئن شوید که شما و گروه فرار خود در اولین اتاق فرار به خوبی با هم رفتار می کنید. ترکیبی از مهارت ها و دیدگاه ها نیز می تواند مفید باشد.

مکان های بازی اتاق فرار دارای تنوع برای انتخاب شما است، از سناریوهای وحشتناک همه جانبه گرفته تا تم های اتاق فرار فانتزی و ماجراجویی. سرما را که در بدن شما هنگام روبرو شدن با:

یک قاتل روانی اتفاق می افتد، دوست دارید؟

ناامیدی از فرار در کلبه وحشت؟

هیجان پیدا کردن سرنخ در یک اتاق فرار فانتزی؟

یا احضار روح در اتاق فرار؟ اتفاق می افتد حس می کنید؟

 

راهنمایی بگیرید و خوب گوش بدید

 

قبل از ورود یک تیم به اتاق فرار، در مورد جزئیات شرکت در بازی چند راهنمایی مفید دریافت خواهید کرد که ارزش بالایی برای اینکه توجه کنید دارد! سپس، در حالی که منتظر ورود هستید، میزبان شما داستان پشت سناریویی را که قرار است با آن روبرو شوید نشان می دهد. باز هم، به گیم مستر گوش دهید، آنها ممکن است سرنخ هایی را به شما ارائه دهند یا ایده ای از آنچه باید جستجو کنید به شما بگویند.

 

تیم اتاق فرار

 

تایم اتاق فرار

 

یک ساعت زمان زیادی برای بیرون آمدن از اتاق فرار به نظر می رسد و ممکن است وسوسه شوید که در ابتدای کار راحت عمل کنید. گول نخورید، زمان می تواند شما را خسته کند و قبل از اینکه بدانید، تنها چند دقیقه دیگر در ساعت با مشکل روبرو خواهید شد تا خود را از آن خلاص کنید. گول نخورید!

سرنخ هایی در اطراف بازی اتاق فرار پنهان خواهد شد، بنابراین مطمئن شوید که هیچ سنگی بر روی سنگ نگذارید. یک ایده این است که اتاق را به بخشهایی تقسیم کنید تا هر یک از تیم های شما تحقیق کنند یا خود را به صورت جفت طبقه بندی کنید تا به هر گوشه، قفسه، کتاب و سرنخ احتمالی توجه کنید. ممکن است یکی متوجه چیزی شود که دیگری نادیده گرفته است.

 

تیم سازی

 

همه را در اطراف یک پازل جمع نکنید

 

شما فقط 60 دقیقه فرصت دارید تا راه حل را بیابید، بنابراین هرچه بیشتر در حال انجام یا نگاه کردن به کارهای خود باشید، بهتر است. اگر همه به یک چیز نگاه کنند، در حالی که ساعت در حال تیک تاک است، دیگر سرنخ ها و راه حل های احتمالی را دست نخورده می گذارید. همچنین، اگر یک یا دو نفر از شما احساس می کنید در یک معما گیر کرده اید، سعی کنید شخص دیگری را به عهده بگیرد - ممکن است چیزی را ببیند که شما ندیده اید.

 

به همه بگو چی پیدا کردی

 

ممکن است ندانید که آیا یکیدیگر از اعضای تیم به چیزی که پیدا کرده اید نیاز دارد یا شخص دیگری دقیقاً شی یا سرنخ مورد نیاز شما برای تکمیل پازل خود را دارد! هر یک از اعضای تیم باید بداند که هر وقت چیزی را پیدا کرد که مفید بنظر می رسد، به همه بگوید. شما برنده اید، اگر قسمت های مختلف اتاق را جستجو می کنید.

هرکس در تیم شما تجربیات، شیوه های تفکر و دانش خود را دارد که باید از آن استفاده کنید. آنچه ممکن است برای یک نفر اتفاق بیفتد ممکن است برای بقیه شما اتفاق نیفتد. هرچقدر که یک ایده عجیب و غریب به نظر برسد، به آنچه مردم باید بگویند احترام بگذارید و آن را امتحان کنید-ممکن است به نظر برسد که شما را از آنجا بیرون می آورد!

 

همه چیز را امتحان کنید و به همه گوش دهید

 

اگر تصور می کنید که بیشتر و بیشتر در مورد راه حل یک معمای خاص گیج شده اید، احتمالاً بیش از حد آن را پیچیده کرده اید. اتاق فرار به عنوان یک آزمایش آماده شده است، اما همچنان سرگرم کننده است و اگر به یک معما زیاد فکر کرده اید وقتشه که شخص دیگری به آن نگاه کند.

 

اتاق فرار جدید

 

اشیاء خود را سازماندهی کنید

 

فضایی را برای قرار دادن اجسام در یک طرفه پس از استفاده از آنها، یا چیدمان آنها به روش روشنی، ایجاد کنید. ممکن است بخواهید اشیا را بر اساس موضوع گروه بندی کنید، یا اگر احساس می کنید که آنها باید به هم تعلق داشته باشند. به این ترتیب، وقتی به چیزی نیاز دارید دقیقاً می دانید که کجاست و با قرار دادن وسایل در یک مکان ممکن است متوجه ارتباطات جدیدی بین آنها شوید.

 

کمک بگیر و خجالت نکش

 

از درخواست راهنمایی برای خروج از اتاق فرار خجالت نکشید. گیم مسترهای اتاق فرار می خواهند شاهد موفقیت یک تیم باشند و همیشه سعی می کنند شما را در مسیر درست هدایت کنند. این به همه شما کمک می کند از بازی لذت ببرید و امیدوارم به موقع فرار کنید!

 

از زور استفاده نکنید

 

اگر قرار است در یا جعبه ای باز شود، انجام این کار دشوار نخواهد بود. میزبان اتاق فرار از شما می خواهد سرنخ های مناسب را پیدا کنید! اگر چیزی قفل شده به نظر می رسد، احتمالاً به این ترتیب باقی می ماند (حداقل تا زمانی که کلید مناسب را پیدا نکنید). باز کردن اجباری آن نه تنها بازی را برای بازیکنان آینده خراب می کند، بلکه می تواند گران هم باشد!

 

خودتون رو بذارید جای طراح بازی

 

گاهی اوقات برای فهمیدن اینکه سرنخ ها کجا هستند یا چه معنایی دارند، فکر کردن مثل طراح بازی بسیار سودمند است. اگر این صحنه ای از یک کتاب یا فیلم بود، انتظار دارید در آینده چه اتفاقی بیفتد؟

 

تیم اسکیپ روم

 

با دوستاتون بازی کنید

 

مطمئناً با عملکرد ذهنی افرادی که سعی می کنید با آنها به اتاق فرار بروید ، بیشتر آشنا خواهید شد ، بنابراین مطمئن شوید که همه شما یکدیگر را دوست دارید و اختلافات شخصی یا سیاست های اداری را درب منزل بگذارید. حل اتاق فرار یک دستاورد بزرگ است و راهی عالی برای پیوند با اعضای تیم است.

 

خوب استراحت کنید

 

برای اینکه متوجه سرنخ های ظریف شوید و بدانید که چه کارهایی باید انجام شود تا تیم شما از اتاق فرار خارج شود، باید در بهترین فرم باشید. داشتن یک خواب خوب به شما اطمینان می دهد که از نظر ذهنی تیز هستید و آماده پذیرش چالش بازی فرار هستید. خوشحال میشیم اگر انتخاب شما برای یک ساعت تفریح و هیجان یا ترس، مجموعه اتاق فرار انیگما باشه.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614