طولانی ترین بازی های جهان

طولانی ترین بازی های جهان

با طولانی‌ترین بازی‌های جهان آشنا شوید

بازی های طولانی

 

برخی از بازی‌های کامپیوتری سال‌ها در دست توسعه و ساخت قرار داشته‌اند؛ تعدادی از آنها دارای گیم پلی‌های بسیار طولانی بوده و از این رو کاربران را ساعت‌ها پای خود میخکوب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم تا به سراغ تعدادی از طولانی‌ترین بازی‌های جهان برویم. بازی‌هایی که برای اتمام آنها به زمان زیادی نیاز دارید.

 

بهترین بازی های گفتگو محور

 

شایان ذکر است که زمان ارائه شده برای هر بازی در این مطلب بر اساس درجه سختی متوسط بوده و در صورتی لحاظ شده است که در هیچ یک از مراحل و بأس فایت ها، زمان زیادی را معطل نمانده و تعداد زیادی شکست را تجربه نکنید. پس باید گفت که برای تعداد زیادی از کاربران، این زمان می‌تواند به مراتب بیشتر هم باشد. همچنین برخی از بازی‌های فوق دارای مأموریت و مراحل فرعی هستند که در این زمان بندی آنها نیز لحاظ نشده‌اند. پس با مجموع موارد ذکر شده، بدون شک زمان بازی‌های فوق می‌تواند بیش از این مقدار باشد. در ادامه با طولانی‌ترین بازی‌های جهان با انیگما همراه شوید.

 

بازی Metal Gear Solid V: Pain

 

بازی Metal Gear Solid V Pain

 

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در سبک مخفی‌کاری و اکشن ماجراجویی که توسط کوجیما پروداکشنز و به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی هیدئو کوجیما ساخته شده‌است، و در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس ۳۶۰، اکس‌باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. برای تمام کردن بازی متال گیر سالید ۵: فانتوم پین که یکی از طولانی‌ترین گیم پلی‌های جهان را دارد، به چیزی بین 162 تا 163 ساعت زمان نیاز دارید.

 

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

 

بازی The Witcher 3 Wild Hunt

 

ویچر ۳: شکار وحشیانه یا وایلد هانت یک عنوان معروف و مطرح بین گیمرها است که در سبک نقش‌آفرینی اکشن بوده و توسط توسعه‌دهنده لهستانی سی‌دی پراجکت، بر اساس سری رمان‌های فانتزی ویچر نوشته‌شده توسط آندژی ساپکوفسکی توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی محصول 18 ماه مه سال 2015 بوده و همچنان توسط تعداد از گیمرها اجرا می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی معروف، گیم پلی طولانی آن است. برای اتمام بازی The Witcher 3: Wild Hunt بدون مأموریت های فرعی به 173 تا 176 ساعت زمان نیاز دارید. این بازی برای پلتفرم‌های PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Nintendo Switch, Xbox Series X/S و کامپیوترهای شخصی طراحی شده است.

 

بازی The Legend of Zelda: The Breath of the Wild

 

بازی The Breath of the Wild

 

افسانه زلدا: نفس وحش نیز یکی از طولانی‌ترین بازی‌های جهان است. جالب است بدانید که این بازی تنها برای دو کنسول شرکت ژاپنی نینتندو یعنی Wii U و Nintendo Switch ساخته شده است. بازی The Legend of Zelda: The Breath of the Wild در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط نینتندو برای کنسول‌های وی یو و نینتندو سوئیچ منتشر شد. این نوزدهمین نسخه اصلی در مجموعه بازی‌های افسانه زلدا به شمار می‌رود. این عنوان در سال 2017 منتشر شده و برای اتمام آن به دست کم 181 تا 183 ساعت زمان نیاز دارید.

 

بازی Elite: Dangerous

 

بازی Elite Dangerous

 

اگر یک گیمر ماهر باشید، در بهترین حالت می‌توانید بازی Elite: Dangerous را بین 200 تا 210 ساعت تمام کنید. بازی Elite: Dangerous که برای پلتفرم‌های PlayStation 4, Xbox One و کامپیوترهای شخصی تولید شده است، محصول دسامبر سال 2014 بوده و بازیکن نقش یک خلبان یک سفینه فضایی را بازی می‌کند و یک نمایش واقع‌بینانه از کهکشان راه شیری در مقیاس 1: 1 را بررسی می‌کند. این عنوان جذاب توسط Frontier Developments تولید منتشر شده و از فروش موفقی نیز در زمان خود بهره برد.

 

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim

 

بازی The Elder Scrolls V Skyrim

 

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در سال 2011 از سوی استودیوی بازی بتزدا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۳ پلی استیشن ۴، اکس‌باکس ۳۶۰ اکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. برای اتمام این بازی به 226 الی 230 ساعت زمان نیاز دارید که با این حساب با یکی از طولانی‌ترین بازی‌های جهان روبرو هستیم که شاید اگر این رکورد شکسته نشود، The Elder Scrolls V: Skyrim طولانی‌ترین بازی جهان باقی بماند. The Elder Scrolls V: Skyrim در سبک نقش‌آفرینی اکشن و جهان باز است.

 

Red Dead Redemption 2 بازی 

 

Red Dead Redemption 2

 

استودیو سازنده: راک‌استار گیمز، راک‌استار نورث

رد دد ردمپشن ۲ (Red Dead Redemption 2) را می‌توان اثری فراتر از بازی، فیلم، کتاب یا سایر سرگرمی‌ها دانست. اثری که بیشتر به یک زندگی مجازی شبیه است تا یک بازی و احتمالا اگر شما هم آن را تجربه کرده باشید، با من هم‌نظر هستید. اعضای راک‌استار به‌قدری در آفرینش این بازی وسواس به‌خرج داده‌اند که نتیجه‌ی آن، اگر نگوییم واقع‌گراترین، به خلقت یکی از واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم تبدیل شده است که بازی کردن آن، با تجربه‌ی زندگی روزمره‌ی یک کابوی دوران غرب وحشی اصلا تفاوت ندارد.

نقطه‌ی ماکسیمم آمیزش داستان‌پردازی شگفت‌انگیز و گیم‌پلی درگیرکننده و بی‌نهایت واقع‌گرا، Red Dead Redemption 2 نام دارد.

بازی Red Dead Redemption 2 روایت‌گر داستانی‌ است که به وقایع Red Dead Redemption 1 منجر می‌شود. داچ ون‌درلیند که در قسمت اول از این سری بازی رسما به یک قاتل تمام‌عیار تبدیل شده بود، در این بازی یک رهبر دل‌سوز است که برای خانواده و گروهش، هر کاری می‌کند اما دست سرنوشت، او را تا ژرفای باتلاق تباهی پایین می‌کشد. بازیکنان اما کنترل آرتور مورگان را در دست دارند. مردی که در پس چهره‌ی خسته و رنجورش، قلبی از جنس طلا جاخوش کرده است. آرتور، جان مارستون،‌ داچ‌وندرلیند و سایر اعضای گروه با خانواده‌هایشان، پس از یک سرقت ناموفق در شهر Blackwater که به فرار آن‌ها منجر شد، حالا باید جایی را پیدا کنند تا آن‌ها را برای مدتی، از دست ماموران فدرال مخفی کند. آمریکا حالا دارد به کشور آدم‌های کت‌شلوار به‌تن تبدیل می‌شود و دیگر جایی برای هفت‌تیرکش‌ها نیست. اینجا است که باید انتخاب کرد. یا هفت‌تیرکش می‌مانی و با طبیعتی که دنبال حذف کردن تو است مقابله می‌کنی، یا تسلیم دولت و این دنیای جدید می‌شوی.

 

طولانی ترین بازی واقعی ایران

 

طولانی ترین بازی ایرانی

 

حالا که صحبت از طولانی ترین بازی های دنیا شد باید از بازی دلاک هم گفت. با اینکه بازی دلاک جزئی از طولانی ترین بازی های ویدیویی نیست اما بین بازی های اتاق فرار کرج این بازی ی ویژگی مشترک با طولانی ترین بازی های جهان داره و اونم زمان طولانی این بازی بین اتاق های فرار موجود در کشور هست که باعث شده لقب طولانی ترین بازی ایرانی هم بگیره. اتاق فرار در کل یک زمان مشترک یک تا یک و نیم ساعته داره ولی دلاک حداقل سه و نیم ساعت بازی هست.پر اتاق ترین اتاق فرار کرج هم به این بازی اختصاص داده شده و برای همین که اگر قرار باشه اسمی از بهترین اتاق فرار کرج آورده بشه، اسم دلاک هم میتونه تو 10اتاق فرار برتر کرج باشه.

 

شما طولانی ترین بازی واقعی و یا طولانی ترین بازی موبایلی که تجربه کردید چی بوده؟

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (2)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614