مزایای اتاق ف​رار

مزایای اتاق ف​رار

تا حالا توی اتاق فرار برگه ارزیابی شخصی دیدی؟

مزایای یک سانس اسکیپ روم

 

هیچ کس نمی تواند انکار کند که اتاق فرار چقدر سرگرم کننده است. به همین دلیل، اتاق های فرار محبوبیت گسترده ای در سراسر جهان دارند و ما سعی کرده ایم در این مقاله فواید اتاق فرار را برای شما بازگو کنیم.

از شنیدن اینکه چند فایده در انجام اتاق فرار وجود دارد، بسیار شگفت زده خواهید شد و ارزش بازی را برای شما بسیار بیشتر می کند.

این امر توسط مطالعات و تعداد بی شماری از اعضای تیم سازمانی که برای ایجاد تعداد زیادی از اتاقهای فرار مختلف تلاش می کنند، ثابت شده است.

 

سنجش هوش کارمند

 

فواید اتاق فرار

 

ارتباط بهتر

 

وقتی گروهی از مردم برای حل مشكلی دور هم جمع می شوند، ارتباط موثر رمز موفقیت است.

متأسفانه، در زندگی واقعی، همیشه فرصتی برای ارتباط نادرست گسترده بین گروه هایی از مردم، مانند محل کار وجود دارد. گاهی اوقات هم هیچ ارتباطی وجود ندارد.

اینجا جایی است که یک اتاق فرار می تواند معجزه کند. فرصتی است که گروهی از دوستان یا همکاران با هم رقم می زنند. گرد هم آمدن برای حل یک مشکل فوری برای فرار از اتاق فرار در محدودیت زمانی حیاتی است. به همین دلیل ارتباطات قوی بسیار ضروری است.

بیشتر اوقات، این به طور طبیعی پدیدار می شود و می تواند رفاقت را به یک امر بسیار آسان تبدیل کند.

 

افزایش قدرت در حل مسئله

 

صحبت از حل مسئله شد و باید بگیم، هیچ چیز بهتر از اتاق فرار نمی تواند به تقویت این امر کمک کند.

برای اولین بار، شما در یک محدودیت زمانی کار می کنید و شما را تحت فشار قرار می دهد تا به شما کمک کند سریعتر و موثرتر مشکل را حل کنید.

نه تنها این، بلکه اتاق فرار نیز همیشه مشکلات مختلفی برای حل دارند و آن را به اندازه کافی پویا می کنند تا انرژی و سرگرم بودن شما را حفظ کند. تفکر انتقادی و مهارت های تحلیلی شما دائماً به چالش کشیده می شود ، به معنای شما حل مسئله بلافاصله افزایش می یابد. باز هم ، این مهارت ها را می توان از اتاق فرار خارج کرد و می تواند مهارت خوبی برای استفاده به ویژه در محل کار باشد.

 

بهره وری را افزایش می دهد

 

از آنجا که اتاق های فرار بسیار هیجان انگیز هستند، راهی قطعی برای تقویت روحیه دارند.

برای محیط کار، افزایش روحیه منجر به این می شود که کارمندان بیشتر کار خود را به موقع، با سرعت و کارآمدتر انجام دهند.

البته این می تواند در جاهای دیگر نیز اعمال شود، اما محل کار جایی است که این مزیت بیشتر احساس می شود. اگر در اتاق فرار با همکارهای خود باشید بدلیل زمینه ای که از قبل در همکاری با یکدیگر دارید، بهتر هم عمل می کنید.

 

سنجش هوش

 

به حافظه کمک می کند

 

با بزرگتر شدن، حافظه ما کمی گیج می شود. معماها و چالش ها می توانند با تقویت احتباس و یادآوری عملکردهای مغز، راهی عالی برای تیز نگه داشتن ذهن شما باشند.

این امر به ویژه هنگام تعامل با کد ، نماد یا زبان بیشتر صدق می کند. بسیاری از اتاق های فرار تهران از این ویژگی برخوردارند و از آنجا که بسیار لذت بخش هستند ، به خاطر سپردن چیزها بسیار سرگرم کننده تر می شوند و می توانند در افزایش ظرفیت حافظه و طول عمر شما کار بزرگی انجام دهند.

مطمئناً اتاق فرار کمک می کند حافظه خود را بهبود یافته و در زندگی روزمره به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

 

روابط را تقویت می کند

 

از آنجا که بهترین اتاق های فرار به مهارت های ارتباطی، کار تیمی و حل مسئله نیاز دارند، این امر ضروری خواهد بود.

بدون شک رابطه شما با سایر بازیکنان را بهبود می بخشد، خواه این بازیکنان همکاران، دوستان یا اعضای خانواده شما باشند.

حتی ممکن است روابط بین کسانی که یکدیگر را نمی شناسند بهبود بخشد. رزرو بلیط اتاق فرار و شرکت در اتاق فرار با هم بدون شک بهترین راه برای بهتر شناختن یکدیگر است.

 

افزایش کارایی

 

به طور کلی ، یک بازی اتاق فرار زنده می تواند از جهات مختلف به شما کمک کند. تعجب آور است که یک جلسه 60 دقیقه ای حل معما چقدر خوب می تواند انجام دهد.

 

مواردی که باید در هر کارمند وجود داشته باشد و کارفرما آن را مورد ارزیابی قرار دهد که انیگما هما این کارها را انجام می دهد:

 

اعتماد به نفس

قابلیت اطمینان

کار گروهی

استقلال

رهبری

ارتباط بین فردی

مهارت

خودآگاهی

تمامیت

 

اتاق فرار انیگما بهترین راه سنجش هوش کارمندان با ارائه برگه عملکرد برای کارفرمایان را اتاق فرار می داند که در مدت فعالیت انیگما این امر ثابت شده است.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (0)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614