عدم موفقیت در اتاق فرار

عدم موفقیت در اتاق فرار

دلایلی که در اتاق فرار موفق نمی‌شوید

شکست فرار

 

برای برخی از افراد بسیار ناامیدکننده استکه با شکست فرار روبرو شوند. در حالی که اتاق فرار برای سرگرمی طراحی شده، اما وقتی می‌دانید که هنوز پازل‌هایی برای حل وجود دارد، بسیار آزار دهنده خواهد بود. اگر معمولاً در اتاق فرار به برد نمی‌رسید و مدام شکست را تجربه می‌کنید، باید لحظه‌ای وقت بگذارید و در ادامه مهم‌ترین دلایل عدم موفقیت در اتاق فرار مطالعه کنید.

 

شکست فرار

 

1. هدر دادن زمان برای استفاده از سرنخ‌ها

 

هنگامی که زمان زیادی را صرف استفاده از سرنخ می‌کنید، با شکست در اتاق فرار روبرو خواهید شد. یکی از بدترین عوامل شکست در اتاق فرار، از دست دادن زمان است. پس باید زمان را مدیریت کنید و پازل‌ها را یکی پس از دیگری انجام دهید تا بتوانید پیروزی را در اتاق فرار تجربه کنید. به یک معما نگاه کنید، سپس فکر کنید که برای حل آن چه کاری باید انجام دهید. وقت خود را صرف جستجوی بی‌هدف نکنید.

 

 2. عدم برقراری ارتباط

 

بازی‌های اتاق فرار تقریباً همیشه برای بیش از یک نفر در نظر گرفته شده‌اند. به همین ترتیب، برای فرار باید از مهارت‌ها و توانایی‌های اعضای گروه در اتاق فرار استفاده کنید. اگر بخواهید همه کارها را به تنهایی انجام دهید، با شکست روبرو خواهید شد. پس با بقیه اعضای گروه صحبت کنید و از یکدیگر کمک بگیرید تا پیروز شوید.

 

3. گیر کردن روی یک پازل

 

بسیار معمول است که شرکت کنندگان در این بازی‌ها درگیر یک معما می‌شوند. اگرچه ممکن است برخی از بازی‌های فرار خطی نیاز به حرکت از یک پازل به پازل بعدی داشته باشند، اما نمی توانید وقت زیادی را صرف تلاش برای کشف و حل یک پازل یا یک معما کنید. ممکن است بیش از حد وقت خود را صرف یک معما کنید و زمان زیادی را از دست دهید که این موضوع به شکست در اتاق فرار ختم خواهد شد.

 

عدم موفقیت

 

4. غرق شدن در ناامیدی

 

شما باید به یاد داشته باشید که از نظر عاطفی در اتاق فرار و فضای این اتاق غرق نشوید. هرچه بیشتر ناامید یا عصبانی شوید، توانایی تجزیه و تحلیل سرنخ‌ها در شما به شدت کاهش می‌یابد. پس این شما هستید که فضای مناسبی برای برنده شدن در اتاق فرار را ایجاد خواهید. فقط باید آرامش داشته باشید و سعی کنید از سرنخ‌ها سر در بیاورید و پیروز شوید. بهترین راه برای پیروزی در یک اتاق فرار، حفظ آرامش، کار با تیم و یادآوری و تحلیل سرنخ‌ها است. سعی کنید با روند کار سرگرم شوید تا بتوانید تجربه بهتری از بازی در اتاق فرار داشته باشید.

 

ارتباط قوی کلید اصلی موفقیت

 

برای اینکه با موفقیت از اتاق فرار خارج شوید، باید با یکدیگر همکاری کنید. اگر به افرادی که با آنها بازی می کنید نزدیک نیستید، الان باید دوست باشید. برای اعضایی که مطمئن نیستید نقاط قوت آنها چیست وظایف، مسئولیت ها و کار آنها را تعیین کنید و به محض یافتن سرنخ به تیم خود اطلاع دهید!

این احتمال نیز وجود دارد که دیدن آن در اتاق فرار به راحتی باورنکردنی باشد. شما باید از طریق مراحل و روش ها با گروه خود صحبت کنید و همچنین به هر عضوی که ممکن است کمی بیشتر از دیگران به جهت گیری نیاز داشته باشند کمک کنید. اگر شما یک رهبر طبیعی هستید اما حل یک سری معما پشت سرهم تخصص شما نیست، داوطلب موقعیت رهبری نشوید. اگر فعالیت خاصی مورد پسند شما نیست به دیگران اجازه درخشش دهید.

 

برای موفقیت در اتاق فرار این ده اصل یادت نره:

1. هم تیمی درست انتخاب کنید

2. برنامه و زمانبندی داشته باشید

3. با نگرش مثبت وارد شوید

4. قوانین اتاق را درک کنید

5. نگاهتان به ساعت باشد

6. رویکرد منسجم برای برد داشته باشید

7. ببینید و بشنوید

8. اتاق را ترک نکنید

9. از سرنخ ها استفاده کنید

10. خوش گذروندن رو فراموش نکنید (تفریح کنید)

 

دلایل شکست

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید و آموزنده باشد. برای هر بازی، شما می خواهید تا آنجا که ممکن است آماده باشید بدون اینکه چیزهای زیادی را بدانید. در پایان روز، یک تجربه Escaperoom همیشه می تواند سرگرم کننده باشد! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه فرار از اتاق یا رزرو سورپرایز تولد با اتاق فرار انیگما همراه باشید و یک تجربه جدید را در برنامه خودتان قرار دهید. حتما به اتاق فرار کرج یکی از شعبه های انیگما هم سر بزنید.

 

منبع: اتاق فرار انیگما

میزان محبوبیت (1)

به این مقاله امتیاز دهید

فرم ارسال نظر

لطفا فقط عدد وارد کنید
09120030269 09120036614